Onko kokemuksia Teraset verkkokaupasta?

nygug

Onkohan kellään kokemusta Teraset verkkokaupasta? Onko hyvä palvelua, onko nopea toimitus?

Mä tässä mietin erään käytetyn komponentin ostamista sieltä ja pitäis vähän tietää etukäteen kun ei ole tosta kaupasta aiempaa kokemusta.

9

4272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pege81

Teraset on ihan luotettava kauppa. Pari kertaa huutanu jotain noiden Huuto.net:ssä myymiä tavaroita. Kummallakin kerralla tavara oli juuri sitä mitä piti. Kummallakin kerralla noudin tavaran heidän myymälästään, eli toimitusajoista en osaa sanoa. Palvelu oli kummallakin kerralla asiallista.

• Marame

Olen jonkun kerran tilannut postitse Terasetista ja kerran olen käynyt paikan päällä ostoksilla. Hyvin on pelannut ja tavara on ollut sitä mitä halusin. Posti on tuonut viikon sisään oikeat tavarat. Suosittelen.

• stadilainen5

Hyvin on aina toimitukset pelannut. Monta vuotta jo tilaillut. Viimeksi just pari viikkoa sitten Duckyn mekaanisen näppiksen.

• suosittelen lämpimäs

Pelkästään hyviä kokemuksia, toimituskin on nopea parissa kolmessa päivässä tilaamisesta ja maksamisesta tavarat on jo sinulla. Suosittelen.

• Scrooge

Hei
      Lisään: suosittelen. Hyvin on tilaukset tullut ja toimivaa tavaraa. OK!

• 5+17

On jo monta vuotta, kun ostin Huutonetin kautta Terasetista jonkin kortin silloiseen vanhaan koneeseen. Hain kortin myymälästä, joka silloin sijaitsi Töölössä. Kävin jotakin muutakin myöhemmin ostamassa sieltä. Ei mitään valittamista.

Nyt firma on muuttanut Vallilaan Teollisuuskadulle. Nettisivutkin vaikuttavat hyviltä. Ei ole tullut asioitua kylläkään firman kanssa pitkään aikaan. Täytyy kuitenkin pitää mielessä.

• kopoma-d

itse olen tilannu ko. firmasta kaikki toimi nopeesti tavara sellaista kuin tilasin SUOSITTELEN!!

• tilannu

iha hyvä paikka tilata ed.hyviä atk-tarv. SUOSITTELEN!

• Tapsa303

Suosittelen ehdottomasti. Useita kauppoja on tullut tehtyä ja tavara aina just mitä piti. Nopea toimitus. Tänne Lappiinkin max. 3pv kun maksaa heti. Tänään tuli juuri 240 Gbt SSD kiintolevy. Aatonaattona postitettu ja aamulla täällä pohjoisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe