Eli oon yrittäny ettii kaikkialta, tietoa tähän kysymykseeni. Eli onko Lc joku erillinen "lisäosa" joka pitää ostaa että sitä voi pelata vai pitääkö mun ladata se jostain, haluaisin kovasti pelata lctä, mutta en vain tiedä mistä sen saan.
Kysymys Lc:stä
5
187
Vastaukset
- TorrenceC95
LC ei ole mikään lisäosa. Lc= legacy challenge, eli eräänlainen kilpailu, jossa on tarkoitus kasvattaa simsukupolvi kymmenenteen polveen asti. Lisätietoa saat Legacy Challengen sivuilta.
- tyhmä ihminen
kun en osaa aloittaa sitä, oon kattonu ne sivut läpi, mutta siis pitääkö mun ladata just joku haaste, et saan esim sen nopan joka just arpoo sen tavoitteen jne. tajuun lc:een idean mutta en sitä miten sitä pääsen pelaamaan.
Tajuaakohan tuosta mun selityksestä nyt mitään :D - ssssddff
tyhmä ihminen kirjoitti:
kun en osaa aloittaa sitä, oon kattonu ne sivut läpi, mutta siis pitääkö mun ladata just joku haaste, et saan esim sen nopan joka just arpoo sen tavoitteen jne. tajuun lc:een idean mutta en sitä miten sitä pääsen pelaamaan.
Tajuaakohan tuosta mun selityksestä nyt mitään :DHeheh... No, Lc:n sivuilla on ne säännöt, teet vain niiden sääntöjen mukaan sen yhden hahmon, ja sitten vaikka pelinopalla arvot sen luvun, ja katsot mitä se vastaa... Ei mitään noppaa tarvitse ladata, sama vaikka heittäisit puupalikasta tehtyä noppaa:D. Seuraat vain sääntöjä ja arvot millä tahansa nopalla sen luvun... Ja, se haastehan tulee itse niistä säännöistä, sinun ei tarvitse ladata mitään, pelaat vain niiden OHJEIDEN mukaan..:) Se haaste on siis ne säännöt itse, pelaat vain niiden sääntöjen sanomissa rajoissa.
- tyhmä ihminen
ssssddff kirjoitti:
Heheh... No, Lc:n sivuilla on ne säännöt, teet vain niiden sääntöjen mukaan sen yhden hahmon, ja sitten vaikka pelinopalla arvot sen luvun, ja katsot mitä se vastaa... Ei mitään noppaa tarvitse ladata, sama vaikka heittäisit puupalikasta tehtyä noppaa:D. Seuraat vain sääntöjä ja arvot millä tahansa nopalla sen luvun... Ja, se haastehan tulee itse niistä säännöistä, sinun ei tarvitse ladata mitään, pelaat vain niiden OHJEIDEN mukaan..:) Se haaste on siis ne säännöt itse, pelaat vain niiden sääntöjen sanomissa rajoissa.
olinpa taas tyhmä!! :DD liian monimutkaisesti piti taas ajatella xDD mutta kiitos kun valaisitte ajatuksiani nyt tajuankin idean :)
- Ga_Ga_Fan
Lc:tä ei tarvitse ostaa, voit lukea ohjeet osoitteesta radosims.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328