Emme viitsi itse rakentaa mökkiä, vaan haluamme, että joku sen tekee puolestamme. Töissä käymme satunnaisesti, joten mökkeilyyn olisi paljon aikaa. Vuokra ei saa olla suuri, sillä rahamme menevät viinaan ja tupakkaan. Lapsia on monta, joten mökillä pitää olla paljon tilaa. Oletamme, että mökinomistaja tekee puolestamme kaikki työt, siihen olemme tottuneet, sillä asumme kaupunginvuokratalossa. Siis emme leikkaa nurmikkoa tai siivooa!!!!
PS. Olemme hienoja ihmisiä.
Mökki
Laiskureille
3
461
Vastaukset
- ilmoitus
Onpa hyvä hakuilmoitus, ihan pani "suun vehnäselle".
Reilu peli se olla pitää. - Niitä riittää
Hei,
Rivien välistä luulen lukeneeni, että kirjoitat "päinvastoin" -kielellä. Oletko kyllästynyt laiskureihin ja yhteiskunnan elätteihin vai mikä sai huumorin kukkasesti kukkimaan? - olis
Mökki. Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823