Huoltoyhtiö Lyijynen on huonosti hoitanut hommansa.Varsinkin rappukäytävien siivoojat.Tuskin edes pesuvettä vaihtaavat,kun niin likaista jälkee näyttää tulevan.Ei ole edes ämpärii mukana,pelkällä kangasriekaleella pyyhitään.Lisäksi siivoushenkilökunta haisee tupakelle,mikä on todella inhottavaa,kun menee rappukäytyävään.Kuka sellaista tunkkaista tupakanhajua haluaa haistella.Lisäksi työmiehet seisoovat vaan siinä työalueella mitään tekemättöminä ja ihmettelevät vaan mitä pitäisi tehdä ja laskuttavat siis aivan tyhjästä,mitä ei ole edes tehty.
Erittäin huonoa palvelua.....
10
2661
Vastaukset
- näin on
Kyllä tuota lukiessa kävi selväksi, että tässä kirjoittajalla lienee itse tarkistelun paikka.
- Juu nii varmaa...
Niihän se asia on,kun sanotaan.Eihän mitään huvijuttuja sanota.Taidat olla just itse sinä!!!!!!!!!hah hah haa.....
- just....
Juu nii varmaa... kirjoitti:
Niihän se asia on,kun sanotaan.Eihän mitään huvijuttuja sanota.Taidat olla just itse sinä!!!!!!!!!hah hah haa.....
Tänne pitäs sasda ikäraja. Jäis sinultakin jutut kirjoittamatta.
- huollettu....
Olen täysin eri mieltä. Parempaa palvelua/siistijöiden käytöstä saa hakea, ovat todellisia asiakaspalvelijoita. Samaa voin sanoa myös ns. kolamiehistä, aina ovat tervehtineet reilusti ym..
- kehu
Meidän talossa on huoltofirmana lyijynen.pihatyöt on tehty kunnolla,huolehdittu hiekoituksesta ja huoltopojat ovat ystävällisiä.
Kerran soitin kun oli ratasvaraston eteen johtavalle väylälle jätetty tukkeeksi lunta,10min kuluttua soitosta oli huoltomies auraamassa sitä,joten on hoidettu hyvin tämän Lyijysen aikana.
- palvelua
Lyijysellä.Lumityöt tehty ajallaan ja siivojatytötkin moikkaa rappukäytävässa :)
- minäkin.
tulla moikkaamaan sinua rappukäytävässä. Ei se silti meinaa sitä, että minä teen siellä mitään.
- PASKAA a1
tyhmää edes kirjoittaa tänne.ei täällä sopimuksia hoideta PASKA PUHETTA/kirjoituksia ei edes kirjoittajan nimeä käytetä
- .............
joopajoo! hyvin hoijettu tähän asti kaikki ;)
- vaihda
Itkemistä. hommaa uusi kiinteistöhuolto itsellesi eläkä valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978