oonko homo?

penttipantti

oonko homo kun mulla on vähän kiinnostusta miehiin. en oo kyllä ollu kenenkään muun kun naisten kaa, mut useimmiten ihastun naisiin. oon silti vähän kiinnostunut joistakin miehistä...en kyl ikinä haluis panna ketään miehii tai sellaista. oon vaan vähän kiinnostunut. mut 95% ihastun naisiin. niitä voisin pannakki.

olenko homo? jos olen, voidaanko mut eheyttää?

19

2104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penttipan tti

ja siis nää on ´tullut vasta nyt

• aivan kaikki

Kun riittävän syvälle katsotaan niin kaikki on bi-seksuaaleja. Bi-seksuaalisuus lienee ihmisen luonnollinen olotila. Useimmat bit haluaa seksiä vain yhden sukupuolen kanssa, ovat siis "heteroja" tai "homoja".

• kuinka moni

nuori homo ja lesbo kamppailee sen kanssa, että miksen voi olla normaali, miksen pysty kiinnostumaan vastakkaisesta sukupuolesta, jos kerran kaikki on biseksuaaleja.

• vastaaja5678

Joo kyllä olet homppeli homo. :)

• vastaaja5678

Nii ja lisäys: ei voida eheyttää

• bill_geitoradez

Ok en tiiä näistä jos tuntuu siltä ni sit on gei :o

• tisuliini

Älä nyt ota asiasta paineita, oot mikä oot. Elä vaan elämääsi ja tee sitä mikä oikealta tuntuu. Ole sen aikaa naisten kanssa kun siltä tuntuu ja vaihda myohemmin miehiin jos vietti lisääntyy

• pidättyväisyys

ja häveliäisyys on vaan hyväks, kun ottaa huomioon riskit, eli taudit ja raskaudet.

• normigay
        pidättyväisyys kirjoitti:

ja häveliäisyys on vaan hyväks, kun ottaa huomioon riskit, eli taudit ja raskaudet.

anna palaa ja levitä vaan pakaras ja anna panna kerran, kohta haluut jo sitten uudestaan ja haluut panna itekkii, niin kävi mulle ja sillä tiellä oon pysynyt

• normigay kirjoitti:

anna palaa ja levitä vaan pakaras ja anna panna kerran, kohta haluut jo sitten uudestaan ja haluut panna itekkii, niin kävi mulle ja sillä tiellä oon pysynyt

Ei aina tarvi "panna" ketaan mies/nainen, on muitakin konsteja tyydyttaa,heterot vain luulevat sen olevan ainoa homma.

• Millä voi tyydyttää jos ei ...
        baystreet kirjoitti:

Ei aina tarvi "panna" ketaan mies/nainen, on muitakin konsteja tyydyttaa,heterot vain luulevat sen olevan ainoa homma.

mä en edes arvaa.

• oletko tosissasi
        Millä voi tyydyttää jos ei ... kirjoitti:

mä en edes arvaa.

mutta on aika surullista, jos joku kuvittelee yhdynnän olevan ainoa tapa harrastaa seksiä.

• <3

EI VOIDA EHEYTTÄÄ AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHHAHAH
      AHAHHAHAHHA
      AJAJJAHAHKLÖSDLÖ'SDÖÄSDF LOL

on se perseestä

• sami®

Mitä jos eheytyisit ihan omia aikojasi siksi, mikä olet.

Jos olet teini, tollaset huolet voi ymmärtää. Kelläpä niitä ei olisi ollut.

• oma tie

Mitään eheytyä. Jos olet homo niin olet reilusti sitä, jos taas bi niin taas yhtä reilusti sitä. Kyllä ihmisen on oltava sitä mitä on. Muuten elämä käy turhan vaikeaksi.

• varmasti

Olet täysperäreikägay, ei eheytettävissä. harmivaan

• 199191

Dont label yourself... Jos oot homo niin väliäkö sillä? Ja jos ihastut suurimmaks osaks naisiin niin et ainakaan homo ole, bi ehkä? Eikä seksuaalisuus oo vaan sitä et ketä panisit siihen liittyy muutkin asiat.

Eheyttää ei voi ketään eikä tarvikkaan. Voit sää jonnekkin kirkkoon mennä jonkun sedän aivopesemäks mutta arvaa toimiiko nää ex-gay jutut ikinä...

• mielestäni

et ole homo

• Hyvä pylly !!

Sinä pikkuinen poika lapsi,älä nyt loukkaannu?
      Jos niinkuin ymmärränsin, olet epätietoinen sexuaalisesta suuntauksestasi,ei pidä olla huolissaan se selviää sinulle ihan pian,jos olet kiinnostunut vaikka molemmista, on asiasi
      siltä osin kohdallaan, että ole miesten/naisten kanssa kumpi parhaiten käytettävissä on, ja halujasi tyydyttää.Pistä pyllyyn rasvaa ja ala panna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe