MIllet 6-25 x 56 30 putkella

Devil's Rock

Onko komemusta kiikarista minkälainen se on?
En jaksa kuunella että ainoat kiikarit ovat burris leopold jne... jen... haluan vaan tietoa tosta kiikarista että onko kokemusta kiikarista!

7

1631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • giagarmies

Minusta MIllet 6-25 x 56 30 putkella ei ole niin hyvä kiikari kuin vastaava burris, leopold jne. Tälläinen kokemus minulla on.

• paskaa paketissa

ristikko irtos kahdesta kiikarista ammuttaessa 308:lla, vaidoin zeissiin ja ongelmat loppu. voi toimia esim. 222:ssa. valovoima samaa luokka kuin jahti jakt romuissa.

• kyläseppä69

Netti keskustelussa kuulee kaikenlaista, tunteiluun ja mutu tuntumaan perustuvaa keuhkoamista!
        Itselläni on jo vuosia ollut MILLETT BK81003 10x50 TRS-2 TAC ILLUM MDOT RIFLE SCOPE
        tähtäin. Laukauksia on takana n.3500. Hyvin on pysynyt ristikot kiinni ja tähtäimet kohdillaan.
        Olen ampunut 150-450 metrin matkoja remingtonin 700 tactical kiväärilläni. Kiikari ase yhdistelmällä olen metsästänyt hämäsässä ja kaatanut reuran 140m etäisyydeltä, valovoimaisuutta riittää siis, tuskin kuinkaan huipppukiikarien luokkaa.
        Suosittelen hankkimaan kyseisen putken, jos ei halua tehdä kiikaristaan sijoitusta!
        Maksoin omastani tulleineen 350 euron tietämillä. Tuskin olisin kivääri ammuntaan hurahtanutkaan, jos olisin joutunut maksamaan yli 600 euroa. Jäi rahaa hyvää lataus prässiin, jotta ammunnan kustannuksia sai myös paremmin hallintaan.
        Seuraavaksi varmaan löytyy kommentoijia remingtonin 700 sarjan kivääristä, osa ei varmaan suostu ikinä hankkimaan. Kyllä vaan tuolla paksupiipula osuupi ;o)

• Osta Zeiss

Mikä tuo leopold on? Joku kiinalainen kopio LEUPOLD:sta?

• kiikarit

kiinassa tehty,samassa tehtaassa tehdään leupoldin halvat mallit ainakin tehtaan esitteen mukaan,itsellä kaksi millettiä 1,5-4,5 tuuman putkella ja 1,5-6 30mm putkella kohtalaisen hyvä kuvanlaatu ja ei ainakaan vielä ole mennyt rikki (n.100 laukausta)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      249
      1921
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1859
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1393
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1090
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      13
      999
    6. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      951
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      938
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      938
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      902
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      885
    Aihe