Rötösherrat kuriin

härskiä kähmintää

15

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >;-D

No eipä niitä isoja asioita kokouksessa muutenkaan päätetä. Päätökset valmistellaan ennakkon, haetaan tarvttavat pohjatiedot ja tehdään esitys. Sitten se vain nuijjautetaan pöytään. Olisi se aika show jos päätökset alettaisiin kokouksissa valmistelemaan.
      Vaikka niinhän se rokeeruskin lehdessä ehdotti.

Ne on nämä persut ja ''''''sitoutumattomat''''' sellaista häirikköporukkaa, että niitä ei pitäisi ollenkaan valita mihinkään luottamustoimiin. Mutta sellaiset päättäjät kuin kansakin; 50rosenttia umpitolloja.

• näytät kuuluvan

myös itse siihen 50% umpitollojen joukkoon.

• että samojen herrojen

pitäisi saada vuosikymmeniä keskenään pehertää oman etunsa mukaisesti, eikö vain? Siinä on kansa ja sen etu sivuseikka.
        Ukot vaihtoon ja uusia tuulia tähän konkurssipesään. Eikä sitten mitään missejä, malleja, huuliveikkoja tai aivottomia laskutaidottomia vihertäviä koko maailman parantajia, vaan ihan laskutaitoisia ja realisteja.

• erittäin hyvin sanottu
        että samojen herrojen kirjoitti:

pitäisi saada vuosikymmeniä keskenään pehertää oman etunsa mukaisesti, eikö vain? Siinä on kansa ja sen etu sivuseikka.
        Ukot vaihtoon ja uusia tuulia tähän konkurssipesään. Eikä sitten mitään missejä, malleja, huuliveikkoja tai aivottomia laskutaidottomia vihertäviä koko maailman parantajia, vaan ihan laskutaitoisia ja realisteja.

olen samaa mieltä. erittäin hyvin sanottu. nimenomaan laskutaitoisia rehellisiä realisteja tarvitaan. muut kuppaa koko maan pilalle.

• VAIHTAA?

Niin, kansan vaihtaminen on jo alkanut Kajaanissakin!

• >;-D
        VAIHTAA? kirjoitti:

Itse olen politiikassa ollut mukana jo montakymmentä vuotta. Kyllä me poijjaat asiat sovitaan ihan etukäteen. Enemmistön voimin

• sen hyväksi
        >;-D kirjoitti:

Itse olen politiikassa ollut mukana jo montakymmentä vuotta. Kyllä me poijjaat asiat sovitaan ihan etukäteen. Enemmistön voimin

kuka parhaiten maksaa. :D

• oman edun mukaan?
        >;-D kirjoitti:

Eihän? Miksi joku suuri uusiryhmä sivuutetaan? Pelkoa ilmassa omasta pallista?

• >;-D
        oman edun mukaan? kirjoitti:

Eihän? Miksi joku suuri uusiryhmä sivuutetaan? Pelkoa ilmassa omasta pallista?

Sen takia kun persut ja muut on nii dorkie

• persuja?
        VAIHTAA? kirjoitti:

Jos ostaa, niin mehän myydään ne heti! Joka ukko ja akka.

• Lehtomäki

kuriin ja järjestykseen. Tai ehkei sitä voi kepulaiselta odottaa, mutta kunhan edes palauttaisi rahat.

• Osaaaaaaaaaaaaa

Paljonko lainasit ?

• mistä se tulee
        Osaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Paljonko lainasit ?

on selvästi hakusessa. Jos veromarkkoja tuhlataan niin se on meiltä kaikilta pois. Ei rötösherroilla ja rouvilla, sen kummemmin kuin mamu-innoijillakaan ole sinne yhteiseen säkkiin sen suurempaa oikeutta kuin muillakaan.

• korjaus
        mistä se tulee kirjoitti:

on selvästi hakusessa. Jos veromarkkoja tuhlataan niin se on meiltä kaikilta pois. Ei rötösherroilla ja rouvilla, sen kummemmin kuin mamu-innoijillakaan ole sinne yhteiseen säkkiin sen suurempaa oikeutta kuin muillakaan.

täällä kohta takerrutaan kielioppi-ja kirjoitusvirheisiin, niin siksi haluan julkituoda ihmisille jotka eivät muuten tajua että sana joka oli väärin kirjoitettu on: mamu-intoilijoillekaan.

• varastaa?
        Osaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Paljonko lainasit ?

Noin 1000 euroa kuukaudessa, vuodesta toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5050
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1159
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe