Joo, elikkä missä voi olla vika kun ääni rätisee kummasti?
SPL PRO 604 Ääni "rätisee"
6
680
Vastaukset
- jediritari
Onko mahdollista että kaiuttimia on rääkätty säröllä ilman vahvistinta, autosoittimella, niin että puhekelat ovat murjoneet itseään magneettia vasten tai runkoon? Ja se kuuluisi rahinana.
Ei se välttämättä aina vahvistimesta riipu.- koska se toimii yhdellä
kanavalla hyvin, mutta muilla kolmella menee säröille.
- ex bassman
koska se toimii yhdellä kirjoitti:
kanavalla hyvin, mutta muilla kolmella menee säröille.
..sitä toimivan kanavan rca-johdinta niihin muihin rca-tuloihin. Ihan vaan jos sattuis olemaan linjapuolella se vika.. Aika harvinaista kylläkin. Koklaa sillä "toimivallakin" kaijuttimella varmuuden vuoksi ne muut lähdöt. Eliminoi niitä ongelmia yksi kerrallaan, ja ota viela paperia ja kynä, että voit listata kokeilemasi kohdat.
- vaihtaa---
ex bassman kirjoitti:
..sitä toimivan kanavan rca-johdinta niihin muihin rca-tuloihin. Ihan vaan jos sattuis olemaan linjapuolella se vika.. Aika harvinaista kylläkin. Koklaa sillä "toimivallakin" kaijuttimella varmuuden vuoksi ne muut lähdöt. Eliminoi niitä ongelmia yksi kerrallaan, ja ota viela paperia ja kynä, että voit listata kokeilemasi kohdat.
rca- piuhoja ja niiden paikkoja. ei auta. Kaiuttinta ku koittaa eri lähdöissä niin toimii vaan yhdellä/neljästä.
- Jediritari
vaihtaa--- kirjoitti:
rca- piuhoja ja niiden paikkoja. ei auta. Kaiuttinta ku koittaa eri lähdöissä niin toimii vaan yhdellä/neljästä.
Se on sitten vahvistin nakattava elektroniikka keräykseen ja ostettava samanlainen turhake jossa vika uusiutuu joka vuosi :)
- PRO spl
Jediritari kirjoitti:
Se on sitten vahvistin nakattava elektroniikka keräykseen ja ostettava samanlainen turhake jossa vika uusiutuu joka vuosi :)
Miten vika ilmaantui? Vähitellen vai heti jonkin luukutuksen seurauksena, eli onko äänenlaatu vähitellen heikentynyt? Minulle ilmaantui samanlainen vahvistin ja siinä oli ainakin yhdessä kanavassa sama vika, eli kyseessä voi olla tyyppivika jonka ratkaisua en ole vielä keksinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153