sillä ajatustenvaihto olisi aika hyvä juttu.
Ja lappi on jotain suurta.
Mies, keskustelua osaava
13
543
Vastaukset
- 1943
yksi minulle tärkeä lensi pilven päälle neljä vuotta sitten. Sen jälkeen olen tutustunut kolmeen, yhden kanssa olin Lapissa. Toivon, että kaltaisiaan osuu Sinunkin polullesi.
- kohta on odoteltu
16 vuotta, enkä ole vielä tavannut, miten sinä jo neljän vuoden päästä olet moiseen yltänyt, taidat olla varakas leskirouva.
- 1943
kohta on odoteltu kirjoitti:
16 vuotta, enkä ole vielä tavannut, miten sinä jo neljän vuoden päästä olet moiseen yltänyt, taidat olla varakas leskirouva.
ihmettelen, en ole lainkaan iskijätyyppi. Omillani toimeen tuleva olen. Mieheni ovat samaa varakkuustasoa, nykyinen miesystävä minua varakkaampi. Keskustella osaan monista asioista ja yksi näistä "miehistäni" on todennut, että olen enemmän nainen kuin naiset keskimäärin. En juuri meikkaa, kunnostani pidän huolta. Osakseni on tullut paljon rakkautta, siitä voi jakaa muille.
- Tarkkasilmä
1943 kirjoitti:
ihmettelen, en ole lainkaan iskijätyyppi. Omillani toimeen tuleva olen. Mieheni ovat samaa varakkuustasoa, nykyinen miesystävä minua varakkaampi. Keskustella osaan monista asioista ja yksi näistä "miehistäni" on todennut, että olen enemmän nainen kuin naiset keskimäärin. En juuri meikkaa, kunnostani pidän huolta. Osakseni on tullut paljon rakkautta, siitä voi jakaa muille.
että ainakin omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä sinussa on ärsyttävyyteen asti. Etkö sitä itse huomaa? No, etpä tietenkään, itsekeskeinen on sokea itsensä suhteen.
- Tarkkasilmäinen
1943 kirjoitti:
että ainakin omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä sinussa on todella ärsyttävyyteen asti. Etkö sitä itse huomaa? No, etpä tietenkään, itsekeskeinenhän on sokea itsensä suhteen.
Tarkkasilmäinen kirjoitti:
että ainakin omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä sinussa on todella ärsyttävyyteen asti. Etkö sitä itse huomaa? No, etpä tietenkään, itsekeskeinenhän on sokea itsensä suhteen.
Ehkä vain oman arvosa tunteva. Ja sehän ei ole pahasta, vai onko? Ei kai tarvii ryömiä nenä savessa asenteella anteeksi, kun olen olemassa.
Eikö totuuden voi sanoa ääneen ilman nöyristelyä olematta omahyväinen.- 1943
annakatri kirjoitti:
Ehkä vain oman arvosa tunteva. Ja sehän ei ole pahasta, vai onko? Ei kai tarvii ryömiä nenä savessa asenteella anteeksi, kun olen olemassa.
Eikö totuuden voi sanoa ääneen ilman nöyristelyä olematta omahyväinen.kanssasi, ryömiä ei kannata. Lähipiirini pitää minua erittäin sydämellisenä ihmisenä. Ja miesten suhteen olen tosi kranttu. Seinäruusuna sain usein nuorena olla eli turhalta kosiskelulta olen välttynyt. Kun tosiaan vietän suurimman osan ajasta yksin, on paras olla tyytyväinen seuraansa. En ainakaan valita. Ja ihan oikeasti ihmettelen nykytilannetta. Yritän myös toimia yhteiseksi hyväksi, olen rohkea. Ja vihjeenä olen sanonut, että viestejäni ei kannata lukea, jos kovasti ärsyyntyy.
- 1943
Tarkkasilmäinen kirjoitti:
lähettää ilkeyksensä kahteen kertaan, jotta varmaan vaikuttaisi. Minua todella ärsyttävät nämä ilkeät kanssaihmiset. Olen vahva henkilö, joka ei ota viinapulloa, mene metsään ja nukahda humalassa ikiuneen männyn juurella. Mutta montakohan uhria Sinullakin on. Ilmoittautukoon jokainen, jolle olen ollut ilkeä tällä palstalla. Ottaa koppaan, sanoisin vähän enemmän, jos iltalenkillä vastaan tulisit.
- O - Orvokki
Tarkkasilmä kirjoitti:
että ainakin omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä sinussa on ärsyttävyyteen asti. Etkö sitä itse huomaa? No, etpä tietenkään, itsekeskeinen on sokea itsensä suhteen.
kummallisia. Pahinta mitä tiedämme on itsensä kanssa sovussa elävä, terveellä itsetunnolla varustettu ihminen, joka kuulostaa tyytyväiseltä omaan elämäänsä.
Miksi tuntuu paljon helpommalta kuunnella valituksia ja ikäviä puheita kuin iloista ihmistä, joka on valmis jakamaan hyväkin asioita? Useimmat meistä ovat varmaan ehtineet kokea raskaitakin aikoja, joten eikö jo olisi aika iloita omasta ja opetella iloitsemaan myös toisen hyvästä?
Kirkastuuko sinun päiväsi, jos huomaat, että toisilla menee huonommin? - etuoikeutettu
1943 kirjoitti:
lähettää ilkeyksensä kahteen kertaan, jotta varmaan vaikuttaisi. Minua todella ärsyttävät nämä ilkeät kanssaihmiset. Olen vahva henkilö, joka ei ota viinapulloa, mene metsään ja nukahda humalassa ikiuneen männyn juurella. Mutta montakohan uhria Sinullakin on. Ilmoittautukoon jokainen, jolle olen ollut ilkeä tällä palstalla. Ottaa koppaan, sanoisin vähän enemmän, jos iltalenkillä vastaan tulisit.
olet saanut ja antanut paljon rakkautta ja sinusta pidetään. Arvostan kovasti asennettasi, olet onnellinen, vaikka on sinullakin varmaan niitä huolia. Itse en pysty samaan, olen aika ahdistunut ja viime päivinä olen tuntenut itseni masentuneeksi. Ei oo kivaa tulla vanhaksi kun ei oo koskaan "elänyt" .
- 1943
etuoikeutettu kirjoitti:
olet saanut ja antanut paljon rakkautta ja sinusta pidetään. Arvostan kovasti asennettasi, olet onnellinen, vaikka on sinullakin varmaan niitä huolia. Itse en pysty samaan, olen aika ahdistunut ja viime päivinä olen tuntenut itseni masentuneeksi. Ei oo kivaa tulla vanhaksi kun ei oo koskaan "elänyt" .
etuoikeutettu, olen saanut elämältä paljon. Olen tyttärilleni yrittänyt opettaa, että pitää uskaltaa elää. Ei esim. kannata niin hirveästi miettiä, jos rakkaus yllättää. Tietysti pitää joidenkin asioiden suhteen olla varovainen. Rakkaus on niin harvinainen asia, että pitää uskaltaa rakastaa. Se voi myös loppua, mutta sekin on elämää. Leskeksi jäätyäni olin valmis elämään yksin, en edes kuvitellut, että minulla olisi joskus miesseuralainen juhlissa, tansseissa jne. Ja soisin mahdollisimman monelle ihmiselle tällaisia kokemuksia. Yritän voimavarojeni mukaan auttaa kanssaihmisiäni.
- päivän
myöhässä luin ketjua.
Ihan ystävällisesti ihmettelen, miksi eivät kolme uutta miessuhdettasi ole kestäneet? Kolme suhdetta neljässä vuodessa.... Ei tarvitse vastata. - 1943
päivän kirjoitti:
myöhässä luin ketjua.
Ihan ystävällisesti ihmettelen, miksi eivät kolme uutta miessuhdettasi ole kestäneet? Kolme suhdetta neljässä vuodessa.... Ei tarvitse vastata.vastaan. Yksi suhde kesti runsaan vuoden, mutta olimme melko erilaisia. Olen menevä ja haluan olla vapaa enkä siedä tupakointia. Jatkoimme ystävyyspohjalla, kävin silloin tällöin hänen luonaan kahvilla. Viimeisen kerran noin viikko ennen hänen kuolemaansa. Luultavasti olin viimeinen henkilö, jolle hän soitti. Toinen "mieheni" on ystävä, jonka kanssa käyn pari kertaa vuodessa lounaalla. Harvakseltaan viestittelemme sähköpostitse ja vaihdamme esim. kirjoituksia, joita laadimme kumpikin tahollamme. Ja kolmas on nykyinen miesystävä. Meillä on hauskaa yhdessä, mutta mitään sitovampaa ei ole suunnitteilla. Ykskaks minulla ei ole ketään, mutta en sure tulevia. Minuun ei kukaan voi ripustautua, enkä minä ripustaudu kehenkään. Perheen perustamisvaihe on ohitettu. Miesystävälläni ja minulla on kummallakin ihan ikiomia hommia. Elämä on jännittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2765401- 704986
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484086- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688