Kiltit pojat

marria91

kertokaa mulle, että miten te osoitatte ihastumisenne...

Mä olen nimittäin ihastunut yhteen suhteellisen kilttiin kundiin, joka ei polta, ei ole kauhea kovis, vaan tavallinen symppis ja mukava poika. Ja nyt iski epäilys, että se on yhtä mukava kaikille muille kun mulle. Mä tiedän, että ette te voi mun puolesta kertoa pitääkö se musta, mutta voisitte antaa vähän vinkkiä...

5

733

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulemma rakastuneilla

pupillit laajenevat toisen nähdessään. Se osottaminen taas riippuu niin paljon eri henkilöistä että vaikea sanoa. Jotkut voi mennä lukkoon, toiset taas piirittää ja kolmas kiusoittelee tai kaikkia edellä mäinittuja riippuen siitä kehen on ihastunut. Ihastumisia on niin monenlaisia, seksuaalinen viehtymys tai viehtymys henkilön persoonaan tai vain mukava kaveruus. Katseet kertovat paljon ja käyttäytyminen ja hymy. Tuntuuko siltä että on ihastunut vai käyttäytyykö vain mukavasti? Jos et saa selville muuten niin kysy varovasti tai ehdota treffejä. Eräs oma ihastumiseni ilmeni niin että hymyilin paljon ja minusta oli mukavaa katsoa häntä silmiin, saada katsekontakti ja huomata että hänkin hymyili ja piti. Yksi on se että hakeutuu toisen seuraan ja vaikka ympärillä muita huomio kiinnittyy sinuun.

• Fuhhu 91

Joo oon poika ja oon aika kiltti ja mukava monille tytöille ja suuri osa tytöist tuntuu pitävän musta kaverina.
      Mutta jos kyseessä on ihastus niin yleensä mese keskusteluissa keskustelen tälle suht paljon, kyselen jne. Lisäks käytän tälläisille hymiöitä ja oon avoimempi.

Live keskusteluissa oon aika huono eteki ihastuksen kanssa, että sellasest on huono sanoa mitään, mutta yleensä varmaa ihastukselle on vaikeinta puhua.

Tuosta katsekontaktista sen verta, että osa pojista yrittää myös välttää katse kontaktia ihastuksensa kanssa jos ovat joteki ujoja katsomaan silmiin tms.

• heitukka

että välttää katsetta? Itse tyttönä ajattelisin, että haluaisin katsella ihastustani mahdollisimman paljon. En ole kyllä ikinä tuollaiseen juttuun törmännyt. Mielenkiintoista...

Onko vihjeitä miten wanhojen jatkoilla voisi ihan ystävämielessä viritellä keskustelua luokan poikien kanssa, kun ovat aika vieraita mulle?

• G.Pula-ahoooooo
        heitukka kirjoitti:

että välttää katsetta? Itse tyttönä ajattelisin, että haluaisin katsella ihastustani mahdollisimman paljon. En ole kyllä ikinä tuollaiseen juttuun törmännyt. Mielenkiintoista...

Onko vihjeitä miten wanhojen jatkoilla voisi ihan ystävämielessä viritellä keskustelua luokan poikien kanssa, kun ovat aika vieraita mulle?

No sepä siinä onkii, tytöt ei oo poikii ja myö tehäänkii eri_tavalla!

Meet vaan juttelee jostain...melkeimpä mistä vaan,,,kyselet vaik miten tanssit meni tms. ja siit se lähtee..

• Fuhhu 91
        heitukka kirjoitti:

Juu, niin ainakin itselläni on, en kamalasti halua katsoa silmiin ihastustani. Vissiin alitajunnassa pelkään, että tämä ahdistuu. Vaikka toisaalta siitä tulee aivan hemmetin ihana fiilis, kun katsoo ees 2-3sek sitä silmiin :)
        Kamalasti aina koittanut katsoa, mutta aina se joteki jää tekemättä. Olisko kellää mitään vinkkiä miten oppisi katsomaan silmiin? Muutenkin se silmiin katsominen on itellä aika vaikeaa jo muutekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3491
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1876
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      355
      1527
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1349
    Aihe