Penkkarit!!!

abi09

Elikkä, ens torstaina on vihdoin viimein Penkkarit!
Miten ootte valmistautunut? Mitä ootte maalannut haalariin tai onko kenties joku erityinen puku/teema? Ja meetkö risteilylle vai jäätkö baareilemaan illaksi?

Ite en oo menossa risteilylle (pelkkä lippu olis maksanu 200€

7

2801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • highonlife

Aamulla alotellaan, syödään aamupalaa opettajien kanssa koululla, sitten penkkariohjelma, sitten parin tunnin tauko-> käydään joukolla paikallisessa, sitten 12 maissa rekoilla keskustaan ajelemaan-> käydäänkö siellä sitten parilla, ei tietoa vielä ja sieltä terminaaliin!

Ei ole teemaa, harmi kyllä :( mut haalareista tulee jotkut makeimmat! Ja sitten kun on vielä asialliset ASUSTEET mukana! hahha.

• 256c

Vautsi, aamupala opettajien kans! :D Olisipa meilläkin.

Meillä vaan on tapana piirtää opettajista kuvat niiden luokanoveen ja kirjoitella siihen kaikkea hassua niistä.

Sitten tietysti penkkariohjelma, ja meillä ei ole koskaan ollut niitä haalareita, vaan meillä on tavallaan naamiaiset, siis jokainen saa valita itse mikä haluaa olla, itse olen Minni... :P Tein asuni itse. Ja karkkia heiteillään hulluna!
        Lopuksi vielä se rekka-ajelu myös. :)

Kyllä porukat menee risteilylle, mutta itseä ei oikein nappaa, ja on mukavaa mennä sitten seuraavana päivänä katsomaan kavereita vanhojen tansseihin. :)

• highonlife
        256c kirjoitti:

Vautsi, aamupala opettajien kans! :D Olisipa meilläkin.

Meillä vaan on tapana piirtää opettajista kuvat niiden luokanoveen ja kirjoitella siihen kaikkea hassua niistä.

Sitten tietysti penkkariohjelma, ja meillä ei ole koskaan ollut niitä haalareita, vaan meillä on tavallaan naamiaiset, siis jokainen saa valita itse mikä haluaa olla, itse olen Minni... :P Tein asuni itse. Ja karkkia heiteillään hulluna!
        Lopuksi vielä se rekka-ajelu myös. :)

Kyllä porukat menee risteilylle, mutta itseä ei oikein nappaa, ja on mukavaa mennä sitten seuraavana päivänä katsomaan kavereita vanhojen tansseihin. :)

Opettajien kanssa, kyllä vain :)

meillä vaan penkkariohjelman aikana kiusataan opettajia (tänä vuonna kuvattiin video jossa esitämme opettajia ja niiden "tottumuksia").

Oispa meilläkin teema :( no, meinataan kavereiden kanssa vetää omat teemat; yksi laittaa pupunkorvat, itse laitan poliisilätsän, hihi. Niillä mennään!

Risteilylle hyvin mielin, aion vaan olla liikkeellä "aivan sama"-asenteella :D ilkeää mutta ah, niin antoisaa.

• abi09
        highonlife kirjoitti:

Opettajien kanssa, kyllä vain :)

meillä vaan penkkariohjelman aikana kiusataan opettajia (tänä vuonna kuvattiin video jossa esitämme opettajia ja niiden "tottumuksia").

Oispa meilläkin teema :( no, meinataan kavereiden kanssa vetää omat teemat; yksi laittaa pupunkorvat, itse laitan poliisilätsän, hihi. Niillä mennään!

Risteilylle hyvin mielin, aion vaan olla liikkeellä "aivan sama"-asenteella :D ilkeää mutta ah, niin antoisaa.

aika hyvä idea toi aamiaisjuttu :D mietin just täs mitä kaikkee pitää viel hankkia: huulipunaa ja purkkikermavaahtoa nyt ainakin :P

ääh oon niin innoissani penkkareist :D siit tulee kivaa

• lööppiieeefromkalahari

en oo valmistautunu, en oo maalannu haalariin eikä ole kenties jotain erityistä pukua/teemaa.
      en mene risteilylle enkä baareilemaan illaksi.

onko turhaa häh??

• abi09

mikä ihmeen hapannaama sä oot :D

• Rynkky

Noin kymmeneltä meillä on ABIshow, missä on mm. videoita, pilalauluja opettajista (kovereita), tanssia, juontoa, karkkien tykitystä jne.

Meillä ei oo mitään yleistä teemaa. Itse aattelin olla elvis, merimies (abiristeily!) tai murhaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe