Pari kuvaa
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2bkud honkonen-albania.html
Matkakuvia
6
1388
Vastaukset
- eräs toimistopäällikkö
Mahtava meininki! Itsekin tykkään Kaakkois-Euroopasta, mutta Albaniassa en ole (vielä) käynyt. Ilmeisesti Albaniassakin on rento ilmapiiri, ja asiat hoituvat omalla painollaan. Noissa kuvissa näkyi nimen omaan se aitous. Albaniassa on varmaan hyvinkin edullista? Täytyypä ihan pistää harkintaan seuraavaa reissua varten :)
- Albaniaan
Itse olen käynyt pari kertaa ja suosittelen todella, jos tykkää toisenlaisesta lomailusta kuin tyypilliset lomamatkakohteet. Noi kuvat oli upeita ja niin siellä on, hienoa ja jossian päin karua, saattaa olla paljon roskia pitkin katuja. Mutta mene ihmeessä!!!
- matkallakin
Kyllähän Albania on suht edullinen, tosin hotellit eivät ole ihan ilmaisia. Edullisempaakin majoitusta löytyy, esim. hostellit. Ravintolassa syöminen on Tiranassakin halpaa suomalaisittain.
Erittäin mielenkiintoinen ja mukava matkakohde.
- käynyt
Olen huomanut Durresin kuvissa hotellin missä itse oleskellut pari vuotta sitten, vetta rannalla silloin oli enemmän. Oliko kukko heräämässä kansalisia minaretin vieressä? Millä olet käynyt, ryhmämatkalla vai omalla autolla, onko siellä tiet levennetty? Hyvin kapeita ne ovat..Ihastuin myös Butrintiin, mutta pääsy sinne vaatii kärsivällisyyttä:)
- olen myös
Olen itse kanssa ollut Durresissa kaksi kertaa. Mitäs pidit paikasta? Olin siinä puolen välin paikkeilla sitä pitkää katua. Olisi ollut parempi mennä sinne kauemmaksi vielä, koska siellä oli puhtaampaa ja rauhallisempaa. Durresin kaupunki oli ihan kiva paikka, paljon kaikkea vanhaa.
- _aloittaja
Olin ihan omatoimimatkalla, asuin Tiranassa Backpacker hostellissa. Durresissa kävin vain pikaisesti päiväreissulla, menin bussilla ja tulin pois minibussilla. Alunperin piti mennä junalla toiseen suuntaan, mutta aikataulut eivät natsanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058