Harmas presidentiksi koko tellukselle!
Harmaat rules
15
716
Vastaukset
- Keiteman
Viestin sisällöstä ja kellon ajasta päätellen ei voi kun kysyä että venähtikö Hiirellä lauantai ilta vähä pitkäks? Paljonko otit?.. Heh:)
- Jim Beam
On tainnut suorittaa pimeän pullon kanavointia.
On vaatinut pitkän valmistautumisen sopivaan
transsiin pääsemiseksi. - DarkNinjaHiiri
100 prosenttista kanavointia koko viesti. Otin 20 olutta.
- Keiteman
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
100 prosenttista kanavointia koko viesti. Otin 20 olutta.
Sain pääkopastasi telepaattisia viestejä että känässä ollaan..))
Olen mä aika meedio! - DarkNinjaHiiri
Keiteman kirjoitti:
Sain pääkopastasi telepaattisia viestejä että känässä ollaan..))
Olen mä aika meedio!En voi todistaa mitään sulle sun täytyy vaan itse olla hiton kännissä. Sitten ehkä totuus näyttäytyy.
- DarkNinjaHiiri
Kun humanoidit tulevat maaplaneetalle eli tellukselle niin eikö se pistä ihmistä ajattelemaan asiat uusiksi?
Esimerkiksi valtioiden rajat ovat vain karttaan piirrettyjä poliittisia viivoja. Ihmisen genetiikka ei eroa kansakuntien välillä niin paljon että voitaisiin puhua roduista, todisteena se että he voivat lisääntyä keskenään.
Mites käy kun ihminen joutuu ajattelemaan olevansa vain planeetalta eikä mistään valtiosta. Kutsuisin tätä tajunnan laajenemiseksi.
Paremminkin avarakatseisuutta.- conquest_of_love
>>Esimerkiksi valtioiden rajat ovat vain karttaan piirrettyjä poliittisia viivoja. Ihmisen genetiikka ei eroa kansakuntien välillä niin paljon että voitaisiin puhua roduista, todisteena se että he voivat lisääntyä keskenään.
Mites käy kun ihminen joutuu ajattelemaan olevansa vain planeetalta eikä mistään valtiosta. Kutsuisin tätä tajunnan laajenemiseksi.
Paremminkin avarakatseisuutta.>>
Hyvää asiaa ja hyvin sanottu.
Tajunnan laajenemista, avarakatseisuutta...kumpi nimitys sulautuu paremmin ajatusmaailmaan. - Kolme merkkiä
"Ihmisen genetiikka ei eroa kansakuntien välillä niin paljon että voitaisiin puhua roduista, todisteena se että he voivat lisääntyä keskenään."
Puppua. Eri rodut risteytyvät keskenään saman lajin sisällä, eikä tämä risteytyminen millään tavalla todista sitä etteikö eri rotuja olisi muka olemassa.
Vai oletko sitä mieltä että kun esim. koirarodut risteytyvät keskenään, tämä todistaisi sen ettei rotuja olisi olemassa?
Eikä missään ole väitetty eri kansakuntien olevan eri rotuja.
Lajit ja niiden risteytyminen tai risteytymättömyys ovat täysin eri asioita kuin rodut. - DarkNinjaHiiri
Kolme merkkiä kirjoitti:
"Ihmisen genetiikka ei eroa kansakuntien välillä niin paljon että voitaisiin puhua roduista, todisteena se että he voivat lisääntyä keskenään."
Puppua. Eri rodut risteytyvät keskenään saman lajin sisällä, eikä tämä risteytyminen millään tavalla todista sitä etteikö eri rotuja olisi muka olemassa.
Vai oletko sitä mieltä että kun esim. koirarodut risteytyvät keskenään, tämä todistaisi sen ettei rotuja olisi olemassa?
Eikä missään ole väitetty eri kansakuntien olevan eri rotuja.
Lajit ja niiden risteytyminen tai risteytymättömyys ovat täysin eri asioita kuin rodut.Kyseenalaistotko nyt evoluutioteorian Jos olet kreationisti niin voimme lopettaa keskustelun.
Sä pystyt naimaan kiinalaista ja siitä tulee lapsi. Onko selvempää todistetta?
Jos taas puhumme kulttuurista joka mustalasillakin on niin pystyis naimaan mannea... mekko päällä.
Pää pointti on kuitenkin se että harmaa ei voi lisääntyä homosapiensin kanssa. Kuulemma se on kaappausten syy... haluavat saada hybridin jolla on tunteet.
Enkä sanonut ihmisten olevan eri rotua. - ysksisilmäistä
Minulla on suku ja perhe, jotka toimivat viitekehyksinäni. Olen siis "virtas-lahtis-niemis-läinen" Olen myös "firmalainen" meidän suuresta arvostetusta firmastamme. Alunperin olen raisiolainen ja vielä pitkänkin "maanpaon" jälkeen tunnustaudun "turkulaiseksi TPS:n kannattajaksi". Olen myös isänmaallinen suomalainen, eurooppalainen, valkoihoinen Homo Sapiens (hetero usrospuolinen). Jos niitä avaruusveljiä alkaa ihan joukolla tuppautumaan, niin galaksihaaramme mestaruuskilpailujen katsomossa olen ehdottomasti Telluslainen.
Ei leimautuminen johonkin joukkoon estä samalla olemasta avarakatseinen.
Olemme samaa rotua, kuten sanoit. Lisääntyminen ei kuitenkaan ole rodullisen rajan merkki, vaan lajiutumisrajan, kuten yllä jo todettiin. Kaikkien maapallon ihmisten geneettinen läheisyys tekee heidät ainakin lähes "roduttomaksi" lajiksi.
Tarkkuutta DNH, tarkkuutta. Olet nykyään yksi harvoja edes jotenkin järjen ääntä esilläpitäviä palstalla. Vielä vuosi sitten olisin luokitellut sinut lähinnä huuhaa hörhöksi, mutta nykyisessä viitekehyksessä pienikin järjellisyyteen viittaava kommentti tuntuu hyvältä. - itsellesi...
Kyseenalaistotko nyt evoluutioteorian Jos olet kreationisti niin voimme lopettaa keskustelun.
Sä pystyt naimaan kiinalaista ja siitä tulee lapsi. Onko selvempää todistetta?
Jos taas puhumme kulttuurista joka mustalasillakin on niin pystyis naimaan mannea... mekko päällä.
Pää pointti on kuitenkin se että harmaa ei voi lisääntyä homosapiensin kanssa. Kuulemma se on kaappausten syy... haluavat saada hybridin jolla on tunteet.
Enkä sanonut ihmisten olevan eri rotua....mikä on LAJIN ja RODUN välinen ero.
Ihmisiä on eri ROTUJA jotka kuuluvat kaikki samaan LAJIIN.
Harmaahöpinäsi ym. eivät kiinnosta, opettele ensin edes tämän maailman faktat ennenkuin alat höpistä omiasi. - DarkNinjaHiiri
itsellesi... kirjoitti:
...mikä on LAJIN ja RODUN välinen ero.
Ihmisiä on eri ROTUJA jotka kuuluvat kaikki samaan LAJIIN.
Harmaahöpinäsi ym. eivät kiinnosta, opettele ensin edes tämän maailman faktat ennenkuin alat höpistä omiasi.Koiriakin on eri rotuja mutta ne pystyvät tekemmään koiranpentuja.
Rotu jaa a. niinku pystykorva ja kiinanpalatsiseisoja.
Mut kun eri lähtökohdista oleva abiogeenisi eli elämän syntyminen spontaanisti alkuaineista.
Ja täten harmaat on tullut erialaisen kehityksen kautta älykkääseen elmään, liian suuri geeniero jos on ede DNA. Jos siinä jos ei muussa voidaan puhua LAJISTA.
Älä anna suomen sanojen kikkailla itteäs.
>>Ihmisiä on eri ROTUJA jotka kuuluvat kaikki samaan LAJIIN. - DarkNinjaHiiri
ysksisilmäistä kirjoitti:
Minulla on suku ja perhe, jotka toimivat viitekehyksinäni. Olen siis "virtas-lahtis-niemis-läinen" Olen myös "firmalainen" meidän suuresta arvostetusta firmastamme. Alunperin olen raisiolainen ja vielä pitkänkin "maanpaon" jälkeen tunnustaudun "turkulaiseksi TPS:n kannattajaksi". Olen myös isänmaallinen suomalainen, eurooppalainen, valkoihoinen Homo Sapiens (hetero usrospuolinen). Jos niitä avaruusveljiä alkaa ihan joukolla tuppautumaan, niin galaksihaaramme mestaruuskilpailujen katsomossa olen ehdottomasti Telluslainen.
Ei leimautuminen johonkin joukkoon estä samalla olemasta avarakatseinen.
Olemme samaa rotua, kuten sanoit. Lisääntyminen ei kuitenkaan ole rodullisen rajan merkki, vaan lajiutumisrajan, kuten yllä jo todettiin. Kaikkien maapallon ihmisten geneettinen läheisyys tekee heidät ainakin lähes "roduttomaksi" lajiksi.
Tarkkuutta DNH, tarkkuutta. Olet nykyään yksi harvoja edes jotenkin järjen ääntä esilläpitäviä palstalla. Vielä vuosi sitten olisin luokitellut sinut lähinnä huuhaa hörhöksi, mutta nykyisessä viitekehyksessä pienikin järjellisyyteen viittaava kommentti tuntuu hyvältä.Itellä on monenlaisia päiviä. Joskus lähtee ja joskus ei. Ei ikinä voi tietää mitä lähtee.
Terveisin känessä- - DarkNinjaHiiri
Koiriakin on eri rotuja mutta ne pystyvät tekemmään koiranpentuja.
Rotu jaa a. niinku pystykorva ja kiinanpalatsiseisoja.
Mut kun eri lähtökohdista oleva abiogeenisi eli elämän syntyminen spontaanisti alkuaineista.
Ja täten harmaat on tullut erialaisen kehityksen kautta älykkääseen elmään, liian suuri geeniero jos on ede DNA. Jos siinä jos ei muussa voidaan puhua LAJISTA.
Älä anna suomen sanojen kikkailla itteäs.
>>Ihmisiä on eri ROTUJA jotka kuuluvat kaikki samaan LAJIIN.Saamme pikimmin puolin tämän laji*rotu asian selvittyä. Pistin palstalle kysymyksen.
- DarkNinjaHiiri
Saamme pikimmin puolin tämän laji*rotu asian selvittyä. Pistin palstalle kysymyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298