Mitä voin tehdä poika joka on 20 vuotias jonka kanssa meilä oli jotain juttua noin neljä vuotta sitten juo itsensä hengiltä? Se ei ole koskaan päässy musta yli oon kauheen surullinen koska hän on kultasin ihminen jonka olen tuntenut. voisimpa auttaa vaan.
Poika juo itsensä hengiltä.
5
799
Vastaukset
- oiuio
Voisit ehdottaa juomisen lopettamista.
Ohjata AA-kerhon tyyliseen ellei itse saa loppumaan.
Kunhan et ajattele että tämä johtuisi vain sinusta.
Ei sinun täydy saada häntä lopettamaan juomista.
Hän lopettaa sen loppujen lopuksi itse.
Pieni muistutus kyllä tosin auttaa.- ellu12345
se poika vaan haluu kai juoda vaan kun ei saanu mua. :S en mä sille paljoa voi tehdä mitään syyllisyyt tunnen ain varmaan. :'(
- dasasdasd
ellu12345 kirjoitti:
se poika vaan haluu kai juoda vaan kun ei saanu mua. :S en mä sille paljoa voi tehdä mitään syyllisyyt tunnen ain varmaan. :'(
anna sille miesraukalle pillua. Suurin osa itsemurhista suomessa johtuu siitä kun joutuu elämään puutteessa. Teet hänet iloiseksi, eikä se pillu käytöstä kulu!
- oiuyuio
ellu12345 kirjoitti:
Juodaan ehkä päivä tai kaks mutta siihen se jää.
Loppujen lopuksi muut asiat aiheuttavat juomista.
Ei hän joka ryypyn kanssa sinua muista.
Voit kertoa hänelle että voisi rajusti vähentää juomista.
Se on hyvä asia sanoa.
Ehkä vähän hienommin. - nvnvnvnv
dasasdasd kirjoitti:
anna sille miesraukalle pillua. Suurin osa itsemurhista suomessa johtuu siitä kun joutuu elämään puutteessa. Teet hänet iloiseksi, eikä se pillu käytöstä kulu!
joskus on jouduttu poistamaan osittain.
Sotavangeilta esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564274SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914154Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663666Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933563Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä953149Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312487Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371690