mitenkähän

toimisin

neurologi väittää minulla olevan parkinsonin taudin kun oikea käteni vapisee. Minä en kuitenkaan usko sitä enkä ottaisi millään lääkärin määräämiä parkinson lääkkeitä.Minulla on kovat selkäkivut ja luulen vaivojen johtuvan selästä.Fysiatri myötäili kuitenkin neurologin diagnoosia ja epäili parkinsonia.Mitenkähän saisi varmuuden asiaan.

6

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaisit

neurologin määräämän lääkityksen. Jonkin aikaa käyttäessäsi lääkkeitä huomaat onko niistä apua.

• epäilisitköhän

Sinä et ehkä uskoisi , ellei diaknoosi olisi
      sinun ajatustesi mukainen . Näin se vain on .

• parkinsonin

tautiin mies sai huomattavaa helpotusta, kun helsinkiläisen hivenaineisiin perehtyneen lääkärin ohjeiden mukaan rupesi hivenainekuurille.
        Aiemmin ei kahvinjuonnista tullut mitään, kun kädet vispasi niin. Kuuri vähensi vapinaa olennaisesti, niin ettei sitä ulkopuolinen huomannut.

Monet sairaudet johtuvat hivenaineiden puutoksista tai epätasapainosta. Helsingissä on klinikoita, millä niitä mitataan ja tehdään yksilölliset nautintasuositukset.

• otettu -

mangneetti kuvaa päästä? Jos ei niin otata, siitä näkee mikä sinua vaivaa.

• nyt menossa

pään ct-kuvaan, mutta kun se otetaan muiden sairauksien poisulkemiseksi ja siitä ei saa varmaa tietoa onko parkinson ja olen kuullut että 50% syö lääkkeitä turhaan kun ei pysy saamaan varmuutta sairaudesta.Olisi kuulemma joku gammakuvaus mutta siihen ei saa lähetettä kunnalliseen sairaalaan kun se on niin kallis ja mulla ei ole varaa maksaa yksityiselle.

• mutta en ala
        nyt menossa kirjoitti:

pään ct-kuvaan, mutta kun se otetaan muiden sairauksien poisulkemiseksi ja siitä ei saa varmaa tietoa onko parkinson ja olen kuullut että 50% syö lääkkeitä turhaan kun ei pysy saamaan varmuutta sairaudesta.Olisi kuulemma joku gammakuvaus mutta siihen ei saa lähetettä kunnalliseen sairaalaan kun se on niin kallis ja mulla ei ole varaa maksaa yksityiselle.

syömään mitään Parkinson-lääkkeitä. Pidän aina pitemmän terveyskuurin, hivenaineita, alkoholi pois, paljon salaattia. Vielä ainakin on auttanut.
        Kannattaa yrittää. Viimeksi tilasin Ruotsista puhdistuskuurin, oli hyvä: iho parani, vatsa parani ym.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe