Jos jotain huvittaisi tehdä kyseiset SQL-tehtävät minulle parilla kympillä, ota yhteyttä sähköpostilla [email protected] niin pistän tarkemmat tiedot.
1. Työntekijät (Lname, Fname), joilla on naispuolisia omaisia.
2. Listaa isä-poika ja äiti-tytär suhteessa olevien työntekijöiden ja omaisten nimet.
3. Hae niiden työntekijöiden nimet joiden suoranainen esimies on Jennifer Wallace.
4. James Borg haluaa tehdä hieman tarkistuksia Company-yrityksen työntekijöiden työmääriin ja projekteihin. Määrittele James'ille kysely, joka listaa kunkin työntekijän (ilmoita etunimi ja sukunimi) projekteihinsa yhteensä käyttämän tuntimäärän. Listaa kyselyn tulos sukunimen mukaan kasvavassa järjestyksessä.
5. Hae niiden työntekijöiden nimet, jotka työskentelevät jokaisessa projektissa.
SQL-apua maksulla
Joku
3
902
Vastaukset
- kiinnostaa.
>...kyseiset SQL-tehtävät minulle parilla kympillä...
Laita nolla tai pari lisää tuohon summaan niin katsotaan sitten uudestaan. ;) - toinenkin
jota kiinnostaa. samoilla edellytyksillä kuin edellisellä.
Pitää nimittäin ensin nähdä se miten, kanta on jaettu tauluihin. Lisäksi pitää opiskella relaatiot taulujen välillä. Sitten vasta pysty tekemään kyselyt. Ilmainen alkuesimerkki: SELECT * from ?????? WHERE ???? IS - olisi...
Että itse opiskelet asian niin pärjäät sitten kokeessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828