FOSTEX MR-8

Nimetön

Löytyykö apua?

Hankin tuollaisen Fostex MR-8-raiturin ja siinä oli mukana vain englanninkielinen manuaali. Onko kellään suomenkielistä manuaalia? Haluaisin saada koneesta kaiken irti ja minun kielipäälläni se ei nyt onnistu. Ottaisin mielelläni vastaan kopion, tai vaikka koko manuaalin ja kopioisin itse. Etsin netistä, mutta sieltäkin löytyi vain englanniksi.

2

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss BR900

      Laitteeseen ei välttämättä ole suomenkielistä opasta, tai sitten on vain ohut suomenkielinen ns. pikaopas, joka opastaa alkuun ja siitä vain hieman pitemmälle.

      Kaikkea tekstiä ei maahantuojan mielestä ole katsottu tarpeelliseksi kääntää ja näin auttaa sekä helpottaa laitteen omistajaa käyttämään laitetta täydellä teholla. Helvetin huonoa palvelua, sillä laitteet kuitenkin maksavat sen verran paljon, että kunnon oppaan luulisi kuuluvan samaan hintaan.

      Sama oppaan puute, joka vaivaa useita laitteita, on myös mun Boss BR900-tallentimessa. Nappulaa, vipstaakia ja niiden lukemattomia käyttötarkoituksia ei löydy pikaoppaasta ja sekös harmittaa. Kaikki pitää katsoa engl. oppaasta, joskus vielä käyttää sanakirjaa ja se vasta on hidasta puuhaa. Senkin ajan mieluummiin äänittäisi :)

      Toivottavasti löydät kunnon suom. oppaan ja saat tallentimestasi kaiken tehon irti.

    • kuivakakku

      Onko sulla se punainen laite, eli eka versio?
      Mulla on se. Laite on harvinaisen simppeli, jos vaikka rullaat valikkoo ees taas, ni huomaat ettei siinä montaa toimintoo ole. Kokeile vaikka sanakirja.org palvelua käännä ite vaikeimmat sanat ja paa lyijjärillä vihkoon. Voit tietty kysyä maahantuojalta, Noretron Oy:stä ohjetta. Mä ostin laitteen sieltä aikanaan ja manuska on lontooksi. Nyt oon hommannu Rolandin MV8800 ja siinäkin on ohjeet lontooks ja valikkokuvakirja on erikseen.. MUTTA onneksi "Creating a new project" on jo sivulla 239.. =)
      Helppoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      108
      2236
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      436
      1677
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1363
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1212
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      81
      1194
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1134
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      290
      1059
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      189
      1057
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      51
      1019
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      202
      870
    Aihe