Tuossa reilu viikko sitten mieheni oli uimahallissa itsekseen ja kertoi että siellä oli kaksi teinityttöä häntä piirittäneet, tentanneet monelaisilla kysymyksillä seurustelusta jne.Puolisoni yritti päästä heistä eroon...kuinkas ollakkaan kyseiset likat olivat menneet valehtelemaan uimavalvojalle että mieheni oli heitä ahdistellut?! Seuraavaksi tulivat poliisit ja poistivat hänet kyseisestä paikasta ja veivät mukanaan "asemalle" Pitivät häntä siellä reilun tunnin kuultavana...Saako näin toimia...? Meillä kummallakaan ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia virkavallan kanssa, päinvastoin. Nyt on hiljaista..sen jälkeen kun mieheni päästettiin pois kyttikseltä ei ole tullut minkäänlaisia yhteydenottoja mistään..Ystävällisiä vastauksia odotellaan...kokemuksia?! Kiitos etukäteen =)
Perätön ilmoitus...
7
693
Vastaukset
- mukaan
Lain mukaanhan poliisin on toimittava, jos sille tuonkaltainen ilmoitus tehdään. Ehkä on kuitenkin parasta soittaa poliisiasemalle ja kysyä suoraan, onko asiasta tehty rikosilmoitus ja jos, niin millä nimikkeellä.
Hienoa, että noin sinisilmäisesti uskot miestäsi, utta peli on kuitenkin 2-1 hänen tappiokseen.- Niinkö?!
Tunnetko mieheni..oletteko mahdollisesti hyviäkin kavereita?! Olisi kiva saada tietää..
- kunnes joltain kärvähtää pinna
valeiden takia ja likat löytyy jostain likakaivosta.
yritti kerran lähes samaa,mutta eivät tienneet jotta olen ihan julki homo jo 25vuotta:=)saivat puhuttelun itse. - jos on kanttia
Sana vastaan kaksi sanojaa. Poliisin kovistelussa saattaa totuus kuitenkin paljastua.
----------------
Väärä ilmianto
Joka antaa esitutkinta- tai muulle viranomaiselle taikka tuomioistuimelle väärän tiedon ja siten aiheuttaa vaaran, että ilmiannettu pidätetään, vangitaan tai joutuu muun pakkokeinon kohteeksi tai joutuu syytteeseen tai tuomitaan rangaistukseen tai muuhun rikosoikeudelliseen seuraamukseen virheellisin perustein, on tuomittava väärästä ilmiannosta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.- rikosilmoituksesta
Periaatteessa poliisille voi tehdä minkälaisia rikosilmoituksia hyvänsä seuraamuksitta.
Jo heti kättelyssä poliisi kirjaa `rikosilmoituksen` ns. S-ilmoituksena, jos on syytä epäillä, että ilmoituksen tekijällä isopyörä heittää, tai ilmoitettu teko ei ole ilmiselvästi mikään rikos.
Jos taas kirjataan ns. R-ilmoitus, joka saattaa sisältää jo rikoksenkin, niin poliisi kyllä tekee selvityksen, ennen kuin ryhtyy mihinkään toimenpiteisiin, pakkokeinosta puhumattakaan, joka esim. väärä ilmianto toteutuaksen vaatisi. - niin, että toinen
rikosilmoituksesta kirjoitti:
Periaatteessa poliisille voi tehdä minkälaisia rikosilmoituksia hyvänsä seuraamuksitta.
Jo heti kättelyssä poliisi kirjaa `rikosilmoituksen` ns. S-ilmoituksena, jos on syytä epäillä, että ilmoituksen tekijällä isopyörä heittää, tai ilmoitettu teko ei ole ilmiselvästi mikään rikos.
Jos taas kirjataan ns. R-ilmoitus, joka saattaa sisältää jo rikoksenkin, niin poliisi kyllä tekee selvityksen, ennen kuin ryhtyy mihinkään toimenpiteisiin, pakkokeinosta puhumattakaan, joka esim. väärä ilmianto toteutuaksen vaatisi.oli 10v tuttu ja toista en ollut ikinä tuntenut, he antoivat käräjäoikeudelle sellaisia tietoja minusta, etten itsekkään tiennyt tai ollut kuullut ja asunpa jopa satojen kilometrien päässä heistä, eli olin soitellut ja uhannut heitä jengeillä yms. ei mulla tietoa, ei kännyssä tms. näyttöä mulla edes heille soittoja ikinä,,,, heillä kuulema oli ollut että olin soitellut ja textaillut heille???!
Kukahan kade, jostain, lie, meibii, keksinyt ne...apuuva...
vaan yhtäkkiä tuli käräjäoikeudesta määräys oikeuteen ja allekirjoitettavaksi paperit, sanottiin ettei tarvi oikeudessa olla, kuitenkin minut tuomitaan!
Ja niin kävi, olisin mennytkin oikeuteen, mutta just silloin olin sairaslomalla, lähetin lääkärintod. siitä.
Liekö se joku tiennyt mun leikkaukset silloin ja ilmoittanut heille, että nyt tehkää paskaa sille...aloin miettimään vasta nyt, tätä kirjoittaessani...
pkleen katalaa maailmaa ja ihmisiä,,,
Eli minut tuomittiin syystä johon en ole ikinä osallistunut, kahden valheellisen yhteistodistuksen (samanlailla kirjoitetut syytteet) mukaan!
Siis Suomen laki on tuota!
Kaikkeen heidän syyttelyyn olen syytön, ihmeellisiin syyttömiin, en tajua kyllä miten tämä menee...
mutta olkoon, en välitä koska tiedän itseni..se mikä olen ja mitä olen tehnyt elämässäni ja mitä EN ole IKINÄ tehnyt ..
paskan marjat..heille.... - olisi auttanut
niin, että toinen kirjoitti:
oli 10v tuttu ja toista en ollut ikinä tuntenut, he antoivat käräjäoikeudelle sellaisia tietoja minusta, etten itsekkään tiennyt tai ollut kuullut ja asunpa jopa satojen kilometrien päässä heistä, eli olin soitellut ja uhannut heitä jengeillä yms. ei mulla tietoa, ei kännyssä tms. näyttöä mulla edes heille soittoja ikinä,,,, heillä kuulema oli ollut että olin soitellut ja textaillut heille???!
Kukahan kade, jostain, lie, meibii, keksinyt ne...apuuva...
vaan yhtäkkiä tuli käräjäoikeudesta määräys oikeuteen ja allekirjoitettavaksi paperit, sanottiin ettei tarvi oikeudessa olla, kuitenkin minut tuomitaan!
Ja niin kävi, olisin mennytkin oikeuteen, mutta just silloin olin sairaslomalla, lähetin lääkärintod. siitä.
Liekö se joku tiennyt mun leikkaukset silloin ja ilmoittanut heille, että nyt tehkää paskaa sille...aloin miettimään vasta nyt, tätä kirjoittaessani...
pkleen katalaa maailmaa ja ihmisiä,,,
Eli minut tuomittiin syystä johon en ole ikinä osallistunut, kahden valheellisen yhteistodistuksen (samanlailla kirjoitetut syytteet) mukaan!
Siis Suomen laki on tuota!
Kaikkeen heidän syyttelyyn olen syytön, ihmeellisiin syyttömiin, en tajua kyllä miten tämä menee...
mutta olkoon, en välitä koska tiedän itseni..se mikä olen ja mitä olen tehnyt elämässäni ja mitä EN ole IKINÄ tehnyt ..
paskan marjat..heille....eikös puhelutiedoista ja tekstareista olisi saanut tiedot teleoperaattorilta =>vastinetta syytöksille...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298