Viimeisenä Sepangin ajopäivänä Mika nousi tulosluettelon yhdeksänneksi. Taakse jäivät sekä Nicky Hayden että Sete Gibernau.
Tästä voi nyt olla vaikea löytää mitään negatiivista kommentoitavaa, mutta katsotaan!
Haydenille voi tulla vielä kiire Mikan kanssa, tai muuten uhkaa pyörien vaihto. Kausi on vielä alkamatta, joten ei liikaa herkutella vielä Mikan mahdollisuuksilla.
Mika pesi Haydenin
7
840
Vastaukset
- mara--mulkero
Just katsoin RaiSport kanavalta Rossin haastattelun jossa hän ilmoitti vetäytyvänsä sarjasta, jos ei tuota kullion ylivoimaa saada kuriin. Tulossa onkin jotain poikkeussääntöjä joilla rajoitataan mokan prätkän kulkua, jotta muut pysyisi edes samalla kierroksella kisoissa.
Kaikki kärkitiimit ovat allekirjoittaneet vetoomuksen FIM:lle asiasta.
Onhan tuo jo tosiaan mautonta tuollainen dominointi ja jotta edes jonkunlainen kilpailuasetelma säilyisi, ni olen myös poikkeussäännön kannalla.- Toi kirjoittaja on idiootti
Olet Idiootti
- Turo--Inkeri
v.2006 motogp:n maailmanmestari jäi taakse, vaikka on alla tehdaspyörä. Samoin jäi se liehuletti.
Toisaalta testit on vaan testejä, aika on 1 kierroksen aika, joten siitä voinee korkeintaan veikkailla aika-ajosuorituksia (jos edes niitä, koska rataolosuhteet voivat sitten itse kisaviikonloppuna olla aivan erilaiset).
Luulen, että Stonerilla voi olla suuria ongelmia saada ranne enää kestämään kisan pituutta. Leikkauksesta on 3 kuukautta, ja jos asia vaivaa vielä niin, ettei pysty ajamaan kuin muutaman rundin putkeen, ei hyvältä näytä. Tuloslistaa katsoen aika-ajovauhti hänellä kyllä on vähintään riittävä, mutta se ei auta, jos käsi ei kestä kisassa maaliin asti. Kevin Schwantzin kisaura loppui myös rannevammaan.- on paha,.,
mulla on ranne murtunu pari luuta kämmenestä, meni 7 kk ennen kuin pystyi ampumaan lämärin vaikka pelaan vaan harrastekiekkoa. värttinää luu murtui taas endurossa. kädessä on pieniä luita ja lekuri sanoi, että ole tyytyväinen jos kädestä tulee oireeton. siinä valossa toi 3 kk ei riitä vielä paranemiseen. nyt käsi kestää taas , vai yksi rystynen jäi alemmas kun muut. kiva ois nähdä kallio kärki kahinoissa ;)
- Horo--Mulkero
taysin varma etta sina voittaisit tylsien selitysten maailmanmestaruuden
- sama juttu
Hyvä Mika!!!!
- käymään jatkossakin
Ja tämä myös tulee olemaan Ducatien järjestys jatkossakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875