tall ship race

25irmeli

Hei, haluaisin matkustaa kilpailuun osallistuvalla isolla purjeveneellä Pietarista Turkuu.Miten minun tulisi menetellä ja keneen ottaa yhteyttä, jotta paikat olisivat varattu kun laivat starttaavat Turkuun päin?

7

2945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensi kesänä

      Kokeilepa alkuun vaikka www.staf.fi.

    • on jees

      Moikka!
      Joo TSR on huippu-juttu! Mukaan vaan!
      Eli riippuu siis ihan siitä miten isolle laivalle ja minkä maalaisella laivalla haluat mukaan. Suomalaiselle kaunokki Helenalle pääsee Staf.fi:n kautta, hieman pienempi Swan Vahine taitaa jo olla täysi, mukaan lähtee myös kelluva puukenkä Valborg ja jonkun verran pikku-laivoja. Itse purjehdin Saksalaisella c-luokan Espritillä, ihan vaan siksi että mielestäni on kivaa nähdä miten sujuu muillä kuin tuppi-suu-suomalaisilla. ja se on hyvää kiekikylpyä :D
      kokemuksesta sanoisin että pienimmällä laivoilla aina sattuu ja tapahtuu ja hengaillaan paljon muiden miehestöjen kanssa, kun taas isot laivat tarjoaa ihan oikeasti erilaista veneilyä, mutta siellä kaveripiiri koostuu ihan vaan omasta miehistöstä. oli se sitten hyvä tai paha asia. hauskaa siellä on sitten joka tapauksessa. infoa siitä miten millekkä laivalle pääsee löytyy http://sailtraininginternational.org/page.asp?partid=978 ja race entry list, ja sieltä sitten laivaa valistemalla löytää yhteystiedot.

      • tuirke

        Hei, lomani takia ainot etappi johon voin osallistua on Pietari-Turku. Olen varannut majoituksen Pietariin. Tiedän että Mir ja Sedov ottaa kyytiin, mutta pienemmällä botskilla mieluimmin tulisin. Purjehduskokemuksella en voi kehuskella mutta merimerkit tunnen,


      • tuirke

        ai niin piti kysyä oletko mukan koko tripin?


      • mukaan

        Itse ajattelisin, että jos purjehduskokemusta on takana hyvin vähän tai ei ollenkaan, on helpompi lähteä mukaan TSR:iin suomalaisella aluksella. Omaa kieltä käytettäessä saa purjehduskoulutuksesta enemmän irti, kun sanasto tuppaa muutenkin olemaan vähän hakusessa.


    • neitonen 82

      Olen kuullut että ehdottomasti paras meno on Valborgilla! Ja tilaakin löytynee vielä. Käy kurkkaamassa www.valborg.fi ja lue sieltä myös tarinoita 2007 Tall Ship Racesta.

      • 25irmeli

        näin teen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe