liittyy meidän uusperheeseen? Mä en nyt käsitä? Enhän minäkään kuulu mun ex-miehen perheeseen. Lapset on ja niistä huolehtii lasten vanhemmat, mutta eihän se vaimo/mies kuulu millään lailla meidän PERHEESEEN? Tietysti vanhemmat keskustelee ja sopii lastensa asioista mutta siihen se vaimon/miehen vaikutus sitten päättyykin. EIköhän jokainen keskitytä omaan elämään ja jätetään muut elämään omaa elämää.
Millä tavalla
2
308
Vastaukset
- ei selvinnyt
että miten miehesi ex yrittää pyrkiä perheeseenne. Onko mies keskustellut hänen kanssaan pelisäännöt (lasten) selväksi, vai onko vielä jollakulla osapuolella epäselviä asioita? Onko ero selvitetty?
Omalta kohdaltani jätin oman aviomieheni (niin olimme tuolloin vielä naimisissa) rauhaan vasta kun lasten asiat oli selvitetty ja puhuttu. Hän (ja uusikkonsa) löivät päätään seinään just niin kauan kuin asiat olivat vielä epäselviä. Ei kiinnostanut miestä sopia lasten asioista, kun muutti uuden tyttösen luo ja oli niin kivaa. Ilkkuivat että haluavat rauhan ja että minä olin vaan katkera (no, niin helkkari soikoon olinkin, mutta enpä halunnut puhua kuin vain lasten asiat selväksi!) eikä mies halunnut puhua mistään. No, sitten uusikko kyllästyi ja antoi miehelle luvan tulla keskustelemaan. Asiat saatiin selväksi, eikä tarvinnut enää ottaa yhteyttä, saivat rauhan kuten minäkin. Huh, ihanaa. - minusta
Ex-vaimo ei tdellakaan kuulu sinun perheeseesi.Olisi
juridisesti vaikea tilanne.Perheen määritelmä on
sekin yksilöstä kiinni.Jotkut sanovat:isä,äiti ja
lapset,jotkut:samassa taloudessa asuvat,etelänmaissa
myös isovanhemmat.Ex-vaimoa en ole koskaan kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251