tänään, jonka voipi kuunnella areenan kautta viimeistään huomenna, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Rantaneuvos oli kansanradiossa
15
1344
Vastaukset
- Tässä linkkiä.
http://areena.yle.fi/toista?id=1832311
Nälkämaanneuvos puhuu 24;n minuutin kohdalla, jos koko ohjelmaa ei viitsi kuunnella.- nerokkaita
ideoitaan esittelemässä.
- kyllä rantaneuvos
nerokkaita kirjoitti:
ideoitaan esittelemässä.
on varmaan suomen tai miksi ei euroopan tyhmin mies. Miten kukaan noin yksinkertainen kaveri voi olla noin kova tyrkyttämään ihteesä joka paikkaan, radioon jos soittaa niin ilmoittaa netissä että rantaneuvos radiossa puhumassa typeryyksiä.
- Pillupolliisi
kyllä rantaneuvos kirjoitti:
on varmaan suomen tai miksi ei euroopan tyhmin mies. Miten kukaan noin yksinkertainen kaveri voi olla noin kova tyrkyttämään ihteesä joka paikkaan, radioon jos soittaa niin ilmoittaa netissä että rantaneuvos radiossa puhumassa typeryyksiä.
Eerohan känkkäsi vanahempiensa metät alihintaan seksilomien ynnämuijen varjolla menemään. On siinä sellainneeen neuvos notta päzkele.
Ajeli aikanaan pontiakilla. Miten voi tällasija typeryksiää syntyäkkään - helevettiläenen
Pillupolliisi kirjoitti:
Eerohan känkkäsi vanahempiensa metät alihintaan seksilomien ynnämuijen varjolla menemään. On siinä sellainneeen neuvos notta päzkele.
Ajeli aikanaan pontiakilla. Miten voi tällasija typeryksiää syntyäkkäänon se hullu mies. :)
- pölkkypäiden
itsekehuvaa vuodatusta kuunnellut jossa toimittajat vielä tahallaan lyövät löylyä lisää
jotta oikein hupaisaa juttua tulisi
enää en kuuntele paskanjauhantaa - sanohi
pölkkypäiden kirjoitti:
itsekehuvaa vuodatusta kuunnellut jossa toimittajat vielä tahallaan lyövät löylyä lisää
jotta oikein hupaisaa juttua tulisi
enää en kuuntele paskanjauhantaavuosia sitten jotta alakaa aekusten satutunti tosikoelle ja veitikoelle
- Neuvosfani
se oli neuvoksen viesti jos ette oikein ymmärtäneet.
- Varatuomari..
Tässä ketjussa näyttää olevan pari solvausviestiä, jotka aiheettomasti kohdistuvat tunnistettavaan henkilöön.
Se on haasteen paikka, joten eiköhän laiteta oikeusprosessi aluille.- tyhmänpuoleinen
ja vielä perseen nuolija yllyttämässä tekoihin jotka eivät johda kovinkaan kummoseen lopputulokseen
- vain lakimiehet
jos on ittensä julkkikseksi tyrkyttänyt.Kohta iskee itsesensuuri,se on ainoa mahdollisuus.
- pieni alamainen
Kaikki viestithän ovat asiallisia,eli jokainen rehellisesti ilmoittaa, minkä kuvan sinusta puhelinsoittelusi perusteella saivat.
Kyllä minäkin panisin pääni tyynyn alle, mikäli olisin laisiasia mietteitä kansanradioon huhuillut.
Eri juttu on se, mitä Suomussalmen kunta vaatii maineensa menettämisestä jutustelusi vuoksi.
Toivon kunnan johtoelimiä vatimaan Eero Seppäseltä korvauksia siitä, että hän " ei terveillä " ajatuksillaan aiheutti kunan imangolle vahinkoa, koska maintsi puheessaan Suomussalmen nimen.
Eero, voisit pyytää tyhmät lausumasi anteeksi vaikkapa Kainuun Radion maksullisella sivulla. - Kärsivällinen.
pieni alamainen kirjoitti:
Kaikki viestithän ovat asiallisia,eli jokainen rehellisesti ilmoittaa, minkä kuvan sinusta puhelinsoittelusi perusteella saivat.
Kyllä minäkin panisin pääni tyynyn alle, mikäli olisin laisiasia mietteitä kansanradioon huhuillut.
Eri juttu on se, mitä Suomussalmen kunta vaatii maineensa menettämisestä jutustelusi vuoksi.
Toivon kunnan johtoelimiä vatimaan Eero Seppäseltä korvauksia siitä, että hän " ei terveillä " ajatuksillaan aiheutti kunan imangolle vahinkoa, koska maintsi puheessaan Suomussalmen nimen.
Eero, voisit pyytää tyhmät lausumasi anteeksi vaikkapa Kainuun Radion maksullisella sivulla.Olen odottanut Eerolta jotakin todella repäisevää ja suurta tekoa. Hän voisi perustaa oman radiokanavan ensialuksi, sitten kun homma lähtee kunnolla toimimaan voi vaikka laajentaa maksulliseen tv-kanavaan. Toivoisin häneltä, että toimipaikkana olisi Suomussalmi ja työntekijät myös paikallisia henkilöitä. Näinollen Eero pelastaisi meidän köyhän kotikunnan. Suurkiitos etukäteen!
- kannatan
Kärsivällinen. kirjoitti:
Olen odottanut Eerolta jotakin todella repäisevää ja suurta tekoa. Hän voisi perustaa oman radiokanavan ensialuksi, sitten kun homma lähtee kunnolla toimimaan voi vaikka laajentaa maksulliseen tv-kanavaan. Toivoisin häneltä, että toimipaikkana olisi Suomussalmi ja työntekijät myös paikallisia henkilöitä. Näinollen Eero pelastaisi meidän köyhän kotikunnan. Suurkiitos etukäteen!
Saatais Kainuun vartti takaisin, kun Eero vetäis sitä ihan itse suorassa lähetyksessä tunnin mittaisena päivittäin, se ois tosi mielenkiintoista.
- karvahattu
kannatan kirjoitti:
Saatais Kainuun vartti takaisin, kun Eero vetäis sitä ihan itse suorassa lähetyksessä tunnin mittaisena päivittäin, se ois tosi mielenkiintoista.
Erittäin mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752