FOSTEX MR-8

Nimetön

Löytyykö apua?

Hankin tuollaisen Fostex MR-8-raiturin ja siinä oli mukana vain englanninkielinen manuaali. Onko kellään suomenkielistä manuaalia? Haluaisin saada koneesta kaiken irti ja minun kielipäälläni se ei nyt onnistu. Ottaisin mielelläni vastaan kopion, tai vaikka koko manuaalin ja kopioisin itse. Etsin netistä, mutta sieltäkin löytyi vain englanniksi.

2

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss BR900

Laitteeseen ei välttämättä ole suomenkielistä opasta, tai sitten on vain ohut suomenkielinen ns. pikaopas, joka opastaa alkuun ja siitä vain hieman pitemmälle.

Kaikkea tekstiä ei maahantuojan mielestä ole katsottu tarpeelliseksi kääntää ja näin auttaa sekä helpottaa laitteen omistajaa käyttämään laitetta täydellä teholla. Helvetin huonoa palvelua, sillä laitteet kuitenkin maksavat sen verran paljon, että kunnon oppaan luulisi kuuluvan samaan hintaan.

Sama oppaan puute, joka vaivaa useita laitteita, on myös mun Boss BR900-tallentimessa. Nappulaa, vipstaakia ja niiden lukemattomia käyttötarkoituksia ei löydy pikaoppaasta ja sekös harmittaa. Kaikki pitää katsoa engl. oppaasta, joskus vielä käyttää sanakirjaa ja se vasta on hidasta puuhaa. Senkin ajan mieluummiin äänittäisi :)

Toivottavasti löydät kunnon suom. oppaan ja saat tallentimestasi kaiken tehon irti.

• kuivakakku

Onko sulla se punainen laite, eli eka versio?
      Mulla on se. Laite on harvinaisen simppeli, jos vaikka rullaat valikkoo ees taas, ni huomaat ettei siinä montaa toimintoo ole. Kokeile vaikka sanakirja.org palvelua käännä ite vaikeimmat sanat ja paa lyijjärillä vihkoon. Voit tietty kysyä maahantuojalta, Noretron Oy:stä ohjetta. Mä ostin laitteen sieltä aikanaan ja manuska on lontooksi. Nyt oon hommannu Rolandin MV8800 ja siinäkin on ohjeet lontooks ja valikkokuvakirja on erikseen.. MUTTA onneksi "Creating a new project" on jo sivulla 239.. =)
      Helppoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      309
      8581
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      200
      4687
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      32
      3311
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      195
      2634
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      119
      2218
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1769
    7. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1766
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1688
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      350
      1368
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      170
      1364
    Aihe