tänään, jonka voipi kuunnella areenan kautta viimeistään huomenna, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Rantaneuvos oli kansanradiossa
15
1368
Vastaukset
- Tässä linkkiä.
http://areena.yle.fi/toista?id=1832311
Nälkämaanneuvos puhuu 24;n minuutin kohdalla, jos koko ohjelmaa ei viitsi kuunnella.- nerokkaita
ideoitaan esittelemässä.
- kyllä rantaneuvos
nerokkaita kirjoitti:
ideoitaan esittelemässä.
on varmaan suomen tai miksi ei euroopan tyhmin mies. Miten kukaan noin yksinkertainen kaveri voi olla noin kova tyrkyttämään ihteesä joka paikkaan, radioon jos soittaa niin ilmoittaa netissä että rantaneuvos radiossa puhumassa typeryyksiä.
- Pillupolliisi
kyllä rantaneuvos kirjoitti:
on varmaan suomen tai miksi ei euroopan tyhmin mies. Miten kukaan noin yksinkertainen kaveri voi olla noin kova tyrkyttämään ihteesä joka paikkaan, radioon jos soittaa niin ilmoittaa netissä että rantaneuvos radiossa puhumassa typeryyksiä.
Eerohan känkkäsi vanahempiensa metät alihintaan seksilomien ynnämuijen varjolla menemään. On siinä sellainneeen neuvos notta päzkele.
Ajeli aikanaan pontiakilla. Miten voi tällasija typeryksiää syntyäkkään - helevettiläenen
Pillupolliisi kirjoitti:
Eerohan känkkäsi vanahempiensa metät alihintaan seksilomien ynnämuijen varjolla menemään. On siinä sellainneeen neuvos notta päzkele.
Ajeli aikanaan pontiakilla. Miten voi tällasija typeryksiää syntyäkkäänon se hullu mies. :)
- pölkkypäiden
itsekehuvaa vuodatusta kuunnellut jossa toimittajat vielä tahallaan lyövät löylyä lisää
jotta oikein hupaisaa juttua tulisi
enää en kuuntele paskanjauhantaa - sanohi
pölkkypäiden kirjoitti:
itsekehuvaa vuodatusta kuunnellut jossa toimittajat vielä tahallaan lyövät löylyä lisää
jotta oikein hupaisaa juttua tulisi
enää en kuuntele paskanjauhantaavuosia sitten jotta alakaa aekusten satutunti tosikoelle ja veitikoelle
- Neuvosfani
se oli neuvoksen viesti jos ette oikein ymmärtäneet.
- Varatuomari..
Tässä ketjussa näyttää olevan pari solvausviestiä, jotka aiheettomasti kohdistuvat tunnistettavaan henkilöön.
Se on haasteen paikka, joten eiköhän laiteta oikeusprosessi aluille.- tyhmänpuoleinen
ja vielä perseen nuolija yllyttämässä tekoihin jotka eivät johda kovinkaan kummoseen lopputulokseen
- vain lakimiehet
jos on ittensä julkkikseksi tyrkyttänyt.Kohta iskee itsesensuuri,se on ainoa mahdollisuus.
- pieni alamainen
Kaikki viestithän ovat asiallisia,eli jokainen rehellisesti ilmoittaa, minkä kuvan sinusta puhelinsoittelusi perusteella saivat.
Kyllä minäkin panisin pääni tyynyn alle, mikäli olisin laisiasia mietteitä kansanradioon huhuillut.
Eri juttu on se, mitä Suomussalmen kunta vaatii maineensa menettämisestä jutustelusi vuoksi.
Toivon kunnan johtoelimiä vatimaan Eero Seppäseltä korvauksia siitä, että hän " ei terveillä " ajatuksillaan aiheutti kunan imangolle vahinkoa, koska maintsi puheessaan Suomussalmen nimen.
Eero, voisit pyytää tyhmät lausumasi anteeksi vaikkapa Kainuun Radion maksullisella sivulla. - Kärsivällinen.
pieni alamainen kirjoitti:
Kaikki viestithän ovat asiallisia,eli jokainen rehellisesti ilmoittaa, minkä kuvan sinusta puhelinsoittelusi perusteella saivat.
Kyllä minäkin panisin pääni tyynyn alle, mikäli olisin laisiasia mietteitä kansanradioon huhuillut.
Eri juttu on se, mitä Suomussalmen kunta vaatii maineensa menettämisestä jutustelusi vuoksi.
Toivon kunnan johtoelimiä vatimaan Eero Seppäseltä korvauksia siitä, että hän " ei terveillä " ajatuksillaan aiheutti kunan imangolle vahinkoa, koska maintsi puheessaan Suomussalmen nimen.
Eero, voisit pyytää tyhmät lausumasi anteeksi vaikkapa Kainuun Radion maksullisella sivulla.Olen odottanut Eerolta jotakin todella repäisevää ja suurta tekoa. Hän voisi perustaa oman radiokanavan ensialuksi, sitten kun homma lähtee kunnolla toimimaan voi vaikka laajentaa maksulliseen tv-kanavaan. Toivoisin häneltä, että toimipaikkana olisi Suomussalmi ja työntekijät myös paikallisia henkilöitä. Näinollen Eero pelastaisi meidän köyhän kotikunnan. Suurkiitos etukäteen!
- kannatan
Kärsivällinen. kirjoitti:
Olen odottanut Eerolta jotakin todella repäisevää ja suurta tekoa. Hän voisi perustaa oman radiokanavan ensialuksi, sitten kun homma lähtee kunnolla toimimaan voi vaikka laajentaa maksulliseen tv-kanavaan. Toivoisin häneltä, että toimipaikkana olisi Suomussalmi ja työntekijät myös paikallisia henkilöitä. Näinollen Eero pelastaisi meidän köyhän kotikunnan. Suurkiitos etukäteen!
Saatais Kainuun vartti takaisin, kun Eero vetäis sitä ihan itse suorassa lähetyksessä tunnin mittaisena päivittäin, se ois tosi mielenkiintoista.
- karvahattu
kannatan kirjoitti:
Saatais Kainuun vartti takaisin, kun Eero vetäis sitä ihan itse suorassa lähetyksessä tunnin mittaisena päivittäin, se ois tosi mielenkiintoista.
Erittäin mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
