ihmellistä menoa soluasunnossa

myrkyllinensieni

Muutin marraskuussa soluasuntoon ja oli täysin tuntematon kämppis. Ekalla kerralla,kun muutin kämpään esittelin itseni kämppikselleni ja puhuin hänen kanssaan. Siitä lähtien hän ei ole puhunut minulle. Hänellä on usein yli 2viikkoa iso kasa omia tiskejään tiskaamatta. Itse tiskaan aina omat tiskini. Hän ei koskaan siivoa yhteisiä tiloja. Luulee voivonsa asua nähtävästi kaiken sotkun keskellä. pari kertaa olen löytänyt ihmeellisiä neuloja lavuaarista sinne jätettyjä ja verisiä papereita. Kämppikseni nauraa tosi kovaa yksikseen omassa huoneessaan niin,että minäkin sen varmasti kuulen. Välillä on käynyt päässä onkohan kämppikselläni kaikki kunnossa.

4

1436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallinen kämppis

Että onko kämppiksellä kaikki kunnossa ei ole kannattaisi varmasti muuttaa pois jos kämppis ei miellytä annoit ymmärtää olet ihmetellyt vain kämppistä ettet ole ajatellut pois muuttoa?.

• ja verisisä

paperituppoja. Olisikohan kaverilla diabetes kun vielä pistosten jälkeen hihittelee itsekeen. Muuta äkkiä pois oman turvallisuuden takia.

• .............

Soluasuminen on kyllä toivotonta, jos toinen asukas ei siivoa jälkiään tai on alkoholisti tai narkkari. Itse asuin aikoinaan solussa, jossa toinen ei siivonnut koskaan, keittiössä oli astiavuori, roskat heitettiin vaikka lattialle, jos en viennyt roskia, pissattiin vessan lattialle ja kiljuttiin ja paiskottiin ovia yöllä humalassa. Sain vielä haistattelua ja tappouhkauksen. Kerran jouduin kutsumaan poliisin. Tällaisia häiriköitä löytyy eräästä pääkaupunkiseudun yliopistosta.

Soluasuntoihin pitäisi valita asukkaat siivoustaitojen ja vuorokausirytmin mukaan niin, että siivoustaidottomat, bilettäjät ja päihdekäyttäjät olisivat keskenään ja kunnollisemmat ihmiset saisivat olla keskenään.

Voit kokeilla keskustella kämppiksesi kanssa, mutta asia voi mennä myös pahemmaksi. Itse kyllä aikaisemman kokemuksen perusteella muuttaisin pois, jos yhteiselämä ei suju vaivatta.

• muuta pois

Kiva kämppis on mahtava juttu, ja tuollainen kämppis päinvaistoin tietenkin. Kyllä tosin tarvitaan hyvää tuuria aika paljon, että kohdalle osuu mukava kämppis eli kemiat menee yhteen hyvin. Paska tsäkä kävi sulla nyt... Itse en edes pystyis asumaan noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4214
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      287
      4108
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      148
      3606
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3535
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      77
      3065
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2457
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1743
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1670
    Aihe