Joo elikä sinne olisi tarkotus nyt päästä sitten ysin jälkeen. Tämä kysymys onkin suunnattu vain kalliolaisille, jotka tietää asiasta jotakin.
Tosiaan siis, mitä mieltä te olette; voidaankohan sinne ottaa sellasta jonka ka on 8,9 ja oon mukana isoskoulutuksessa, nuorten ääni-toimituksessa, oppilaskunnassa toimin puheenjohtajana. Harrastan tanssia, pianonsoittoa 8 vuotta (plus teoriaa), runoilemista ja tietenkin olen mukana myös näytelmäkerhossa, mutta vasta alotin sen viime vuoden syksynä. Kinkkinen juttu, koska sinne sitte vissii otetaan vaan sellasia, jotka on monia vuosia harrastanu jo tätä näyttelemistä.
Sääli, ettei sinne ole minkäänlaista pääsykoetta^^
Kiitos jo etukäteen.
Yllätys yllätys KALLION LUKIO
6
946
Vastaukset
- ei hyvälle näytä
Hmm keskiarvo nyt on melko alhainen eikä noita harrastuksiakaan liiemmälti ole että aika tiukilla olet. :| sad but true. Itselläni oli yli 9,5 keskiarvo ja saman verran harrastuksia kuin sinulla ja olin ihan hilkulla.
No voi paska ny mä masennuin.
Mun pari kaverin kaverii on kyl päässy sinne vaikka niiden ka oli 8, nii että enpäs ny tiiä. .__.
9,5 on kyllä aika harvinainen, en usko että olit hilkulla. Ja mistä sitä paitsi tiiät olitko hilkulla vai et, koska ne ei palauta niitä hakulomakkeita tai muita papereita takaisin?- voi herran jumala
Balladi kirjoitti:
No voi paska ny mä masennuin.
Mun pari kaverin kaverii on kyl päässy sinne vaikka niiden ka oli 8, nii että enpäs ny tiiä. .__.
9,5 on kyllä aika harvinainen, en usko että olit hilkulla. Ja mistä sitä paitsi tiiät olitko hilkulla vai et, koska ne ei palauta niitä hakulomakkeita tai muita papereita takaisin?Tulkitseminen ei näytä olevan vahvimpia puoliasi. Jokainen nyt huomasi että tuo oli läppä ja sarkasmia.
voi herran jumala kirjoitti:
Tulkitseminen ei näytä olevan vahvimpia puoliasi. Jokainen nyt huomasi että tuo oli läppä ja sarkasmia.
Tää o sen verran herkkä paikka mulle, että en siedä just minkäänlaista läpän TAHI sarkasmin käyttöä.
Eli en saanut vieläkään kysymykseeni vastausta.- Kallio00008
Balladi kirjoitti:
Tää o sen verran herkkä paikka mulle, että en siedä just minkäänlaista läpän TAHI sarkasmin käyttöä.
Eli en saanut vieläkään kysymykseeni vastausta.Ikävä kyllä se vastaus on että olet rajatapaus, et ole selvästi pääsemässä sisään etkä selvästi jäämässä ulos. Meleko oikeassa tuo eka vastaaja oli. :| Ite opiskelen Kalliossa ja kyllä aika monella on keskiarvo ollu reilusti yli yhdeksän kun tänne tulivat.
- kaupungin
Kallio00008 kirjoitti:
Ikävä kyllä se vastaus on että olet rajatapaus, et ole selvästi pääsemässä sisään etkä selvästi jäämässä ulos. Meleko oikeassa tuo eka vastaaja oli. :| Ite opiskelen Kalliossa ja kyllä aika monella on keskiarvo ollu reilusti yli yhdeksän kun tänne tulivat.
koulutuksen sivuilta löytyi lukiokoulutusesite, jonka mukaan 2008 alin keskiarvo Kallion lukioon päässeellä oli 7,59. Siellähän on niitä ilmaisutaidon pisteytyksiä, jotka useimmissa tapauksissa ratkaisevat asian, mutta tuon keskiarvon siis kaupunki ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366