Videokamerani on Sony DCR-HC30E. Yritin pitkästä aikaa editoida, mutta kun tietokone oli vaihtunut, ei onnistunutkaan. Uudessa koneessa on Windows Vista (32-bittinen) -käyttöjärjestelmä. Sonyn sivuilta löytyi jonkunlainen ajuri, mutta kone ei ottanut sitä vastaan. Mistä löytyisi sopiva ajuri selkeine asennusohjeineen?
editoimaan
4
2994
Vastaukset
Minulla on Sony DCR- HC42E ja sama ongelma. Ennen oli Windows XP ja siihen kameran sai ongelmitta, mutta nyt Vista 64 bittiseen ei sitten millään, siis usb:n kautta. Yritimme todellisen asiantuntijan ( ammattilaisen) kanssa löytää ajuria, joka kelpaisi, mutta ei.
Firewiren ja jonkin editointiohjelman kautta pääsee kyllä kaappaamaan ja editoimaan kamerasta, mutta usb:llä ei. Toivottavasti joku muu on löytänyt ratkaisun.- asiantuntija...
Mikä se sellainen "todellinen ammattilais asiantuntija" on, joka ei tajua, että usb on tarkoitettu valokuville ja firewire videon siirtoon tietokoneelle.
PS. Harmi, kun tähän uuteen foorumiin ei pysty liittämään linkkiä vastauksen yhteyteen. - pysty
asiantuntija... kirjoitti:
Mikä se sellainen "todellinen ammattilais asiantuntija" on, joka ei tajua, että usb on tarkoitettu valokuville ja firewire videon siirtoon tietokoneelle.
PS. Harmi, kun tähän uuteen foorumiin ei pysty liittämään linkkiä vastauksen yhteyteen.linkittämään? Toimiihan se:
http://www.digivideo.fi/content/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=43 - tosin kuin sinä !
asiantuntija... kirjoitti:
PS. Harmi, kun tähän uuteen foorumiin ei pysty liittämään linkkiä vastauksen yhteyteen.Tuo sääntö pätee DV-kameroihin, mutta uudemmissa kovalevy ja muistikortti kameroissa voi videot kyllä siirtää jo täysilaatuisena USB:tä pitkin, tai muistikortinlukijalla mikäli kyseessä on muistikorttikamera. Ja vieläpä nopeammin, kun DV-kameran reaaliaikaisella siirrolla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130