Aion unohtaa (Sunday mourning)

Miekko

Aion unohtaa yhden asian joka päivä.
Annan mennä kasvoja, nimiä, paikkoja
loputtoman virran mukana.
Muurit saavat sortua
vihollisten täytyy paeta.

Täällä on nyt uusi isäntä
joka ei siedä aivan mitä tahansa.

Jonakin hetkenä herään unettomana
ja tulva on vienyt kaiken
enkä muistele, hyvällä tai pahalla.
Asiat lakkaavat vaikuttamasta.
En anna minkään syövyttää sydäntäni.

Rakkaus, elä kiivaasti jokainen hetkesi minussa
kärsivällisyyteni alkaa olla lopussa.

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

olin nuori silloin
      tunsin suunnatonta vihaa
      luulin etten voi enää kokea
      rakkautta
      koska kaikki sisälläni
      paloi tuhkaksi

mutta ei käynyt kuin mitä pelkäsin
      onneksi haluan rakastaa
      tulla rakastetuksi
      välttää ihmiset
      jotka eivät merkitse
      minulle mitään
      kosketa sisimpääni

sydämeni on ehjä jälleen:)

tälläista runosi herätti minussa tänä "koiranilma" sunnuntaina. Hyvin osaat sanasi asettaa, samaistuin taas jälleen kerran runoihisi;)

• Miekko

Kiitos ja onnittelut eheästä sydämestä :)

Hyvä kokeilla välillä rajojaan, asettaa sydämensä erilaisten haasteiden eteen.. Kieltää rakkaus, päättää rakastuttaa itsensä lyhtypylvääseen.. Rakkaus, rakkaus..välillä kyllästyttää koko sanakin..mitä sillä tarkoitetaan..miten se eroaa kiintymyksestä, tykkäämisestä, välittämisestä..

Koko ajanko pitää olla rakastunut johonkuhun, eikö tässä tunneta ollenkaan työaikalainsäädäntöä ja pakollisia vapaapäiviä...

Ulkona on totisesti koiranilma. Tällaisina päivinä tekisi mieli hankkia susikoira, viedä metsään, pelotella sillä ihmisiä. "Ei pelkoa rouva, se vain leikkii tällaista 'hampaat hampuusin kurkkuun'-leikkiä".

• Minanoita

Älä nyt ihmeessä
      tietoisesti ala unohdella
      asioita voihan olla että
      vanhuudessa dementtia päättää
      sen tehdä puolestasi=)

Mutta aivan kuin pieni askel
      kohti muutosta olisi
      tässäkin runossasi luettavissa..

Äärettömän hyvin kirjoitettu Miekko,
      ja viimeinen säkeistö vetää kyllä
      lukijan hiljaiseksi, se jää soimaan
      tähän runoosi erittäin voimakkaana..

• Miekko

Niin, mietin mahdollisuutta..voiko tahdonvoimalla yksinkertaisesti unohtaa asioita..Minä unohtelen jo nyt, sellaista minkä haluankin unohtaa, mutta myös nimiä, sanomisia...

Muutosta, ehkä.. surun kautta noussutta kiukkua tai uhoa..en minä sentään aivan kaikkea kestä...raja se minullakin on, hemmetti!

No, huomisen kautta taas ihmettelyyn. :)

• Elina.

juksasin, ei tule mitään muttia.
      Dementiaa en silti koskaan haluaisi,
      mutta on asioita joiden tahtoisi lakkaavan pyörivän mielestä edes joskus. :DD

• Miekko

aivan liian kauniisti puhuit vaatimattomasta runostani :) Kukapa dementiaa haluaisi, pois se meistä. Joidenkin asioiden haluankin pyörivän mielessä, kuten maapallokin pyörii radallaan. Tosiaan, jotkut joutaisivat mennä, eräät tietyt suomi-iskelmät eritoten...

• AmandaK

Sitä päivää odotellessa, paljon tuntuu olevan pidempi tuo matka kotiin kuin sieltä pois.

"Rakkaus, elä kiivaasti jokainen hetkesi minussa
      kärsivällisyyteni alkaa olla lopussa."

Tää oli mun feivoritti!

• Miekko

Odotellaan.. onneksi ei yksin tarvitse odotella kun kumppaneina ovat kaipuu, ikävä ja yön hämäryys..huoh..

Feivorittisi näyttää siltä kuin se olisi kirjoitettu Tommy Tabermannin epäonnistuneen huumetripin aikana... Mutta on se kyllä aika hyvä; ei vaikuta 50-luvulla kirjoitetulta, toisin kuin moni muu kynästäni lähtenyt asia.

Kiittäen jälleen nöyrästi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      53
      3837
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3685
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3481
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3287
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3069
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2558
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2445
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      103
      2295
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2079
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2079
    Aihe