Testiä pukkaa!

Kyselijä

http://ameba.lpt.fi/~rinnekat/harrypotter/

tehkää ne kaikki neljä testia ja ilmotakaa niistä tänne siis ketä muitutat ja mihin tupaan kuuluisit ja mitä paikkaa pelaisit huipauksest ja mikä otus sul ois lemmikkinö.

39

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zenya

      En tiiä onko sama testi mutta olen tehnyt ton aikaisemminkin ehkä. Eli muistutan Hermionea, olen korpinkynnessä, en pelaa huispausta :) ja omistan pöllön.

    • Proxima Kentauri

      Tein sen testin tänä aamulla ja kokeilin nyt uudestaan, samat vastaukset sain: Eli muistutan Dumbledorea, kuulun Rohkelikkoon, olen etsijä ja lemmikkinä minulla olisi pöllö. :D

    • Twil

      Muistutan Dracoa,kuuluisin joko luihuiseen tai korpinkynteen..(tein sen kaksi kertaa).Mulle sopis pöllö.
      Hmm..Mitäköhän mun pitäis itsestäni päätellä?

      • Päivän säde

        elikäs muistutan Dumbledorea ja kuulun luihuiseen ja lemmikisi sopii kissa ja pelaan lyöjänä.


    • Melantha

      Olen testin mukaan Hermione..x'D...
      Tuvakseni väitetään Luihuista..Ö.ö
      Huispauspaikakseni sanotaan soveltuvan lyöjä..
      Lemmikkini;Pöllö

    • loony

      Kuten tavallista.. Dumbledore, ( =/ )käyn Puuskupuhia ja paras lemmikki minulle olisi rotta!! =) Huispauskentistä minun tulee pysyä kaukana, etten saa tuhoa aikaan..(

    • Pansy

      Heh! Minä muistutan Dudleyta ja tupaa se ei suostunut edes valitsemaan. Huispauksessa olisin tuomari. Lemmikit ei muka sovi minulle. :D

      • Pansy

        Kokeilin toisen kerran tota "ketä muistutat juttua" koska en haluaisi olla Dudley. Mutta arvatkaa mikä nyt tuli, olisin muka ilmetty Voldemort. Aina vaan pahenee! :D


      • NeitiSnape
        Pansy kirjoitti:

        Kokeilin toisen kerran tota "ketä muistutat juttua" koska en haluaisi olla Dudley. Mutta arvatkaa mikä nyt tuli, olisin muka ilmetty Voldemort. Aina vaan pahenee! :D

        Aika hubaa!


    • Fawkes

      oon draco tai hermu (tein kaks kertaa), kuulun korpinkynteen, pelaan jahtaajana ja lemmikkini on kissa.

    • Parkinson

      Olen tuon Pansyn nimimerkkisen sisko.

      Minä muistutan Dobbya. :D

      Olisin pitäjä.

      Lemmikkinä se sammakko.

      Oisin Puuskupuhissa.

    • Tutkija

      Jos tulee toisella kerralla eri tulokset, niin ei ole vastannut testiin rehellisesti. No joskus on vaikea olla rehellinen, varsinkin tämmösissä

    • marjut

      dumbledore, puuskupuh, pitäjä ja pöllö... omasta mielestä mie olen enemmänkin korpinkynsi-tyyppiä..

      • Dan_fan

        hmm.... Ron Weasleytä muistutan, kuulun rohkelikkoon, pelaan etsijänä ja mulla on kissa.... hmm....ihan hyvin noi passaa=)


      • marjut

        nyt mulle tuli dumppis, rohkelikko, pitäjä, kissi... hyi, mie inhoan kissoja..jonkun verran..


    • Pat Bateman

      Tota... Mä kuulemma muistutan Voldedorkia... Noloa, se jätkä on... no, nolo! No ei niin paljoa vitosessa, mut muissa. Pitäsköhän tehä se testi uudelleen ja huijata?

      Korpinkynsi? Hah, ei mun ÄO.lla... Onkohan toi testi viallinen?

      Pitäjä, vai? Miten vaan, mielummin en pelaa ollenkaan. Urheilu (ellei hevosurheilua lasketa) ei oo mun juttu.

      Kissa?! Ha, tuskin. Mä en pidä kissoista. Kuka nää testit on suunnitellu? Mä osaan arvioida itteni aika tarkaan, nää ei kyllä muhun päde. Roska...

    • Hapsu

      Mä muistutan Hermionea, olisin Korpinkynnessä, lemmikkinä mulla olis kissa ja pelaisin pitäjänä... Mikäs siinä :)

    • voldemort

      mä muistutan hermionea, kuulusin puuskupuhiin, pelaisin etsijänä, lemmikki ois pöllö!!

      • Dan_fan

        oonko mä ainoo joka muistuttaa ronia? hmm....


    • polla

      Olisin Hermione, tupani olisi Puuskupuh, pelaisin etsijää ja omistaisin kissan.

      Jus just... enpä oikein ole viisas ja ahkera, sekä en pidä kissoista... Ulkomaalaisissa testeissä vastaukset täsmäsivät.. mikäköhän tässä mättää...

    • pöllö

      Vastaukset: Olisin Hermione??(toisinaan Ron, varmaan sitten molempia..), kuuluisin Puuskupuhiin(tunnen olevani Korpinkynsi), pelaisin huispauksessa lyöjänä(totta) ja lemmikkini olisi kissa(totta).

    • Jänö

      Rupes sivu temppuileen, mut sain kyl selville että muistutan Dumbledorea ja että mun ei pitäis pelata huispausta... :p

      • Jänö

        Toimii! Eli oon siis Dumbledore, mun ei pitäis pelata huispausta, tupa on korpinkynsi ja lemmikiks sopis kissa...


    • Hermione-11

      Tuvaltani olisin Rohkelikko, Testin mukaan olen Hermione, Lemmikiksi mulle sopis pöllö, Huispauksessa olisin etsijä.

    • friikki:)

      muistutan Lupinia kuuluisin korpinkynteen pelaisin pitäjänä ja mulla ois lemmikkinä kissa...ainaki toi lemmikki-osio pitää paikkansa...

    • Hedwig

      muistutan harrya, tupani on rohkelikko, huispaus paikkani on etsijä ja lemmikkini on pöllö...

    • Veronica

      Nimi: Dumbledore
      tupa: Rohkelikko
      huispauksessa: Lyöjä
      lemmikki: Kissa

    • Sirius

      Just juu!
      Minä kuulemma muistutan Harrya.
      Ainoaa yhteistä meillä on hiusten väri.

      Tupani on luihuinen.
      Sotii edellistä vastaan, vai mitä tuumaatte?

      Pitäjänä voisinkin pärjätä.
      Olen jalkapallossakin maalivahti.

      Rotta! Mullahan on jo rotta! Tai oikeastaan se on iskän, mutta hoidan sitä myös.

      • Proxima Kentauri

        Harrya ja Luihuinen? Ei se välttämättä sodi sitä vastaan, koska tiedämmehän sen yhen jutun.


      • Sirius
        Proxima Kentauri kirjoitti:

        Harrya ja Luihuinen? Ei se välttämättä sodi sitä vastaan, koska tiedämmehän sen yhen jutun.

        Moneskohan kerta tää on kun mä unohdan.
        Joopa joo!


    • pomppiduu

      no mä oisin draco malfoy, tupa korpinkynsi, huispauskentältä parempi pysyä poissa ja lemmikki kissa=)

    • Poisoni

      Noh, olisin Hermione, Puuskupuhissa, pitäjä ja mulla ois kissa! :)

      • LiZZie

        Mun vastaukset oli täysin samanlaiset kuin sun! Luin kaikki ylempänä olevat viestit ja etsin että onko ketään samanlaista kuin mä. Joten oli :D

        Mun kommentteja..
        Hermione.. hmm.. ehkä vähän liian viisas minuksi. Toisaalta sukupuoli on sama :D

        Tupani olis siis puuskupuh.. oonkohan mä nyt niin tohelo?? Luulin olevani rohkelikko/korpinkynsi.

        Pelaisin pitäjä. Tuota tuota.. kyllähän se ihan sopis.. :D

        Lemmikkini oli kissa. Ööh.. tuota.. oikeessa elämässä oon enemmän koiraihminen mutta pottermaailmassa haluisin mieluiten pöllön.

        Että tuota... Ihan kiva testi.. mutta nuo tulokset oli vähän outoja. Ehkä mulla on oudot halut.. hih hih :D


    • snoopy....

      no moi moi moi moi moi!!!!
      toi testi on iha sika kiva!!!=D...
      hmmm.....kiitos siitä...*wirn*
      mää olin ron ja kuuluin rohkelikkoon,mun lemmikki oli rotta...aikas outoo....=)

    • tutkija

      tupani oli puuskupuh ja en muistuta ketään ja huispauksessa olisin tuomari ja lemmikkinä sammakko

    • viewer

      Muistutan Dumbledorea, mikä sopii hyvin sillä se on mun lempihahmo. Tupani on luihuinen.. jaah.. Pelaan kiipperinä, ok. Ja lemmikkinä kissa. Ihan kivoja, kaukaa katsottuna. Oon nimittäin todella allerginen niille. Hauskoja testejä.

    • NeitiSnape

      Olisin Dumbledore. Hyi yök!!! Kuuluisin luihuiseen. Ihme kyllä, mutta kumminkin...jesh! Ja olisin pitäjä, ja mulla olis pöllö. Tosin taidan tehä ton joku kerta uudestaan. Tosi huiput testit!

      • NeitiSnape

        Tein testin uudestaan. Olisin nyt Voldemort. Miten pääsen Snapeksi? En onnistunut siinä vieläkään...='( Se on tyhnä kohta, se missä kysytään mitä tekisin pahan paikan tullen... En jaksa laittaa siihen mitään.


    • Looney_Lovegood

      Muistutan Lunaa, olen korpinkynnen jahtaaja ja lemmikkini on pöllö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe