Uskallanko urkkia

Morsian ja polttarit

Hei!

Mitä mieltä olette siitä, voisinkohan mä vähän urkkia kaasoltani, että minkähintaista ohjelmaa hän on suunnitellut, koska ajattelin maksaa oman osuuteni polttareista?

Yleensähän morsian ei maksa, mutta minusta se on kertakaikkisen typerää, koska en voi olettaa, että polttareihini osallistuvat (kaikki opiskelijoita) maksavat itsensä kipeiksi ja voivottelevat jälkikäteen, että miksi osallistuikaan polttareihini. Tai pahimmassa tapauksessa jäävät pois niiltä.

En usko, että kaasoni on suunnitellut mitään ylihintavaa, mutta kaipa se hinta-arvio olisi minunkin hyvä tietää, että voisin sitten osuuteni maksaa? Ja kuitenkin kun olen itsekin opiskelija niin voisin "kontrolloida" hintaa. Siis en todellakaan halua määrätä MITÄ tehdään vaan että kuinka paljon suurinpiirtein voisi olla hintaa niillä. Muuten olenkin avoin mille tahansa ohjelmalle... :)

Olen kyllä kaasolleni vihjaillut, että voin maksaa osan polttareistani, mutta hintaa en kyllä ole uskaltanut kysyä.

Onko teillä mielipiteitä asiasta?

4

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

meillä olisi mielipide mokomasta asiasta. Who cares?

• Maija-Leena_____

Mielestäni on täysin järjetöntä ja tarkoituksen vastaista, että maksaisit oman osuutesi. Puhu ennemmin kaasosi kanssa ja kerro, että sinulle on ystäviesi kanssa viettetty päivä tärkeämpää kuin luksusohjelma. Ja ettet missään nimessä halua että joku jää pois suurten kustannusten takia. Näin he osaavat suunnitella päivän niin, ettei kenellekään tule kohtuuttomia kustannuksia. Tehköön ruoat itse jne. Mun mielestä monissa polttareissa erilaiset morsiameen ja sulhaseen liittyvät tehtävät ym. ovat olleet kaikista kivoin osuus ohjelmaa. Yhden kaverin polttareissa oli tanssitunti, jonka piti yksi polttariseurueen tyttö, ei maksanut mitään ja kivaa oli!

Mukavia polttareita :)

• kutsun

häihin ja heti perään polttareihin. Kaasot ovat suunnitelleet luxuspolttarit; hintaa on jo tähän mennessä kertynyt 250€, eikä päiväohjelma ole vielä edes täysi.

Hintaan ei VIELÄ siis sisälly edes ruokailuja, juomia eikä kaikkia tulevia ohjelmanumeroita.

Matkakustannuksineen polttarit tulevat kustantamaan varmaankin viitisensataa per osallistuja. Valitettavasti minun on elettävä myös sen kuukauden muutkin päivät, joten joudun jättämään väliin.

Harmittaa, mutta minkäs teet, kun olen liian köyhä;)

• ...

kyllä aika kovan hinnan ovt vetäneet yhdelle ihmiselle maksettavaksi.. ei mun mielestä niihin kuulu tuhottomasti rahaa laittaa kuitenkaa.. kyllä pystyy hauskaa pitämään ilman mitää luksus hoitoja a muita .... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      16
      4562
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1692
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      274
      1542
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1505
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1044
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe