Mulle suunnitteilla PAS luomukiertoon, onko palstalla onnistujia vastaavassa tilanteessa vai onko kaikki Passit tehty laakkeellisina? Asun ulkomailla ja taalla PAS tehdaan ainoastaan ja vain luomukiertoon - pelottaa, etta alkiot menevat hukkaan takalaisten tyylilla! Pitasikohan ottaa "omin pain" lugeja siirron jalkeen, kun niita sattuu kaapissa olemaan edellisista hoitokerroista Suomessa, eivatka ole viela menneet vanhoiksi? Mielipiteita pliis!
PAS luomukiertoon
4
2215
Vastaukset
Mulle tehtiin Pas luonnolliseen kiertoon, paitsi alkion siirron jälkeen oli käytössä Lugesteron kapselit 200mg x 2. Tästä siirrosta tuli plussa ja nyt mennään jo rv 22 4.
En ole koskaan kuullut, ettei käytettäisi Lugesteroneja. Tarkemmin ajatellen ei kai ne ole välttämättömiä, jos tehdään luonnolliseen kiertoon, koska silloin elimistön oma keltarauhanen on toiminnassa. Toisaalta olen kuullut niiden käytöllä olevan vaikutusta alkion kiinnittymiseen. Joka tapauksessa toivotan onnea !- alkio kiinnittyi
Meillä tehtiin luonnonkiertoon, kun kierto on sännöllinen. Kahdesta alskiosta kiinnittyi toinen, mutta meni valitettavasti 7. vkolla kesken.
Lääkärimme mukaan luonnonkiertoon alkion kiinnittyminen onnistuu paremmin, kun limakalvo on paremmassa kunnossa kuin lääkkeellisessä kierrossa.
Lugesteronia käytin kerran päivässä raskaustestiin asti.
- pas 1
Minulla tehtiin pas luonnonkiertoon, ja siirrettiin yksi alkio. Lugeja käytin raskaustestiin saakka, eli 14 vrk siirrosta. Raskaustesti näytti plussaa !
- PAS-äiti
Minulla on ennestään kaksi PAS-tyttöä ja kolmatta odotan nyt rv 15.
PASsit on minulla aina tehty luonnon kiertoon. Olen omalta lääkäriltäni ymmärtänyt, että onnistumisprosentit ovat näin hieman parempia. Luget on kyllä ollut käytössä siirron jälkeen (yksi aamulla ja yksi illalla), mutta toiset ovat sitä mieltä, että ne ovat aivan tarpeettomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318