saannu muutamaan vuoteen mitään aikaiseksi
Millä perusteilla Evilälle apuraha
Eihän ole
7
1131
Vastaukset
- perusteella
että sen turpa on jatkuvasti tv:ssä
- greyeyes
...kun ei asioista ole perillä.
Kas kun niihin saavutuksiin kuuluu muutakin kuin arvokisavoitot. Paljon mieluummin osallistun urheilijoiden apurahoihin veronmaksajana kuin jonkun juopon luuserin kitisijän toimeentulotukeen tms...- kustantaa
mun laiskottelun.
- öä33
syökää paskaa. klllllhglhglhghg--.n.n.,m.,..
- sally
takia kun se on niin helvetin hyvän näkönen,toivottavasti se pysyy vielä pitkään naisten silmänilona.
- greyeyes
Sinä sen sanoit...mitä pidempään, sen parempi :)
- POikasss
Vai ole saanut mitään aikaiseksi? Viime kesänäkin hyppäsi uuden Suomen ennätyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830