Raspiksen

lauantai ehtoon

kuulumisia varttoillaan ; onko kaikki kohdallaan vai "kallellaan"..:-))))

9

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raspikurkku

Nenä vuotaa, hirveä yskä ja ääni kadoksissa. Sänkyyn tästä aion.

• Ira¤

mekin olimme viikonverran,kuumeessa,oksennustaudissa,ja kova nuha.Paranemisia sinulle.Ota mustaherukkamehua,ja lihalienta,sekä kuumetta alentavaa lääkettä.

• syöpäläinen.

podetaan meidänkin perheessä mutta ihme kyllä minut se on kiertänyt.
        Toiset yskii ja niiskuttaa kuumeessa onkohan nämä sytostaatit nujertaneet ne flunssapöpöt minun kehostani?

Parantele itsesi,raspis,lepoa ja tarpeeksi nestettä .

• tyttönen86

Raspikselle! Juo jotakin kuumaa runsaasti ja lepäile kunnolla! Joo, flunssaa on ihan hirvittävästi liikenteessä ja oksennustautia. Isän kanssa siitä vähän aikaa sit toivuttiin.
        PARANEMISIA! (- :

• Raspikurkku
        tyttönen86 kirjoitti:

Raspikselle! Juo jotakin kuumaa runsaasti ja lepäile kunnolla! Joo, flunssaa on ihan hirvittävästi liikenteessä ja oksennustautia. Isän kanssa siitä vähän aikaa sit toivuttiin.
        PARANEMISIA! (- :

Olo on jo parempi ja huomenna taas töihin. Alkaa lääkevapaa viikko.

• tyttönen86
        Raspikurkku kirjoitti:

Kun voit jo paremmin! :D Mä menen huomenna kans sinne työkokeiluun, alkaa kolmen kuukauden pesti. :) On kyl jo ennestään tuttu paikka, mut pidähän peukkua et rupee sujumaan. :D HYVÄÄ TYÖVIIKKOA SULLE! (:

• tämän kokenut
        Raspikurkku kirjoitti:

nyt Raspis kaksi kertaa, oletko tosiaan työkuntoinen. Hoidot ja flunssa, eiköhän siinä liene tarpeeksi syytä hoitaa itseäsi ja pysyä kotona.

Kyllä elimistösi tarvitsee lepoa, että joskus syövästäsi pääset. Elimistösi on nyt hälytystilassa ja vain sitä hoitamalla ja lepäämällä saat sen tasapainoon. Ei sinulle kukaan kruunua siitä anna, että töilläsi itseäsi rasitat. Sinä itse olet nyt tärkein ja töistä viisi.
        Eikä niin helppoa työtä olekaan, että se ei sairaaseen vaikuttaisi. Eli älä keksi sellaista syytä.

Minä olin tyhmä ja melkein leikkauspöydältäkin töihin lähdin, mutta olen nyt viisastunut ja koetan sitä viestiä jakaa täällä. Nyt, kun vihdoin olen sen itsekin ymmärtänyt.

• Raspikurkku
        tämän kokenut kirjoitti:

nyt Raspis kaksi kertaa, oletko tosiaan työkuntoinen. Hoidot ja flunssa, eiköhän siinä liene tarpeeksi syytä hoitaa itseäsi ja pysyä kotona.

Kyllä elimistösi tarvitsee lepoa, että joskus syövästäsi pääset. Elimistösi on nyt hälytystilassa ja vain sitä hoitamalla ja lepäämällä saat sen tasapainoon. Ei sinulle kukaan kruunua siitä anna, että töilläsi itseäsi rasitat. Sinä itse olet nyt tärkein ja töistä viisi.
        Eikä niin helppoa työtä olekaan, että se ei sairaaseen vaikuttaisi. Eli älä keksi sellaista syytä.

Minä olin tyhmä ja melkein leikkauspöydältäkin töihin lähdin, mutta olen nyt viisastunut ja koetan sitä viestiä jakaa täällä. Nyt, kun vihdoin olen sen itsekin ymmärtänyt.

niin että siinä mielesä olo on ihan ok. Töissä on mukavampi olla kuin yksin kotona. Ei minun tarvitse rasittaa itseäni.Teen sen mitä huvittaa.
        Tässähän on juuri hassua se että minulla on kuoleman johtava sairaus joka ei parane mutta minä en tunne itseäni tippaakaan sairaaksi. Mikään paikka ei ole kipeä, ruoka maittaa ja mistään masentuneisuudesta ei ole tietoakan. Ja minun toisaan ei tarvitse miettiä miten pääsisin syövästäni. Sitä vaihtoehtoa ei enää ole tai se on häviävän pieni. Mutta koska hoidot näyttävät purevan niin tässä saattaa mennä vielä jopa useampi vuosi kun hyvin sattuu.

• Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

niin että siinä mielesä olo on ihan ok. Töissä on mukavampi olla kuin yksin kotona. Ei minun tarvitse rasittaa itseäni.Teen sen mitä huvittaa.
        Tässähän on juuri hassua se että minulla on kuoleman johtava sairaus joka ei parane mutta minä en tunne itseäni tippaakaan sairaaksi. Mikään paikka ei ole kipeä, ruoka maittaa ja mistään masentuneisuudesta ei ole tietoakan. Ja minun toisaan ei tarvitse miettiä miten pääsisin syövästäni. Sitä vaihtoehtoa ei enää ole tai se on häviävän pieni. Mutta koska hoidot näyttävät purevan niin tässä saattaa mennä vielä jopa useampi vuosi kun hyvin sattuu.

paljon vuosia lisää,saat seurata pienen pojan kasvua.Kaikkea hyvää sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe