Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko kokemuksia Teraset verkkokaupasta?

nygug

Onkohan kellään kokemusta Teraset verkkokaupasta? Onko hyvä palvelua, onko nopea toimitus?

Mä tässä mietin erään käytetyn komponentin ostamista sieltä ja pitäis vähän tietää etukäteen kun ei ole tosta kaupasta aiempaa kokemusta.

9

3874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pege81

      Teraset on ihan luotettava kauppa. Pari kertaa huutanu jotain noiden Huuto.net:ssä myymiä tavaroita. Kummallakin kerralla tavara oli juuri sitä mitä piti. Kummallakin kerralla noudin tavaran heidän myymälästään, eli toimitusajoista en osaa sanoa. Palvelu oli kummallakin kerralla asiallista.

      • Marame

        Olen jonkun kerran tilannut postitse Terasetista ja kerran olen käynyt paikan päällä ostoksilla. Hyvin on pelannut ja tavara on ollut sitä mitä halusin. Posti on tuonut viikon sisään oikeat tavarat. Suosittelen.


    • stadilainen5

      Hyvin on aina toimitukset pelannut. Monta vuotta jo tilaillut. Viimeksi just pari viikkoa sitten Duckyn mekaanisen näppiksen.

    • suosittelen lämpimäs

      Pelkästään hyviä kokemuksia, toimituskin on nopea parissa kolmessa päivässä tilaamisesta ja maksamisesta tavarat on jo sinulla. Suosittelen.

    • Scrooge

      Hei
      Lisään: suosittelen. Hyvin on tilaukset tullut ja toimivaa tavaraa. OK!

    • 5+17

      On jo monta vuotta, kun ostin Huutonetin kautta Terasetista jonkin kortin silloiseen vanhaan koneeseen. Hain kortin myymälästä, joka silloin sijaitsi Töölössä. Kävin jotakin muutakin myöhemmin ostamassa sieltä. Ei mitään valittamista.

      Nyt firma on muuttanut Vallilaan Teollisuuskadulle. Nettisivutkin vaikuttavat hyviltä. Ei ole tullut asioitua kylläkään firman kanssa pitkään aikaan. Täytyy kuitenkin pitää mielessä.

    • kopoma-d

      itse olen tilannu ko. firmasta kaikki toimi nopeesti tavara sellaista kuin tilasin SUOSITTELEN!!

    • tilannu

      iha hyvä paikka tilata ed.hyviä atk-tarv. SUOSITTELEN!

    • Tapsa303

      Suosittelen ehdottomasti. Useita kauppoja on tullut tehtyä ja tavara aina just mitä piti. Nopea toimitus. Tänne Lappiinkin max. 3pv kun maksaa heti. Tänään tuli juuri 240 Gbt SSD kiintolevy. Aatonaattona postitettu ja aamulla täällä pohjoisessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe