Hei. Haaveilen omasta asunnosta. Mihin asti korot voivat nousta seuraavan 25 vuoden aikana? Voiko tätä millään tavalla ennustaa? Onko netissä mitään sivustoa, jossa olisi asuntolainojen korkoja esim 20 viime vuotta ja ehkä jotain tulevaisuuden näkymää? Olen ihan amatööri näissä asioissa.
Millä korolla asuntolaina kannattaa laskea
3
382
Vastaukset
- Tiedä ei kukaan
Jos ei omista kristallipalloa?
Tai muuten tiedä tulevaisuutta?
Koroista viis veisasin,pahin asia joka ehkä tulee on Deflaatio.
(Raha menettää arvonsa)- The Rat
> pahin asia joka ehkä tulee on Deflaatio.
> (Raha menettää arvonsa)
Minähän en kovin paljoa talouden termeistä tiedä, mutta eikös inflaatio ole sitä, kun raha menettää arvoaan ja deflaatio sitä, kun rahan arvo kasvaa?
- tilatot korot
Itse uskon että korko on pääsääntöisesti 3-5% ja korkeintaan hetkellisesti käydään alle 2% tai yli 6%. Mutta tämä on vain minun näkemykseni, joku muu voi olla erimieltä.
Tietysti voi tulla sota tai rutto ja kaikki muuttuu, mutta kannattaako sellaisia miettiä etukäteen?
Koko euriborin keskiarvo (1999-2008) on jotain 3,2% ja siihen marginaali päälle. Jos lasket vaikka 4,5% niin se on luultavasti jo vähän yläkantissa.
Suomenpankin sivuilla on tilastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057