Tuli tässä vaan mieleen, että kun miehestä tehdään nainen niin isollekko osalle tehdään myös pimppi? Miksi kaikki eivät halua tehdä itsestään ns "täydellistä" naista vaan jättävät peniksen?
Näin synnynnäisenä naisena vaan ajattelee, että pimpin puuttuminen vie aika paljon naisellista olemusta pois, noin niinkuin itseltään henkisesti.
Sitten jos miehelle tehdään pimppi niin voiko henkilö saada siitä seksissä mielihyvää kuten synnynnäisellä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Misu
26
2823
Vastaukset
- että nimimerkkisi
oikea nainen on vähän tyly. Transsukupuolisten olemassaolo todistaa, että mieheys tai naiseus ei ole jalkovälistä kiinni vaan identiteetistä. Eli transnainen on myös oikea nainen. Miksi jotkut hauavat jättää peniksen, enpä tiedä, ei kai kovin moni sitä jätäkään. Ehkä jotkut ei mene terveydellisistä syistä leikkaukseen ja jotkut ei vaan halua "turhaa" leikkausta.
cisseksistinen asenne. Totta kai mullakin on pimppi mutta sen palaset on vähän eri lailla kasattu. Lisäksi mulla on miehen hetu.
Mutta sukupuoli ja sen ilmaisu mulla on naisen. Etkä sinä ole yhtään sen oikeampi nainen kuin minäkään.
Kun mulle ei tullut naisen hetua avioliitosta johtuen, fundispiirit ja cisseksistiset tavikset varmaan luulivat että siinä samassa musta tulikin mies. Mutta ei tullutkaan. Tuli luokitusvirhe vaan. Nyt seilaan miehen rekisterissä naisena, jota olen ollut aina.
Toki leikkaus saattaa vaikuttaa identiteettiini sitä syventäen. Mutta tärkeämpää on toki varmistua siitä identiteetistä ennen leikkausta ettei mene elämä pilalle.
Leikkaus onnistuessaan tekee hyvän ja tuntevan pimpin, jonka kanssa saa orkkuja niin käsikäytöllä kuin kumppanin kanssa.- sulla on
penis, niin ei se nyt ihan niin ole, että tottakai mulla on pimppi.
sulla on kirjoitti:
Kun on naishormoneilla niin noi alavärkit menee aika uusiksi, orkku tulee eri alueista. Oikeastaan niistä alueista, jotka jää jäljelle SRS:ssä. Tää homma vaan syvenee ajan kanssa. On jo yli 3 vuotta kokemusta. Niin että se siitä peniksestä, voit puhua kierrätettävästä materiaalista mutta ei toi mulla enää mikään miehen kalu ole. Aika lailla se on pimppa.
- vaiheessa
Heli.Ilwes kirjoitti:
Kun on naishormoneilla niin noi alavärkit menee aika uusiksi, orkku tulee eri alueista. Oikeastaan niistä alueista, jotka jää jäljelle SRS:ssä. Tää homma vaan syvenee ajan kanssa. On jo yli 3 vuotta kokemusta. Niin että se siitä peniksestä, voit puhua kierrätettävästä materiaalista mutta ei toi mulla enää mikään miehen kalu ole. Aika lailla se on pimppa.
joku voisi sanoa, että kannattaako ts-naisen sitten mihinkään leikkaukseen mennäkään, jos se on jo pimppi...
vaiheessa kirjoitti:
joku voisi sanoa, että kannattaako ts-naisen sitten mihinkään leikkaukseen mennäkään, jos se on jo pimppi...
miettinyt tuotakin. Ehkä enemmän sitä että onko tää sen kummempi kuin mitä julkinen terveydenhuolto antaa.
Cissukupuolisten keskuudessa on aika outo kuva siitä että genitaalit määrittäis yksin sukupuolen. Oikeesti on sosiaalinen sukupuoli ja hormonaalinen sukupuoli sekä mulla vielä juridinenkin sukupuoli. Ja nää voi Suomessa olla missä yhdistelmissä hyvänsä.
Suomessa passin merkintä ei mene genitaalien mukaan toisin kuin Jenkeissä.- _sulla on
sulla on kirjoitti:
Kirurginen konstruktio jalkojen välissä, niin et tietenkään ole AITO nainen! Pippeli se on vaikka kuinka eri muotoon olisi silvottu ja XY-kromot on ja pysyy..."
...Onhan tuollasta erinäistä paskanjauhantaa tästä aiheesta kuultu pajonkin. Minun sukupuolitunnettani ei ainakaan määritä mitä jalkojen välistä löytyy (vaan se, mitä korvien välistä löytyy).
Eikös se ollutkaan niin, että "TS-nainen" on aina ollut nainen? Toisaalta sitten taas toitotetaan konstruktiopimpin välttämättömyyttä ja alapääleikkaukseen menemättömien "epäaitoutta". Vähän ristiriitaisen kuuloista.
Leikkaus on jokaisen oma valinta - Menkää itseenne älkääkä arvostelko toisia! _sulla on kirjoitti:
Kirurginen konstruktio jalkojen välissä, niin et tietenkään ole AITO nainen! Pippeli se on vaikka kuinka eri muotoon olisi silvottu ja XY-kromot on ja pysyy..."
...Onhan tuollasta erinäistä paskanjauhantaa tästä aiheesta kuultu pajonkin. Minun sukupuolitunnettani ei ainakaan määritä mitä jalkojen välistä löytyy (vaan se, mitä korvien välistä löytyy).
Eikös se ollutkaan niin, että "TS-nainen" on aina ollut nainen? Toisaalta sitten taas toitotetaan konstruktiopimpin välttämättömyyttä ja alapääleikkaukseen menemättömien "epäaitoutta". Vähän ristiriitaisen kuuloista.
Leikkaus on jokaisen oma valinta - Menkää itseenne älkääkä arvostelko toisia!sairastunut stereotyyppiseen sukupuoleen. Sulle on tärkeää niin mies kuin nainen, joissa sä näet hirveän isoja eroja. Kuitenkin kummatkin kehittyvät samoista aiheista ja luonto luo joskus välimuotoja.
Jos on oikeesti äijä niin kannattaa kiertää leikkaukset kaukaa. Mutta joillekin noi leikkaukset, vaikka lopputulos olisikin taitavan ihmiskäden tulosta, parantaa miehen kehoon syntyneen ihmisen elämänlaatua.Heli.Ilwes kirjoitti:
sairastunut stereotyyppiseen sukupuoleen. Sulle on tärkeää niin mies kuin nainen, joissa sä näet hirveän isoja eroja. Kuitenkin kummatkin kehittyvät samoista aiheista ja luonto luo joskus välimuotoja.
Jos on oikeesti äijä niin kannattaa kiertää leikkaukset kaukaa. Mutta joillekin noi leikkaukset, vaikka lopputulos olisikin taitavan ihmiskäden tulosta, parantaa miehen kehoon syntyneen ihmisen elämänlaatua.siis ei sulle vaan sitaattiisi
- OIKEA nainen
Kyllä minä olen aivan yhtä oikea nainen kuin sinäkin, fyysisesti vain näytin ennen hieman erikoiselta, mutta olin nainen silloinkin.
Jokaisella on oma mielipiteensä kuinka pitkälle haluaa prosessissa mennä. Minä halusin "viimeiseen tikkiin" saakka. Koska olen aina kokenut olevani nainen halusin olla sitä myös fyysisesti.
En voi mitenkään tietää kuinka "täydellistä" mielihyvää synnynnäisen naisen seksi on, mutta kyllä omani ainakin on aika rajuakin. Vanhaa klisheetä toistaen, tuntuu kuin kynnetkin irtoaisi ja on parempi jäädä hetkeksi makailemaan koska muuten pyörtyisin voimakkaasta orgasmintunteesta. Orgasmini on paljon voimakkaampi kuin aikaisemmin, onhan se luonnollista kun olen nyt fyysisestikin sellainen miksi itseni tunnen.- piia
Sitähän se on, varpaissakin tuntuu, ja aluksi
en oikein uskonut että voi saada montakin
ihan lähes peräkkäin saman yhdynnän
aikana... - vähän katkera
piia kirjoitti:
Sitähän se on, varpaissakin tuntuu, ja aluksi
en oikein uskonut että voi saada montakin
ihan lähes peräkkäin saman yhdynnän
aikana...koska itsellä on mitään leikkauksia läpikäymätön "tavara" (olen ts-mies) enkä todellakaan oo saanut koskaan moninkertaisia orgasmeja. Onkohan se niin, että ne saa vaan emätinorgasmilla? Sitä en ole koskaan kokenut.
- pidäkään
vähän katkera kirjoitti:
koska itsellä on mitään leikkauksia läpikäymätön "tavara" (olen ts-mies) enkä todellakaan oo saanut koskaan moninkertaisia orgasmeja. Onkohan se niin, että ne saa vaan emätinorgasmilla? Sitä en ole koskaan kokenut.
saada moninkertasia orgasmeja... dAA!
- se todella
pidäkään kirjoitti:
saada moninkertasia orgasmeja... dAA!
pelkästään henkinen juttu? Vois tosta värkistä olla jotain hyötyäkin.
- transmies minäkin
se todella kirjoitti:
pelkästään henkinen juttu? Vois tosta värkistä olla jotain hyötyäkin.
Liekö olisi henkinen juttu. Mä en ole ainakaan saanut tuosta lihapiiraastani mitään moninkertaista irti.
- Kata-riina40
Kysyjälle tiedoksi, että täällä on aikamoista herkkänahkaisuutta tuon terminologian suhteen. Transseksuaalit usein kokevat olevansa vähän niinkuin puolustuskannalla koko ajan, ja jos joku - sen kummempia ajattelematta - käyttää vaikkapa ilmausta "oikea nainen" tai "miehestä tehdään nainen", niin täällä kyllä älähdetään.
Transseksuaaleilla on ihan oma hyväksytty kielensä näille asioille, jotka suurelle yleisölle ovat vielä aika vieraita. Tietysti sanat ilmaisevat ajatuksia ja suhtautumista, ja siksi sananvalinnoilla on merkitystä, mutta niillä on taipumusta ylikorostua tällaisessa sisäänpäinlämpiävässä hyvä-sisar-yhteisössä.
Vastauksen varsinaiseen kysymykseesi taisit saada jo tuossa ylempänä. Siihen voisin vielä jatkaa, että tuskin kukaan transnainen varsinaisesti haluaa jättää penistä jalkojensa väliin. Jos korjaus kävisi jotenkin kätevästi sormia napsauttamalla, niin uskoisin kaikkien transnaisten sen tekevän. Korjausleikkaus on kuitenkin aika iso operaatio, leikkauksiin liittyy aina komplikaatioriskejä, ja jono leikkaukseen on pitkä. Osa transnaisista ehkä sitten vain tyytyy elämään sen kanssa, että oma pimppi on vähän epämuodostunut*. Sitähän se on ollut jo syntymästä saakka.
* Sanalla "epämuodostunut" en tarkoita loukkausta ketään kohtaan, vaan käytin ilmausta, joka kertoo, ettei kyseinen ruumiinosa ole kehittynyt ihan sellaiseksi kuin sen kuuluisi olla.- puolin ja toisin
On totta, että prosessin läpikäyneillä on oma sanastonsa, mutta muiden kanssa jutellessa on ymmärrettävä muiden terminologiaa, eikä loukkaannuttava siitä. Ei "sukupuolenvaihdoksesta" tai "olit siis ennen nainen" saa pahastua. Voi yrittää tietenkin selittää, että vaikka on ulkonaisesti ollut jotain, se ei tarkoita sitä että olisi ollut sitä oikeasti. Vaikka tuskin se uppoaa ulkopuolisiin. Heillä on käsityksensä, jonka mukaan transsukupuolinen "haluaa olla jotain muuta kuin on". Vaikkei asia ole ollenkaan niin.
- herkkänahkaista
Kun puhuit herkkänahkaisuudesta, oliko tarkoituksesi pikkuisen tölväistä lisää kun käytit transsukupuolisesta toistuvasti nimitystä transseksuaali.
- Kata-riina40
herkkänahkaista kirjoitti:
Kun puhuit herkkänahkaisuudesta, oliko tarkoituksesi pikkuisen tölväistä lisää kun käytit transsukupuolisesta toistuvasti nimitystä transseksuaali.
Diagnoosi F 64.0 on viralliselta nimeltään "transseksuaalisuus" ei "transsukupuolisuus".
Tämä transsukupuolisuus on uudissana, jolla yritetään tehdä pesäeroa seksiin, eli että kyseessä ei ole seksuaalinen (engl. sexual) vaan sukupuolinen (engl. gender tai gendered) ilmiö. Toisaalta englanninkielessä sex tarkoittaa sekä seksiä että sukupuolta, ja siksi englanninkielessä transsexual ja transgender ovat muodostuneet tarkoittamaan vähän eri asioita.
Transsukupuoliset eli virallisesti transseksuaalit ovat herkkänahkaista väkeä.
Q.E.D. - tyytyväinen...
Kata-riina40 kirjoitti:
Diagnoosi F 64.0 on viralliselta nimeltään "transseksuaalisuus" ei "transsukupuolisuus".
Tämä transsukupuolisuus on uudissana, jolla yritetään tehdä pesäeroa seksiin, eli että kyseessä ei ole seksuaalinen (engl. sexual) vaan sukupuolinen (engl. gender tai gendered) ilmiö. Toisaalta englanninkielessä sex tarkoittaa sekä seksiä että sukupuolta, ja siksi englanninkielessä transsexual ja transgender ovat muodostuneet tarkoittamaan vähän eri asioita.
Transsukupuoliset eli virallisesti transseksuaalit ovat herkkänahkaista väkeä.
Q.E.D.kun uusi suomenkielinen ICD-10 tulee ulos painosta ja vaikka siellä F 64.0 onkin virallisesti transsukupuolisuus, kukaan kaltaisesi niuhottaja ei suostu muuttamaan sitä lakitekstiin. Saat ihastella transSEKSUAALISUUTTA lakitekstissä vielä vuosia ennen kuin se avataan jostain muusta syystä käsittelyyn ja korjataan.
Kyllä mm. transtutkimusyksikköjen henkilökuntakin puhuu transsukupuolisuudesta. Vain jotkut niuhottajat ja asiaa tuntemattomat puhuvat vielä transseksuaalisuudesta. - Kata-riina40
tyytyväinen... kirjoitti:
kun uusi suomenkielinen ICD-10 tulee ulos painosta ja vaikka siellä F 64.0 onkin virallisesti transsukupuolisuus, kukaan kaltaisesi niuhottaja ei suostu muuttamaan sitä lakitekstiin. Saat ihastella transSEKSUAALISUUTTA lakitekstissä vielä vuosia ennen kuin se avataan jostain muusta syystä käsittelyyn ja korjataan.
Kyllä mm. transtutkimusyksikköjen henkilökuntakin puhuu transsukupuolisuudesta. Vain jotkut niuhottajat ja asiaa tuntemattomat puhuvat vielä transseksuaalisuudesta.Niuhottamisesta tässä ei kai ole kysymys. Minua syytettiin muka väärän termin käyttämisestä ja minä oikaisin syytöksen. Transseksuaali ei ole väärä termi, vaikka ehkä transsukupuolinen onkin parempi ilmaus. Itse en tosin menetä yöuniani vaikka näitä termejä käytettäisiin miten päin tahansa.
Minä kannattaisin pikemminkin suvaitsevaisuutta ja vähän rennompaa asennetta tähän puritaaniseen transsukkupuolisuus-aatteeseen. Onhan ihmisten valistaminen tärkeää, mutta se menee niin helposti juuri sen niuhottamisen puolelle. - samaa mieltä
Kata-riina40 kirjoitti:
Niuhottamisesta tässä ei kai ole kysymys. Minua syytettiin muka väärän termin käyttämisestä ja minä oikaisin syytöksen. Transseksuaali ei ole väärä termi, vaikka ehkä transsukupuolinen onkin parempi ilmaus. Itse en tosin menetä yöuniani vaikka näitä termejä käytettäisiin miten päin tahansa.
Minä kannattaisin pikemminkin suvaitsevaisuutta ja vähän rennompaa asennetta tähän puritaaniseen transsukkupuolisuus-aatteeseen. Onhan ihmisten valistaminen tärkeää, mutta se menee niin helposti juuri sen niuhottamisen puolelle.Itse en niuhota enkä ala huutaa, jos joku viaton vahingossa käyttää väärää termiä. Nehän saa sillon hirveen kuvan meistä. Paremmin menee perille asiallisella käytöksellä. Tietysti jos vastapuoli on tahallaan ilkeä, tilanne on täysin eri. Mutta jos esim. ystäväni käyttäisi sanaa transu, sillon huomauttaisin, että sanaa pidetään nykyään melko tylynä. Jos kyse olis ihmisestä, joka ei oikeasti tietäis ja haluais tietää.
- edelleen
Kata-riina40 kirjoitti:
Niuhottamisesta tässä ei kai ole kysymys. Minua syytettiin muka väärän termin käyttämisestä ja minä oikaisin syytöksen. Transseksuaali ei ole väärä termi, vaikka ehkä transsukupuolinen onkin parempi ilmaus. Itse en tosin menetä yöuniani vaikka näitä termejä käytettäisiin miten päin tahansa.
Minä kannattaisin pikemminkin suvaitsevaisuutta ja vähän rennompaa asennetta tähän puritaaniseen transsukkupuolisuus-aatteeseen. Onhan ihmisten valistaminen tärkeää, mutta se menee niin helposti juuri sen niuhottamisen puolelle.Jos katsot tuon niuhottamiseksi, niin miksi kuitenkin jatkuvasti käytät epäkorrektia nimitystä kun voisit käyttää hyväksyttyäkin nimitystä. Sen ymmärtää jos ei tiedä oikeista termeistä, käyttää väärää ja korjaa sen huomauttamisen jälkeen eikä ala sanoa vastaan. Aikanaan minäkin käytin tietämättömyyttäni vääriä termejä, mutta neuvomisen jälkeen olen korjannut käyttämäni termit. Mikä siinä on niin vaikeaa.
edelleen kirjoitti:
Jos katsot tuon niuhottamiseksi, niin miksi kuitenkin jatkuvasti käytät epäkorrektia nimitystä kun voisit käyttää hyväksyttyäkin nimitystä. Sen ymmärtää jos ei tiedä oikeista termeistä, käyttää väärää ja korjaa sen huomauttamisen jälkeen eikä ala sanoa vastaan. Aikanaan minäkin käytin tietämättömyyttäni vääriä termejä, mutta neuvomisen jälkeen olen korjannut käyttämäni termit. Mikä siinä on niin vaikeaa.
termienhaltija?
Suomen kieli kehittyy kaottisesti. Minun puolestani olkoon transsukupuolinen ja transseksuaali synonyymejä, aivan kuin on sovellus ja sovellutus. Kummassakin viimeksi mainitut vanhoja muotoja. Kuten Istambul - Konstantinopoli - Konstantinooppeli.
Eri asia olis asiateksti ja viranhaltijoiden käyttämä kieli. Kannatan kielenhuoltoa sinne.- luulin
Heli.Ilwes kirjoitti:
termienhaltija?
Suomen kieli kehittyy kaottisesti. Minun puolestani olkoon transsukupuolinen ja transseksuaali synonyymejä, aivan kuin on sovellus ja sovellutus. Kummassakin viimeksi mainitut vanhoja muotoja. Kuten Istambul - Konstantinopoli - Konstantinooppeli.
Eri asia olis asiateksti ja viranhaltijoiden käyttämä kieli. Kannatan kielenhuoltoa sinne.että sukupuoli korjaus tehdään oman itsensä vuoksi ei sexsin,huono juttu kun vielä naiset solvaa toisiaan kenellä on parempi pimppi siitä saa muut ihmiset väärän kuvan joka haittaa ts:ten elämää.
- jokaisella
luulin kirjoitti:
että sukupuoli korjaus tehdään oman itsensä vuoksi ei sexsin,huono juttu kun vielä naiset solvaa toisiaan kenellä on parempi pimppi siitä saa muut ihmiset väärän kuvan joka haittaa ts:ten elämää.
Eikö sekin ole oman itsensä vuoksi jos seksi maistuu paremmalta oikeanlaisilla vehkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251