Huulesi

Miekko

Missä ovatkaan huulesi juuri nyt
ja mitä tekemässä,
minä tarvitsen niitä.

Olet aistejani valvova ajatus,
tekee mieli olla liikkeessä
ahmia kokosydämisesti maailmaa
käydä ylikierroksilla, tehdä toiviotekoja
lyödä nimensä unelmien historiaan.

Olet vastaväite kaikkeen sanomaani
toinen suunta, enkä osaa lopettaa
ennen kuin saavutan huulesi
ilman muuta pakopaikkaa, ilman paluuta
tähän hetkeen, tähän talveen.

12

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

Minulla ainaskin on suu täynnä nauloja
      olen näes nikkaroimassa maitolaituri-viritelmää
      numero kolme, kaksi edellistä kun sortuivat olivat kai turhan korkeita =))))

Tämä on hyvä runo taas sinulta, erityisesti
      tykkäsin, no hittolainen koko runosta!

Heräsi kysymys mahdollisista muutoksen
      tuulahduksista tuttuihin rutiineihin??

• Miekko

Vai nikkaroit jo täyttä päätä.. gulps, no mikäs siinä..rohkeutta..parempi kai hoitaa se hyppy pois alta mitä pikimmin..Kalenterini mukaan sovelias hetki voisi olla toukokuussa 2015..

Tuo on mielestäni ihan hyvä kysymys, jonka ääressä itse kunkin olisi syytä hiljentyä "Missä huulesi ovat juuri nyt"..

Muutoksen tuulia pääsi tosiaan jonkin verran hiipimään runoon.. muoto on sitä tuttua huttua..joko pyrin täydellistämään tyylini tai rahkeet eivät vain riitä muuhun.

• Belethiel

Pidin runostasi, todella, varsinkin tuo
      "olet aistejani valvova ajatus" jotenkin jää pohdituttamaan. Jostain syystä mieleen juolahti, että jos runostasi ottaa säkeistöjen ensimmäiset säkeet ja sitten toiset jne. saa aikaan uuden runon, mielenkiintoista kerrasssaan.
      Kiitän lukukokemuksesta.

• Miekko

Kiitos kaunis. Aisteja valvova ajatus on samaa sukua sherryn kanssa..aivan kuten Hän ei voi olla tulematta mieleen sherryä maistaessa.

Toden totta.. jos ottaa säkeistöjen ekat, tokat jne. niin uusi runo syntyy.. merkillistä tosiaan.. en olisi moista huomannut, ellet olisi sanonut. Kiitoksia!

• kaaru

oli sit Miekko kamalaa aukaista tätä, kun ajattelin että miten voit ajatella samoja asioita kun minä aamulla ajattelin...nauraa

kiihkeät huulesi
      sait minut muistelemaan
      niitä aikoja jolloin kiihko
      vei meitä mennessään

nyt se uinuu kuin talviunta
      odottaa aistien heräämistä
      kevään myötä kesään
      kiihkeään elämää
      ulos piilopaikasta
      auringon valoon

Osaat kirjoittaa sanoja, jotka
      vievät vain mennessään
      saavat muistelemaan jne.:)

• Miekko

Ohhoh! Jopas!
        Minusta on mielenkiintoista sekin, että minä kirjoitan huulista melko kiihkottomasti, mutta sinä saat aiheeseen sen vaatiman intohimon mukaan...

Kyllä ne aistit ovat heräämässä, kiihkeä elämä virkoamassa, kevät lähenee, aurinko käy yhä polttavammaksi...

• AmandaK

"Olet aistejani valvova ajatus,
      tekee mieli olla liikkeessä
      ahmia kokosydämisesti maailmaa
      käydä ylikierroksilla, tehdä toiviotekoja
      lyödä nimensä unelmien historiaan."

Mulle tuli tästä mieleen kun on koko päivän tehny mieli kirjottaa ihan pöljyyksiä, vaikka joku tarina missä ei oo päätä eikä häntää :D Ihan hassu fiilis :D

Hassua että tänään laitoit palstalle juuri tämän runon sillä ensimmäistä kertaa aikoihin olen elellyt tällaisia kaipauksen tunteita mihin tää sopii erinomaisesti, eilen vielä olisin katsellut näitä sanoja pitäen niistä mutta täysin niitä kokematta.

Minä pidin tästä Miekko :)

• Miekko

Kiitos. Vääntelin niitä huulia erilaisiin asentoihin ja vaikka minkälaisiin spagaatteihin, mutta päädyin tuttuun turvalliseen muottiin. Kirjoittajan olen aika konservatiivinen, kaavoihin kangistunut.

Haluaisin oppia uuden kielen, uuden ilmaisun. Kielen, jossa ei päätä tai häntää, vain sanojen leikkiä totuuden hämäräpuolella.

Kiitos, Amanda!

• vastailen !!!!

mitä luulisit, sinä etelän poika
      toivon sinun ymmärtävän, uskon sinua

ajatuksen voimalla olen mukanasi,
      valvoen, sinun ahmiessa maailmaa
      tehden kaikkea, minkä viimein
      haluat, tosiaan historiaan...

tässä talvessa minä elän
      toivon sinun saavuttavan
      hänen huulensa ja antavan
      hänelle kaikki sanasi, mitä
      hänestä kirjoitat ja myös
      suuren ikäväsi.

• Miekko

Kiitos, pohjoisen plikka! Tunnenkin sinun mukanaolosi ja kannustuksesi. Unelmien historia on vielä kirjoittamatta, kuka tietää minkälaisia lukuja siihen vielä raapustetaan..

Kiitos kauniista sanoistasi, kaikkea hyvää myös sinulle toivon..ehkä sen tiedätkin...En tiedä onko sanoistani jaettavaksi, mutta niitähän täällä lähettelen suuntaan jos toiseen, joku saa ehkä totuuden siemenen niistäkin.. tiedä tai häntä..

• Minä vaan ja aina uudestaan...

"Olet aistejani valvova ajatus"
      - se sun suuri riippuvuus tyydytys?
      "Olet vastaväite kaikkeen sanomaani"
      - se, jolla on aikuisen plaani!
      "Missä ovatkaan huulesi juuri nyt"
      - en suutelultani ehtinyt...

;=)

• Miekko

Kukahan..? Niin, kai jonkinlaisesta riippuvuudesta voi tosiaan puhua.. Aikuisen plaani, no joo.. Se on hyvä, että huulille on löytynyt hyötykäyttöä, olen iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka löytävät huulensa mieluisten tehtävien parista...Muuten ei ajatus luista ihan kirkkaana enää ,taidan pehkuihin kohta uinahtaa..tuutulaulun jos joku vaan korvaani laulaisi...en tiedä, enää mitä huuleni tekevät.. taisivat kyllätyä seuraani ja mennä omin päin nukkumaan..

Paavo Haavikkoa:

Hyvää yötä.
        Niin. Paljon pimeyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe