Hei, millainen on hotelli Atlantica Oasis Limassolissa, ollaan lähdössä lokakuussa 2009 ja puolihoito kuuluu hintaan. Millainen aamupala, lounas, päivällinen hotellissa on? Seisova pöytä vai valmis "lautastarjoilu"? Entä allasalue ja hotellihuoneet? Kiitos vastaajille.
Atlantica Oasis/Limassol
4
1783
Vastaukset
- Lomalla lokakuussa 08
Moi. Olin viime vuonna lokakuussa Oasiksen hotellissa ja olen edelleenkin todella tyytyväinen tähän hotelliin. Kannattaa mennä!
Ruoka oli mitä maittavinta, sekä aamiainen, että illallispöydät tuli kokeiltua. Herkullista ja monipuolista. Erittäin ystävällinen palvelu.
Hotelli oli kaikin puolin siisti.
Ihana paikka! Hyvää lomaa!- Cascas
Mitä mieltä olet hotellista lasten kannalta? Millainen on lähin uimaranta ja onko hotellin vieressä (hotellin ja rannan välissä) vilkkaasti liikennöity maantie?
- matkailijaperhe
Cascas kirjoitti:
Mitä mieltä olet hotellista lasten kannalta? Millainen on lähin uimaranta ja onko hotellin vieressä (hotellin ja rannan välissä) vilkkaasti liikennöity maantie?
hyvä hotelli lapsen kanssa.uima-altaat hyvät ja tarjoilu parasta mitä on saatu.lähellä pieni ranta.hotelli alue rauhallinen.noin 300-400 m päässä vilkas liikenteinen nelikaistainen tie rantaan mentäessä.me suunnitellaan matkaa lokakuun alkuun sinne.oltiin keväällä 2008 ja oli hyvä hotelli.
- Nimetön
matkailijaperhe kirjoitti:
hyvä hotelli lapsen kanssa.uima-altaat hyvät ja tarjoilu parasta mitä on saatu.lähellä pieni ranta.hotelli alue rauhallinen.noin 300-400 m päässä vilkas liikenteinen nelikaistainen tie rantaan mentäessä.me suunnitellaan matkaa lokakuun alkuun sinne.oltiin keväällä 2008 ja oli hyvä hotelli.
oltiin vuosisitten Gardens:n puolella,eli huoneistoissa.Hotelli on tosi hieno ja siisti,ruuat eriitäin hyvät ja monipuoliset.Pöydät notkui eri laatuja,päivällisellä oli jälkkärinä jäätelöt,hedelmät ja useita lajeja kakkuja ;)Juomat ei kuulu puolihoitoon!Allasalue on aivan mahtava!hotellin vieressä on kauppa josta saa kätevästi kaiken tarviimansa.Gardens:n vastapäätä on tosi kiva puisto lapsille!Se oli suoraan meidän keittiön ikkunan alla ;) Voih ihan tippa tulee linssiin,kun muistelee!Ainiin!Ihan vieressä on myös hotellin oma taksi!me ajettiin sillä joka päivä jonnekin päin.antovat käyntikortin ja pyysivät soittamaan kun halutiin haettava pois.Suosittelen käymään lasten kaa kaupungin eläinpuistossa,on pääkadun varrella eikä ole kallis(pari €).sit on myös pieni tivoli (aika pienille lapsille),jonka nimeä en muista.samalla suunnalla on JUMBO niminen lastentavaratalo,vaatteita leluja yms.tänne kannattaa mennä taksilla.Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538443- 664704
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404363Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233962Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353503Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423480Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422881- 492644