Uskallanko mennä töihin täällä suomessa isoon taloon?
Pelkään et saan lopputilin kun UO ottaa yhteyttä työnantajaan.
Ja ei ne velat vanhentuneet tosin olin velkajärjestelyssä joka päättyi vuonna 2008 syksyllä.
Uo 15000€.
Uskallanko mennä töihin?
6
1080
Vastaukset
- freddiemac
Antamasi tiedot ovat vähän niukat, mutta: Jos olet ollut yksityishenkilön velkajärjestelyssä, jonka maksuohjelma on päättynyt v. 2008, niin sen maksuohjelmanhan olisi pitänyt kuita kaikki vanhat velkasi pois. Sinun pitäisi tällä hetkellä olla täysin velaton (koska maksuohjelmaan pitää ottaa KAIKKI velkajärjestelyn aloitushetkellä olevat velat eikä maksuohjelman aikana saa tehdä uutta velkaa). Voisitko kertoa, milloin nuo ilmoittamasi 15000 euron velat ovat syntyneet?
Tuosta töihin menemisestä: ei työntekijää voi irtisanoa sillä perusteella, että hänellä on velkoja ulosotossa. Tässä taloudellisessa tilanteessa, jossa ihmisiä irtisanotaan ja lomautetaan joka puolella, menet EHDOTTOMASTI töihin jos sinulle kerran työpaikkaa tarjotaan. Minusta tuo on aivan itsestäänselvyys.- mieltä minäkin
ettei täsmää. Itsellä v-järjestely takana ja siitä vuosia. Kaikki velat kuittaantuivat ja maksoin ohjelman mukaan.
Ap on ehkä ottanut( jollain tapaa saanut) uutta velkaa järjestelyn aikana ja siitä uo-velat. Muuten en ymmärrä tilannetta. Velkajärjestelyn aikana ei kyllä saa velkaantua lisää, sillä se voi kaataa koko järjestelyn.
Kerro ap miksi ja mistä ulosottovelkaa on syntynyt? Kun/jos olet ollut järjestelyssä, ei pitäisi olla ulosotossa mitään ja sinulla luottotiedot tulleet takaisin vielä.
- mene........
Älä ihmeessä mene. Ajattelepa, jos käy niin huono tuuri, että elätkin eläkeikään saakka, niin sinullehan pitäisi silloin maksaa työssäolosta karttunutta eläkettä.
- sinun velat
olisivat UO:ssa? Sanot, ettei velat ole vanhentuneet, mutta kun olet ollut velkajärjestelyssä, ne velat ovat menneet sen mukana. Niitä velkoja ei kukaan velkoja voi enää periä. Joten menet töihin ns puhtaalta pöydältä.
- velkaa
Soitin UO iloisena ja kysyin saldoa ja petyin sama saldo eli 15000€ itse olin odottanut jotain 4000€.
- lisää
velkaa kirjoitti:
Soitin UO iloisena ja kysyin saldoa ja petyin sama saldo eli 15000€ itse olin odottanut jotain 4000€.
kuten täällä on aimmin todettu, jokin ei täsmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163