Rantaneuvos oli kansanradiossa

tänään, jonka voipi kuunnella areenan kautta viimeistään huomenna, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.

15

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä linkkiä.
      • nerokkaita

        ideoitaan esittelemässä.


      • kyllä rantaneuvos
        nerokkaita kirjoitti:

        ideoitaan esittelemässä.

        on varmaan suomen tai miksi ei euroopan tyhmin mies. Miten kukaan noin yksinkertainen kaveri voi olla noin kova tyrkyttämään ihteesä joka paikkaan, radioon jos soittaa niin ilmoittaa netissä että rantaneuvos radiossa puhumassa typeryyksiä.


      • Pillupolliisi
        kyllä rantaneuvos kirjoitti:

        on varmaan suomen tai miksi ei euroopan tyhmin mies. Miten kukaan noin yksinkertainen kaveri voi olla noin kova tyrkyttämään ihteesä joka paikkaan, radioon jos soittaa niin ilmoittaa netissä että rantaneuvos radiossa puhumassa typeryyksiä.

        Eerohan känkkäsi vanahempiensa metät alihintaan seksilomien ynnämuijen varjolla menemään. On siinä sellainneeen neuvos notta päzkele.
        Ajeli aikanaan pontiakilla. Miten voi tällasija typeryksiää syntyäkkään


      • helevettiläenen
        Pillupolliisi kirjoitti:

        Eerohan känkkäsi vanahempiensa metät alihintaan seksilomien ynnämuijen varjolla menemään. On siinä sellainneeen neuvos notta päzkele.
        Ajeli aikanaan pontiakilla. Miten voi tällasija typeryksiää syntyäkkään

        on se hullu mies. :)


      • pölkkypäiden

        itsekehuvaa vuodatusta kuunnellut jossa toimittajat vielä tahallaan lyövät löylyä lisää
        jotta oikein hupaisaa juttua tulisi

        enää en kuuntele paskanjauhantaa


      • sanohi
        pölkkypäiden kirjoitti:

        itsekehuvaa vuodatusta kuunnellut jossa toimittajat vielä tahallaan lyövät löylyä lisää
        jotta oikein hupaisaa juttua tulisi

        enää en kuuntele paskanjauhantaa

        vuosia sitten jotta alakaa aekusten satutunti tosikoelle ja veitikoelle


      • Neuvosfani

        se oli neuvoksen viesti jos ette oikein ymmärtäneet.


    • Varatuomari..

      Tässä ketjussa näyttää olevan pari solvausviestiä, jotka aiheettomasti kohdistuvat tunnistettavaan henkilöön.
      Se on haasteen paikka, joten eiköhän laiteta oikeusprosessi aluille.

      • tyhmänpuoleinen

        ja vielä perseen nuolija yllyttämässä tekoihin jotka eivät johda kovinkaan kummoseen lopputulokseen


      • vain lakimiehet

        jos on ittensä julkkikseksi tyrkyttänyt.Kohta iskee itsesensuuri,se on ainoa mahdollisuus.


      • pieni alamainen

        Kaikki viestithän ovat asiallisia,eli jokainen rehellisesti ilmoittaa, minkä kuvan sinusta puhelinsoittelusi perusteella saivat.
        Kyllä minäkin panisin pääni tyynyn alle, mikäli olisin laisiasia mietteitä kansanradioon huhuillut.

        Eri juttu on se, mitä Suomussalmen kunta vaatii maineensa menettämisestä jutustelusi vuoksi.

        Toivon kunnan johtoelimiä vatimaan Eero Seppäseltä korvauksia siitä, että hän " ei terveillä " ajatuksillaan aiheutti kunan imangolle vahinkoa, koska maintsi puheessaan Suomussalmen nimen.

        Eero, voisit pyytää tyhmät lausumasi anteeksi vaikkapa Kainuun Radion maksullisella sivulla.


      • Kärsivällinen.
        pieni alamainen kirjoitti:

        Kaikki viestithän ovat asiallisia,eli jokainen rehellisesti ilmoittaa, minkä kuvan sinusta puhelinsoittelusi perusteella saivat.
        Kyllä minäkin panisin pääni tyynyn alle, mikäli olisin laisiasia mietteitä kansanradioon huhuillut.

        Eri juttu on se, mitä Suomussalmen kunta vaatii maineensa menettämisestä jutustelusi vuoksi.

        Toivon kunnan johtoelimiä vatimaan Eero Seppäseltä korvauksia siitä, että hän " ei terveillä " ajatuksillaan aiheutti kunan imangolle vahinkoa, koska maintsi puheessaan Suomussalmen nimen.

        Eero, voisit pyytää tyhmät lausumasi anteeksi vaikkapa Kainuun Radion maksullisella sivulla.

        Olen odottanut Eerolta jotakin todella repäisevää ja suurta tekoa. Hän voisi perustaa oman radiokanavan ensialuksi, sitten kun homma lähtee kunnolla toimimaan voi vaikka laajentaa maksulliseen tv-kanavaan. Toivoisin häneltä, että toimipaikkana olisi Suomussalmi ja työntekijät myös paikallisia henkilöitä. Näinollen Eero pelastaisi meidän köyhän kotikunnan. Suurkiitos etukäteen!


      • kannatan
        Kärsivällinen. kirjoitti:

        Olen odottanut Eerolta jotakin todella repäisevää ja suurta tekoa. Hän voisi perustaa oman radiokanavan ensialuksi, sitten kun homma lähtee kunnolla toimimaan voi vaikka laajentaa maksulliseen tv-kanavaan. Toivoisin häneltä, että toimipaikkana olisi Suomussalmi ja työntekijät myös paikallisia henkilöitä. Näinollen Eero pelastaisi meidän köyhän kotikunnan. Suurkiitos etukäteen!

        Saatais Kainuun vartti takaisin, kun Eero vetäis sitä ihan itse suorassa lähetyksessä tunnin mittaisena päivittäin, se ois tosi mielenkiintoista.


      • karvahattu
        kannatan kirjoitti:

        Saatais Kainuun vartti takaisin, kun Eero vetäis sitä ihan itse suorassa lähetyksessä tunnin mittaisena päivittäin, se ois tosi mielenkiintoista.

        Erittäin mielenkiintoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe