Aion unohtaa yhden asian joka päivä.
Annan mennä kasvoja, nimiä, paikkoja
loputtoman virran mukana.
Muurit saavat sortua
vihollisten täytyy paeta.
Täällä on nyt uusi isäntä
joka ei siedä aivan mitä tahansa.
Jonakin hetkenä herään unettomana
ja tulva on vienyt kaiken
enkä muistele, hyvällä tai pahalla.
Asiat lakkaavat vaikuttamasta.
En anna minkään syövyttää sydäntäni.
Rakkaus, elä kiivaasti jokainen hetkesi minussa
kärsivällisyyteni alkaa olla lopussa.
Aion unohtaa (Sunday mourning)
8
302
Vastaukset
- kaaru
olin nuori silloin
tunsin suunnatonta vihaa
luulin etten voi enää kokea
rakkautta
koska kaikki sisälläni
paloi tuhkaksi
mutta ei käynyt kuin mitä pelkäsin
onneksi haluan rakastaa
tulla rakastetuksi
välttää ihmiset
jotka eivät merkitse
minulle mitään
kosketa sisimpääni
sydämeni on ehjä jälleen:)
tälläista runosi herätti minussa tänä "koiranilma" sunnuntaina. Hyvin osaat sanasi asettaa, samaistuin taas jälleen kerran runoihisi;)- Miekko
Kiitos ja onnittelut eheästä sydämestä :)
Hyvä kokeilla välillä rajojaan, asettaa sydämensä erilaisten haasteiden eteen.. Kieltää rakkaus, päättää rakastuttaa itsensä lyhtypylvääseen.. Rakkaus, rakkaus..välillä kyllästyttää koko sanakin..mitä sillä tarkoitetaan..miten se eroaa kiintymyksestä, tykkäämisestä, välittämisestä..
Koko ajanko pitää olla rakastunut johonkuhun, eikö tässä tunneta ollenkaan työaikalainsäädäntöä ja pakollisia vapaapäiviä...
Ulkona on totisesti koiranilma. Tällaisina päivinä tekisi mieli hankkia susikoira, viedä metsään, pelotella sillä ihmisiä. "Ei pelkoa rouva, se vain leikkii tällaista 'hampaat hampuusin kurkkuun'-leikkiä".
- Minanoita
Älä nyt ihmeessä
tietoisesti ala unohdella
asioita voihan olla että
vanhuudessa dementtia päättää
sen tehdä puolestasi=)
Mutta aivan kuin pieni askel
kohti muutosta olisi
tässäkin runossasi luettavissa..
Äärettömän hyvin kirjoitettu Miekko,
ja viimeinen säkeistö vetää kyllä
lukijan hiljaiseksi, se jää soimaan
tähän runoosi erittäin voimakkaana..- Miekko
Niin, mietin mahdollisuutta..voiko tahdonvoimalla yksinkertaisesti unohtaa asioita..Minä unohtelen jo nyt, sellaista minkä haluankin unohtaa, mutta myös nimiä, sanomisia...
Muutosta, ehkä.. surun kautta noussutta kiukkua tai uhoa..en minä sentään aivan kaikkea kestä...raja se minullakin on, hemmetti!
No, huomisen kautta taas ihmettelyyn. :)
- Elina.
juksasin, ei tule mitään muttia.
Dementiaa en silti koskaan haluaisi,
mutta on asioita joiden tahtoisi lakkaavan pyörivän mielestä edes joskus. :DD- Miekko
aivan liian kauniisti puhuit vaatimattomasta runostani :) Kukapa dementiaa haluaisi, pois se meistä. Joidenkin asioiden haluankin pyörivän mielessä, kuten maapallokin pyörii radallaan. Tosiaan, jotkut joutaisivat mennä, eräät tietyt suomi-iskelmät eritoten...
- AmandaK
Sitä päivää odotellessa, paljon tuntuu olevan pidempi tuo matka kotiin kuin sieltä pois.
"Rakkaus, elä kiivaasti jokainen hetkesi minussa
kärsivällisyyteni alkaa olla lopussa."
Tää oli mun feivoritti!- Miekko
Odotellaan.. onneksi ei yksin tarvitse odotella kun kumppaneina ovat kaipuu, ikävä ja yön hämäryys..huoh..
Feivorittisi näyttää siltä kuin se olisi kirjoitettu Tommy Tabermannin epäonnistuneen huumetripin aikana... Mutta on se kyllä aika hyvä; ei vaikuta 50-luvulla kirjoitetulta, toisin kuin moni muu kynästäni lähtenyt asia.
Kiittäen jälleen nöyrästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079