Avaukset palstalla ovat tyhjästä asiaa.
Palstalla kirjoittavat selvästi vain Itäbalttilaiset matalaotsaiset tsuhnat.
Onko jonoja? Paljonko maksaa bensa? Paljonko se tyttö kusetti viime kuussa? Ei se ole mikään huora!
Tyhmyrien palsta
19
2163
Vastaukset
- höpöhöpö...
Vai kuinka:)
- Viisaiden palstalaisten puo...
Lueskele sitä jonninjoutavien palstaa se on tehty sinulaisia tyhmyreitä varten, näkemiin.
- siel on paljo viisaita
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664
- kyllästynyt hölmöihin
Kysymykset viisumiasioihin saa konsulaatista, ruplan kurssin näkee venäläisten lehtien nettisivustoilla, vihreät kortit pitäkää perstaskussa, esiintyjät klubeilla löytyy myös netistä,hotellimaksut selviää netistä tai soittamalla hotelliin, jättäkää tyhmät kysymykset muualle
- tärkeimmät uutiset...
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000162&posting=22000000040402481
Jos 90% ei aja ensimmäistä huoltoasemaa pitemmälle niin eiköhän tarinoista 90% synny sitten ihan rajan pinnasta... - Peccy
Tyhmyreitähän me kaikki ollaan, siitä ei pääse mihinkään. Yhtä tyhmyriä etsinkin Roman.Durakia.
Pitää muistaa, että meitä riittää joka lähtöön. Kaikki eivät arvosta samoja asioita ja kaikilla ei ole aikaa tai muuten mahdollisuutta matkailla pitkiä reissuja. Joillekin viikonloppumatka on riittävä ja se antaa heille kokemuksia ja uutta virikettä arkeen.
Jotkut rajanylittäjät elävät ajan mukana päivittäin, heille bensan hinta ja jonot voivat olla matkaamisen kannalta tärkeitä asioita. He asuvat rajan pinnassa, heille raja on arkipäivää.
Koeta nyt vaan sietää erilaisuutta.
Kaikki mahtuvat mukaan, myös tankkarit ja tupakinostajat, jonojen kysyjät ja kaikki muut.
Eihän tämä palsta viime aikoina ole ollut kovin vilkas, mutta jokainen omalta osaltaan voi vaikutta palstan sisältöön. Ole sinäkin mukana, laita palstalle juttua! - Tshuudi
Pistäpä malliksi pari korkeaotsaisen avausta.Jos pistät paljon, niin matalaotsaisten avaukset vähenevät, ainakin suhteellisesti.
Vakavasti; eikö tänne palstalle nyt mahdu monenlaista, ja eihän ole pakko paneutua bensan hintaan, jos se ei kuulu oman kiinnostuksen piiriin? Eikä liene vaarallista, jos kysyy jo jotain ennen kysyttyä?- ukkeli
Lieneekö katkeruutta liikkeellä. No eihän me kaikki olla oltu Viipurilaisen huoran kanssa naimisissa.
- tripster
kävin sivullasi morjestamassa, ei näkynyt siellä ketään kotona.
- aijaiaijaiiii
ukkeli kirjoitti:
Lieneekö katkeruutta liikkeellä. No eihän me kaikki olla oltu Viipurilaisen huoran kanssa naimisissa.
Kaikki(viimeisen käyttöpäivän ylittäneet)Olginon huorat on naitu kaakonkulmalle.
Hjuva taavara:)
- nata
itse korkeatasoisia tarinoita, mitkä kelpaavat mielestäsi tänne!:)tai vaihda palstaa, äläkä vilkuile tänne ollenkaan!jeps
- harasoo
Näitä kaikkitietäviä yli- ihmisiä jotka tirkistelevät kun me tavalliset matkailijat pähkäillään juttujamme. Kai niillä ei ole muutakaan paikkaa päteä. Jos kerran johonkin aiheeseen vastauksia tulee niin ei se ihan turhaakaan voi olla. Itse epäilen että ei nämä järjen jättiläiset varmaan itse ole koskaan esim. Venäjällä tai Baltiassa käyneetkään. Vinoilevat vaan muille. Eikä heillä siten ole muille mitään antaakaan.
- myxa
harasoo kirjoitti:
Näitä kaikkitietäviä yli- ihmisiä jotka tirkistelevät kun me tavalliset matkailijat pähkäillään juttujamme. Kai niillä ei ole muutakaan paikkaa päteä. Jos kerran johonkin aiheeseen vastauksia tulee niin ei se ihan turhaakaan voi olla. Itse epäilen että ei nämä järjen jättiläiset varmaan itse ole koskaan esim. Venäjällä tai Baltiassa käyneetkään. Vinoilevat vaan muille. Eikä heillä siten ole muille mitään antaakaan.
Minun mielestäni ns. ylitietävät perustivat oman linkin/keskustelupalstan. Aikaisemmin oli keskustelua siitä tällä palstalla, kun he olivat hermostuneet tähän palstaan. Ei vastannut heidän toiveitaan. Hyvä niin, sisäsiittoistahan se vähän oli vaikka mielenkiinnolla heidän juttujaan luki. Lukemattomia kertoja itse olen vastaillut tällä palstalla kyseilyihin, tosin en nimimerkilläni. Ei tieto nimimerkistä parane, päinvastoin. Lähes neljäkymmentä vuotta olen venäjällä käynyt, rajan pinnassa kun asun. Käyntikertoja kai on lähellä tuhat, ellei yli. En ole laskenut.
- FSB_St.Petersburg
myxa kirjoitti:
Minun mielestäni ns. ylitietävät perustivat oman linkin/keskustelupalstan. Aikaisemmin oli keskustelua siitä tällä palstalla, kun he olivat hermostuneet tähän palstaan. Ei vastannut heidän toiveitaan. Hyvä niin, sisäsiittoistahan se vähän oli vaikka mielenkiinnolla heidän juttujaan luki. Lukemattomia kertoja itse olen vastaillut tällä palstalla kyseilyihin, tosin en nimimerkilläni. Ei tieto nimimerkistä parane, päinvastoin. Lähes neljäkymmentä vuotta olen venäjällä käynyt, rajan pinnassa kun asun. Käyntikertoja kai on lähellä tuhat, ellei yli. En ole laskenut.
Molemmilla palstoilla ylitietävien poistumisen seurauksena keskimääräinen äö kasvoi.
- harasoo
Täällä sitä ollaan. Omiemme joukossa.
- minnuukii
vituttas jossen pääsis poikiin kans Viipuriin tyttölöit katselemmaan, aku" tuo akka vahtii, eik miul oo passiloikaa ennää voimassa.
Jote miun pitää vaan keskittyy tään palstan lukemisseen ja unelmointii. - podvodnajalodka
Myönnän, että avaukseni oli tarkoituksellisen provokatoorinen.
Tässä yhdessä ketjussa on todettavissa näyttö palstaa lukevien myönteisen suvaitsevasta asenteesta ja intellikjottisuudesta.
Siviililiikenteessä matkailua harrastava on yleensä suvaitsevainen.
Eräs kannanottaja kehoitti poistumaan ja sulkemaan katseeni palstalta. Lupaan harkita asiaa.
Minua kehoitettiin myös näytön vuoksi kirjoittamaan hyviä avauksia, joiden puutteesta kritisoiminen oli kirjoitukseni alkuperäinen aihe.
Vastauksena mainittakoon: Hyvä avaus kerää lukijoita ja kommentteja. Mitä enemmän, sitä mielenkiintoisempi ja parempi.
Se on keskustelupalstoilla mittarina, mikä on hyvä. Aina ei keskustella mukavia, vaikka siihen pitäisi pyrkiä.
Ja, onhan tämä avaus nyt tämänpäiväisenä näkymänä jo kolmannella sijalla. Tätä kirjoitustani ei lasketa.
Veikkaan, että kommentteja sataa vielä ja lukijoita. "Tshuudi", tällä hetkellä olet hopealla kannanottojen suhteen omissa avauksissasi ja sinne jäät :).- pekos
Tää sukellusvene on ehkä universumin tyhmin ja omahyväisin ihminen. Mutta toisaalta sellaista se on kun maailma ja naiset kolhii.
- law and order
pekos kirjoitti:
Tää sukellusvene on ehkä universumin tyhmin ja omahyväisin ihminen. Mutta toisaalta sellaista se on kun maailma ja naiset kolhii.
natokeskustelua toisaalta niin huomaatte kuinka korkeatasoinen ja asiallinen tämä palsta ihan oikeesti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364