Mika pesi Haydenin

Reiman

Viimeisenä Sepangin ajopäivänä Mika nousi tulosluettelon yhdeksänneksi. Taakse jäivät sekä Nicky Hayden että Sete Gibernau.

Tästä voi nyt olla vaikea löytää mitään negatiivista kommentoitavaa, mutta katsotaan!

Haydenille voi tulla vielä kiire Mikan kanssa, tai muuten uhkaa pyörien vaihto. Kausi on vielä alkamatta, joten ei liikaa herkutella vielä Mikan mahdollisuuksilla.

7

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mara--mulkero

      Just katsoin RaiSport kanavalta Rossin haastattelun jossa hän ilmoitti vetäytyvänsä sarjasta, jos ei tuota kullion ylivoimaa saada kuriin. Tulossa onkin jotain poikkeussääntöjä joilla rajoitataan mokan prätkän kulkua, jotta muut pysyisi edes samalla kierroksella kisoissa.
      Kaikki kärkitiimit ovat allekirjoittaneet vetoomuksen FIM:lle asiasta.
      Onhan tuo jo tosiaan mautonta tuollainen dominointi ja jotta edes jonkunlainen kilpailuasetelma säilyisi, ni olen myös poikkeussäännön kannalla.

      • Toi kirjoittaja on idiootti

        Olet Idiootti


    • Turo--Inkeri

      v.2006 motogp:n maailmanmestari jäi taakse, vaikka on alla tehdaspyörä. Samoin jäi se liehuletti.

      Toisaalta testit on vaan testejä, aika on 1 kierroksen aika, joten siitä voinee korkeintaan veikkailla aika-ajosuorituksia (jos edes niitä, koska rataolosuhteet voivat sitten itse kisaviikonloppuna olla aivan erilaiset).

      Luulen, että Stonerilla voi olla suuria ongelmia saada ranne enää kestämään kisan pituutta. Leikkauksesta on 3 kuukautta, ja jos asia vaivaa vielä niin, ettei pysty ajamaan kuin muutaman rundin putkeen, ei hyvältä näytä. Tuloslistaa katsoen aika-ajovauhti hänellä kyllä on vähintään riittävä, mutta se ei auta, jos käsi ei kestä kisassa maaliin asti. Kevin Schwantzin kisaura loppui myös rannevammaan.

      • on paha,.,

        mulla on ranne murtunu pari luuta kämmenestä, meni 7 kk ennen kuin pystyi ampumaan lämärin vaikka pelaan vaan harrastekiekkoa. värttinää luu murtui taas endurossa. kädessä on pieniä luita ja lekuri sanoi, että ole tyytyväinen jos kädestä tulee oireeton. siinä valossa toi 3 kk ei riitä vielä paranemiseen. nyt käsi kestää taas , vai yksi rystynen jäi alemmas kun muut. kiva ois nähdä kallio kärki kahinoissa ;)


      • Horo--Mulkero

        taysin varma etta sina voittaisit tylsien selitysten maailmanmestaruuden


    • sama juttu

      Hyvä Mika!!!!

      • käymään jatkossakin

        Ja tämä myös tulee olemaan Ducatien järjestys jatkossakin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe