miten korkeita korkoja teidän vanhemmat antaa pitää?
mun on kauheen vaikee ostaa kenkiä, kun äitin ja mun kenkämaku on niiiiin erilainen. kun äiti haluais mulle vaikka monot, niin mä laittaisin samaan paikkaan vaikka balleriinat.
neuvoja, miten vanhemmat saa suostumaan korkeisiin korkoihin?? :(((
korkokengät
4
514
Vastaukset
- Riippuu iästä
Kuinka vanha sä olet? Jos olet kovin nuori, ni korkeat korot ei tee hyvää ja sun jalat kärsii. Siks korkkarit ei oo mitää lasten kenkiä.
Omien kenkien matalin on 10cm ja korkein 13cm. Mutta mä olenkin jo aikuinen.- llalalala
mä oon 14 vuotta.
koko talven oon vetäny 5 sentin koroilla. no, nyt on sitten kengät plakkarissa. (:
korolliset. tunnen oloni vaan varmemmaksi koroissa. - lalalalalal
Ei munkaa mutsi oo oikee mun kenkämaustani, tai vaatemaustani kovinkaan ilonen. Mulla on kenkiä laidasta laitaan matalasta jopa 13cm.
- nooo
eipä oo mun porukat koskaan määränny millasia kenkiä käytän :D mut tietysti aika perhekohtanen asia... sanon vaan et liian nuorena jos rupee korkoja, tai ainakin tosi huisia korkoja käyttää nii se on aika huvittavan näköstä... ja kannattaa miettii mihin käyttöön ne kengät tulee, kävely kengiks en suosittele kovin korkeita korkoja kiroot ne vaan ennemmin tai myöhemmin.... ottaisit semmoset söpöt parin kolmen sentin pikkukorolla varustetut kengät, tyylikäät ja omasta mielestä ihan yhtä hienot kun korkeemmatkin eikä jalka kärsi :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314