Miksi nyksät kääntää selvät

asiat aina päälaelleen??

1. Heille ei kuulu perheen asiat millään tasolla.
2. Vanhemmat sopivat asiat, ja katkerana se on hyväksyttävä, tai sitten muutettava majaa.
3. Kun pysyt erossa perheen asioita, ei kukaan puutu sinunkaan asioihin.
4. Älä käännä ja väännä selvää asiaa oman mielesi mukaan, jos haluat joskus olla hyväksytty miehen suvussa.
5. Olet nyksä ja nyksänä pysyt!

53

1955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...---...

jaa sinä kuvittelet että sinä ja penskasi kuulutte ex-miehen PERHEESEEN? öö, kuules kun sillä miehellä on sen nyksänsä kanssa OMA perhe, johon sinä ET kuulu. taitaa ottaa koville, vai?

• etten kuulu

Olen todella helpottunut,kun pääsin eroon eksästäni ja uusikkoa en edes halua nähä,koska se EI VAAN VOI OLLA järin fiksu.
        Lapset pakko hoitaa isän kans,mutta muuten en vastaa puhelimeen enkä viesteihin kun soittelee...eikä nyksä tietenkään tiedä tätä..Uskoo miehen puheet hankalasta eksästä..säälittävää!!!!!!!

• JOO SÄÄLIN SUA
        etten kuulu kirjoitti:

Olen todella helpottunut,kun pääsin eroon eksästäni ja uusikkoa en edes halua nähä,koska se EI VAAN VOI OLLA järin fiksu.
        Lapset pakko hoitaa isän kans,mutta muuten en vastaa puhelimeen enkä viesteihin kun soittelee...eikä nyksä tietenkään tiedä tätä..Uskoo miehen puheet hankalasta eksästä..säälittävää!!!!!!!

Sä oot ehkä mun miehen exä.....Ei hän kuulu enään sulle eikää sun kakaroille.Meillä on oma elämä,joten pidä itsesi aisoissa.Mitä teet täällä uusperhepalstalla????.OLet KATKERA EXÄ JA SELLISEKSI JÄÄT.

• ompa taas

Minkä perheen?

Sen hajonneen: ENTISEN perheenkö?

Eron jälkeen ei ole olemassa enää mitään perhettä, jonka asioihin nyksä voisi puuttua, ei muuta kuin se nyksä perhe.

Sinulle exälle on olemassa vain se entinen perhe eli lapset ja heidän vanhempansa jotka asuvat erillään, mikä siis ei ole mikään perhe!

• edelleen, halusitpa

sinä sitä tai et. Me olemme perhe, sinä olet se irtolainen.

• ei kuulu
        edelleen, halusitpa kirjoitti:

ex-miehensä perheeseen, lapset, edellisestä ja nykyisestä suhteesta ja uusi puoliso kuuluvat perheeseen. Se ex on ex.
        Mikä siinä on ulkopuolisen exän niin vaikea tajuta? Onko älykkyysosamäärä todella niin alhainen, ettei edes tätä tajuta?

• ja sukuun edelleen
        ei kuulu kirjoitti:

ex-miehensä perheeseen, lapset, edellisestä ja nykyisestä suhteesta ja uusi puoliso kuuluvat perheeseen. Se ex on ex.
        Mikä siinä on ulkopuolisen exän niin vaikea tajuta? Onko älykkyysosamäärä todella niin alhainen, ettei edes tätä tajuta?

Miksi se on sulle katkeruuden paikka? Anoppini ja appiukko on maailmanparhaita ihmisiä, niin ihania. AIna ollaan tervetulleita. Ex mies on parhaita ystäviäni. Onhan meillä yhteiset lapset.
        Meillä on sama sukunimikin.
        Kuulun täysivaltaisesti ex miehen perheeseen ja sukuun.

• parantolassa
        ja sukuun edelleen kirjoitti:

Miksi se on sulle katkeruuden paikka? Anoppini ja appiukko on maailmanparhaita ihmisiä, niin ihania. AIna ollaan tervetulleita. Ex mies on parhaita ystäviäni. Onhan meillä yhteiset lapset.
        Meillä on sama sukunimikin.
        Kuulun täysivaltaisesti ex miehen perheeseen ja sukuun.

valvota potilaiden tietokoneenkäyttöä ollenkaan? oleto miettinyt, että se miehen suku ei vaan kehtaa yksinkertaisesti sanoa mielenterveyspotilaalle että eivät jaksa enää sinua katsella. kyllä varmaan ex-miestäsikin hävettää. noh, yritäppä saada se lääkitys kohdalleen niin palaat maan pinnalle, jossa EX-VAIMOT EIVÄT ENÄÄ KUULU MIEHEN PERHEESEEN

• Luulisi sun tietävän
        parantolassa kirjoitti:

valvota potilaiden tietokoneenkäyttöä ollenkaan? oleto miettinyt, että se miehen suku ei vaan kehtaa yksinkertaisesti sanoa mielenterveyspotilaalle että eivät jaksa enää sinua katsella. kyllä varmaan ex-miestäsikin hävettää. noh, yritäppä saada se lääkitys kohdalleen niin palaat maan pinnalle, jossa EX-VAIMOT EIVÄT ENÄÄ KUULU MIEHEN PERHEESEEN

Sulle onkin arkapaikka, miehen exä? Juh... noin katkera ei kantsi olla! Hymy pyllyyn, naks!

• oikeesti nähdä
        Luulisi sun tietävän kirjoitti:

Sulle onkin arkapaikka, miehen exä? Juh... noin katkera ei kantsi olla! Hymy pyllyyn, naks!

sut niin tietäis millanen on noin psykopaattinen ihminen? sä oot kuukausia, ellet vuosia täällä UUSPERHEpalstalla vouhottanu sitä että sun mies jätti sut. ja siis oikeesti ihmettelet, miks se mies sut jätti??? ootko oikeesti noin tyhmä???

• nyx ja ex
        edelleen, halusitpa kirjoitti:

Te olette lapsenne vanhemmat, mutta mitään muita siteitä teillä ei kai ole, joten se siitä perheestä.
        Hänellähän on kai nyt perhe siis tämän uusikon kanssa, joka ei ole irtolainen.
        ja mitä ihmeen hyväksyntää miehen sukuun tarvitaan, enpä tajua, ei ole minun tullut mieleen kysyä hyväksyttekö minut.
        Kahvilla olen mieheni sukulaisilla käynyt ym.

• ei sillä uusikolla ole
        nyx ja ex kirjoitti:

Te olette lapsenne vanhemmat, mutta mitään muita siteitä teillä ei kai ole, joten se siitä perheestä.
        Hänellähän on kai nyt perhe siis tämän uusikon kanssa, joka ei ole irtolainen.
        ja mitä ihmeen hyväksyntää miehen sukuun tarvitaan, enpä tajua, ei ole minun tullut mieleen kysyä hyväksyttekö minut.
        Kahvilla olen mieheni sukulaisilla käynyt ym.

tekemistä miehen perheen kanssa ja suvun kanssa. Toinen ei koskaan pääse samalle tasolla meidän kanssa. Minä ja lapset ollaan miehen perhe.

• nyx ja ex
        ei sillä uusikolla ole kirjoitti:

tekemistä miehen perheen kanssa ja suvun kanssa. Toinen ei koskaan pääse samalle tasolla meidän kanssa. Minä ja lapset ollaan miehen perhe.

Ei kai sillä sun ex miehelläsi uutta perhettä olisi, jos ei olisi hävennyt sua niin paljon.
        Kun ei se enää rakastanut sua, sun naama rupesi ärsyttää ja jutut tuntuun kuluneelta, niin se alkoi hävetä sua.
        Luulen et jotenkin noin on käynyt.
        Eiks toi ole aika yleistä.
        Mut sulle neuvo, älä roiku vanhassa, etsi uusi, koe onni ja silloin opit ymmärtämään varmaan sen ettei miehesi eikä sen suku pidä sua perheenjäsenenä vaikka ne yhteiset lapset perhettä onkin.
        Minä en koskaan alentuisi tuohon, jos mies häipyisi se häipyisi ja se siitä.
        En itseäni väkisin tyrkyttäisi kenellekään.

• iha v***n dille
        ei sillä uusikolla ole kirjoitti:

enkä yhtään ihmettele, miks oot eksä heh

• ex ja nyx
        iha v***n dille kirjoitti:

enkä yhtään ihmettele, miks oot eksä heh

Olen siis ex omasta tahdostani, mutta myös nyx ja senkin omasta tahdostani.
        Jätin itse edellisen mieheni, enkä haikaile hänen peräänsä.
        Hänellä on nykyään kans uusi vaimo, mikä minun mielestäni on hyvä asia.
        Nuorin lapsistamme tapaa heitä, mikä sekin minulle ihan okei.
        Mutta koska olen myös nyx, ja mieheni lapsi asuu meidän luonamme, voin sanoa ettei mieheni ex kuulu meidän elämäämme.
        Hänellä ei myöskään ole sanan valtaa siihen miten hänen ja MInun mieheni (eli heidän yhteistä) lastaan kasvatetaan meidän kodissamme.
        Vaikka mieheni hänet jättikin, niin se ei ole minun vikani.
        Eikä heillä ole yhteistä perhettä enään, kuten ei minullakaan lasteni isän kanssa eikä sinulla lastesi/lapsesi isän kanssa.

• selvät asiat.

"Olet nyksä ja nyksänä pysyt!"

Kiva että sinäkin toivot suhteemme kestävän. :D

• No siksi, että

mies ei enää muita naisia ja lapsia huijaa ja petä. Kun pidät huijari miehestä kiinni, ei hän ole uhka muille naisille enää!

• et pitänyt
        No siksi, että kirjoitti:

mies ei enää muita naisia ja lapsia huijaa ja petä. Kun pidät huijari miehestä kiinni, ei hän ole uhka muille naisille enää!

huijarimiehestä kiinni?

• halusit niin kovin
        et pitänyt kirjoitti:

huijarimiehestä kiinni?

särkeä lasten perheen!

• kuului: miksi
        halusit niin kovin kirjoitti:

särkeä lasten perheen!

et pitänyt kiinni?

• kun sinä veit sen
        kuului: miksi kirjoitti:

et pitänyt kiinni?

ja elämämme on parempi ilman moista. Ole sinä onnellinen jospystyt hänen kanssaan, me kärsimme. Emme vaan huomanneet sitä itse, joten teit hyvän palveluksen meille.

• naurut!!!
        kun sinä veit sen kirjoitti:

ja elämämme on parempi ilman moista. Ole sinä onnellinen jospystyt hänen kanssaan, me kärsimme. Emme vaan huomanneet sitä itse, joten teit hyvän palveluksen meille.

eli siis elämänne on parempi ilman ex-miestä mutta silti kärsit kun ei ole enää sitä miestä? hahhahaahhaaaa voi herranjestas ja vielä IHMETTELET miksi miehes lähti noisen naisen matkaan, hahahaaa

• tosi tarttuvaa toi nauru
        naurut!!! kirjoitti:

eli siis elämänne on parempi ilman ex-miestä mutta silti kärsit kun ei ole enää sitä miestä? hahhahaahhaaaa voi herranjestas ja vielä IHMETTELET miksi miehes lähti noisen naisen matkaan, hahahaaa

hahhaaaa.. hooohhhooooohhohohooooo.. minäkin ymmärrän miksi mieheni lähti. Hän ei jaksanut elää ja olla perheessä jossa oli pieniä lapsia, siksi hylkäsi heidät, ja vaihtoi melekoiseen naikkosen, jota ei kehtaa edes näytille tuoda, hhhahahaaaaa... ei sen puoleen, meidän perheeseen sitä ei kyllä haluttaisikaan... onneks lapset ovat fiksuja, että kun isä hylkäsi, he hylkäsivät isän!

• NIIN SÖPÖSTI
        tosi tarttuvaa toi nauru kirjoitti:

hahhaaaa.. hooohhhooooohhohohooooo.. minäkin ymmärrän miksi mieheni lähti. Hän ei jaksanut elää ja olla perheessä jossa oli pieniä lapsia, siksi hylkäsi heidät, ja vaihtoi melekoiseen naikkosen, jota ei kehtaa edes näytille tuoda, hhhahahaaaaa... ei sen puoleen, meidän perheeseen sitä ei kyllä haluttaisikaan... onneks lapset ovat fiksuja, että kun isä hylkäsi, he hylkäsivät isän!

SUN EXÄN KAA KUN HÄN jätti sinut teidän yhteiset ylensyöneet,ylivilkkkaat (ADHD ) kakarat sulle.Eipä tarvitse meidän heille enään ruokia laittaa koko ajan,vaan käymme joka päivä ulkona syömässä.

• Sitä nämä nyksät

tuo exille ja lapsille ja joskus jopa miehellekin. Ei koskaan voi tietää, mitä ne seuraavaksi keksii. Kun yhden valheen on saanut päätökseen niin toinen on jo odottamssa. Se voi olla vaikka likainen kengän nauha, katkennut kynsi, väärän värinen tukka... ihan mitä vaan kunhan jostain saa valittaa.

• kunhan räpeltää

ressukat.

• kuvastinpeilaa

Luulenpa että katkeria exiä harmittaa hillittömästi se, että joku onnistuu siinä, missä he itse niin surkeasti epäonnistuivat ja mikä epäonnistuminen on niin selvästi kaikille näkösällä ja tiedossa.

Nimittäin parisuhteessaan lasten isän kanssa, joka nyt on onnellinen sen oikean naisen kanssa, vihdoinkin.

• lumikki ja kääpiöt
        kuvastinpeilaa kirjoitti:

Luulenpa että katkeria exiä harmittaa hillittömästi se, että joku onnistuu siinä, missä he itse niin surkeasti epäonnistuivat ja mikä epäonnistuminen on niin selvästi kaikille näkösällä ja tiedossa.

Nimittäin parisuhteessaan lasten isän kanssa, joka nyt on onnellinen sen oikean naisen kanssa, vihdoinkin.

mieleen vain paha äitipuoli , joka halusi myrkyttää lumikin...kerro kerro kuvastin , ken on maassa kaunehin:)

• Nykyään ihmetellään

jos ei ole eronnut. Ensirakkaus on se joka on paras, muut ovat sitä sun tätä, sinnepäin ja tännepäin...

• miten lukeminen
        lumikki ja kääpiöt kirjoitti:

mieleen vain paha äitipuoli , joka halusi myrkyttää lumikin...kerro kerro kuvastin , ken on maassa kaunehin:)

avartaa! Sadusta opit uuden sanankin. Älä jätä siihen! Suosittelen sinulle reipasta retkeä kirjastoon, siinä se pää tuulettuu!

• tosin vuosia sitten..

ja uuden avioliiton myötä jälleen rouva.

En koskaan mieti että oon jonkun entinen suhde,tai puoliso..kun niillä ei oo mitään väliä.

Ainoa mikä merkitsee minulle on se että sain 5 kaunista lasta entisessä liitossani..ja että kohtasin uuden rakkauden vuosia eroni jälkeen,ja hänen puolisonsa olen.

Meistä kumpikaan ei rikkonut mitään,eikä keneltäkään..eheäksi toisemme teimme..ja onnestamme olemme valmiit kynsin hampain kiinni pitämään.
        Tämä on rakkautta..sitä jota kumpikin kaipasi,halusi ja odotti vuosia.

Miksi on niin vaikeaa sallia onnea toiselle?

• tasoa,

teinikö se siellä nuo asiat raapustikin??

On aivan hyvä syy,miksi esim. etälapsen asioista tulisi tietää isän vaimonkin,joka isän kanssa yhteistaloudessa lapsineen asuu.

Esim. Itse joudun useinkin olemaan mieheni etälapsen "vahtina",koska mies itse ei jaksa aamulla aikaisin nousta lapsensa kanssa touhuamaan..joten se on sitt miun tehtävä laittaa ne aamupalat,kuin myös tehdä aamupesut..ja usein samalla suihkutankin lapsen koska hän on herätessään kovin "hikinen".

No, nytpä kävi silleen että lapsi taasen meille tuli,mutta eipä mies muistanut mainita että lapselle on pari päivää aiemmin laitettu putket korviin,ja suihkuun kuulema pitäis laittaa tulpat korviin.
      Lapsi ei itse ymmärrä asioistaan kertoa,joten mistäpä moista oisin tiennyt.

No,perinteisesti aamupesuilla oltiin,kun lapsi taas kovin limainen ja röhisevä (josta seurauksena se että hän oksentaa runsaasti)..niin kävi nytkin,ja päätinpä sitten lapsen samalla suihuttaa puhtaaksi limoistaan,jotka oli päälleen roiskauttanut.

ONNEKSI en kuitenkaan pessyt hänen hiuksiaan,enkä siten roiskuttanut vettä korvin..kuten yleensä suihkuss toki tehdään..joten olipa onni onnettomuudessa.
      Mutta,olin toki vihainen miehelleni joka ei ollut minua asiasta ajoissa infonnut!
      Siitä syystä,on todellakin tärkeä selittää asiat myös puolisolle.

Ja tuohon 1. kohtaasi PERHEeseemme kuuluu mieheni sekä molempien lapset.Kukaan ei ole ulkopuolinen.
      2.Ed. perheemme asiat kuuluvat molemmille aikuisille,kuin myös kaikille perheemme lapsille.Hyväksy sinä se vain mukisematta.
      3.Olen suosittu ihan kaikkien keskuudessa,miehen ex ei sitä ollutkaan koskaan.
      4.Olen mieheni vaimo,sitä se ex ei ollut koskaan;)

• nyksällä

ja miehllään on oma perhe ja sulla lapset. Sinulla ei enää ole mitään perhettä ex-miehsi kanssa.

• aaaargh!!!

Sinä se Lissukka raukka jaksat suoltaa edelleen samanlaisia aloituksia vuodesta toiseen, alan jo oikeasti sääliä sinua.
      Sinun mielestäsi:
      1. "Nyksille" ei kuulu perheen asiat millään tasolla.
      - Minulle ainakin kuuluu OMAN perheeni asiat kaikilla tasoilla. Perheeseeni kuuluu mieheni sekä meidän molempien lapset, EI oma eikä mieheni ex!
      2. Vanhemmat sopivat asiat, ja katkerana se on hyväksyttävä, tai sitten muutettava majaa.
      - Kyllä, meillä tärkeimmät päätökset hoitavat lapsen biologiset vanhemmat. Perheemme normaaliin arkielämään on taas exien ihan turha puuttua.
      4. Älä käännä ja väännä selvää asiaa oman mielesi mukaan, jos haluat olla hyväksytty miehen suvussa.
      - Meillä kääntämisen ja vääntämisen hoiti mieheni ex. Siitä syystä appivanhempani eivät halua olla ko. ihmisen kanssa missään tekemisissä. Minä olin enemmän kuin tervetullut sukuun.
      5.Olet nyksä ja nyksänä pysyt.
      -Olen ollut mieheni vihitty aviovaimo jo melkein kymmenen vuotta. Mieheni sekä ex-avokkinsa suhde kesti kolme vuotta....

Voit toki noita samanlaisia aloituksia tehtailla mielin määrin, ja sillä kohentaa huonoa itsetuntoasi. Minua ne lähinnä naurattavat.

• Taitaa kiinnostaa

ja sulla oma lehmä ojassa? Mutta kiva että sinua naurattaa, sillä se on hyvä merkki että ihmisen saa iloiseksi.

• ei....
        Taitaa kiinnostaa kirjoitti:

ja sulla oma lehmä ojassa? Mutta kiva että sinua naurattaa, sillä se on hyvä merkki että ihmisen saa iloiseksi.

ole lehmiä ;o)! Siinä olet kyllä oikeassa, että päivän parhaat naurut saan kyllä Lissukan epätoivoisista aloituksista. Joskus jopa säälin sekaiset.

• tulee ajattelemisen aihetta
        ei.... kirjoitti:

ole lehmiä ;o)! Siinä olet kyllä oikeassa, että päivän parhaat naurut saan kyllä Lissukan epätoivoisista aloituksista. Joskus jopa säälin sekaiset.

ota oppia, niin naurattaa enemmän.

• ...................

Toi vitoskohta ihastutti erityisesti

• Suhde mieheen

vai hänen ex perheen mollaaminen?

• ..................
        Suhde mieheen kirjoitti:

Vastasitkohan nyt oikeaan kohtaan? Minähän kirjoitin kuinka olemme ihan samoilla mielin, me ja ex perheineen, noista jutuista. En keksi mitään syytä/asiaa, jolla voisit keksiä, että minä mollaisin miehen exää. Voisitko valistaa? Oletan, että klikkasit viestisi väärään kohtaan.

Kaiken lisäksi mä olen jopa oikein tyytyväinen, että miehellä on niin täysipäinen ja hyvä ex kuin on!

• sinulle!
        Suhde mieheen kirjoitti:

Kumpi sulle on tärkeempää? Suhde mieheen vai hänen perheen mollaaminen?

• en voi itseämme mollata
        sinulle! kirjoitti:

Kumpi sulle on tärkeempää? Suhde mieheen vai hänen perheen mollaaminen?

ei ole tarviskaan, olemme upea perhe ydinperhe.

• suhde mieheen
        Suhde mieheen kirjoitti:

suhde mieheen.

• vain sinun

tylsä mielipiteesi.
      1. Nyksän perhe on hänen miehensä, miehen lapset, hänen lapset, ehkä heidän yhteiset lapset. Totta kai nyksälläkin on oltava sananvaltaa esim säännöissä, joita heidän kotona noudatetaan.

2.Nyksä on suhteessa toiseen vanhempaan, joten hänelläkin on oikeus vaikuttaa sopimusasioihin

3.Katso yll'ä oleva vastaus sekä löysää hieman pipoasi.

4. Eksällä taitaa olla huonot välit eks miehensä sukuun, kun pitää puhua paskaa nyksästä suvulle?

5. jep, ja sinä olet eksä ja eks miehesikin kiittää Luojaansa, että pääsi sinusta eroon

Totuus sattuu, liisa pieni

• joka tän

jutun aloitti niin on kuukausikaupalla jaksanu ihmetellä miks mies hänet jätti. kaikille muille, jotka tätä palstaa lukee se syy miks sen mies jätti on ihan ilmiselvä...
        psyykkisesti sairaita ihmisiä pitää yrittää ymmärtää. tuskin hän itse tajuaa millaista vahinkoa teki miehelle ja lapsilleen. noh mies löyti täysijärkisen uuden naisen ja lähti. vaikka lapsetkin hänellä on aikuisia niin silti hän kiroaa ex-miestään ja uutta naikkosta kaikille. hän jopa menee kutsumatta ex-miehensä sukulaisiin ja nolaa itsensä, vaikka ei hän sitä itse ymmärrä kun ei ole osannut ammattiapua hakea että olisi saanut mielenterveysongelmiinsa lääkityksen.
        toivon vaan tälle miehelle kuka on paljon jaksanut ja kärsinyt, ja hänen uudelle vaimolleen oikein onnellista yhteiselämää. naks naks!

• ollut kuin oma perhe

Ei meillä koskaan ole kahta kotia ollut. Ei exällä ole muita lapsia kuin meidän yhteiset, ja lapseni kuuluu minun perheeseeni. Ei kenenkään toisen lapsia voi kuuluttaa muiden perheeseen,. Ei mun naapurinkaan lapset kuulu mun perheeseen.
        Minusta melko hauska juttu että kenen tahana lapset voi kuulua mihin tahansa perheeseen!!! Aivan käsittämätöntä.

• rehellisiä ollaan,
        ollut kuin oma perhe kirjoitti:

Ei meillä koskaan ole kahta kotia ollut. Ei exällä ole muita lapsia kuin meidän yhteiset, ja lapseni kuuluu minun perheeseeni. Ei kenenkään toisen lapsia voi kuuluttaa muiden perheeseen,. Ei mun naapurinkaan lapset kuulu mun perheeseen.
        Minusta melko hauska juttu että kenen tahana lapset voi kuulua mihin tahansa perheeseen!!! Aivan käsittämätöntä.

niin uskon kaikille paitsi lapsillesi olevan hyväksi, että he kuuluvat vain sinun perheeseesi.

• että jaksat
        ollut kuin oma perhe kirjoitti:

jauhaa tuota paskaa koko ajan. On kuultu. Keksi jotain uutta. Näillä jutuillas vaan saat todella typerän ihmisen leiman (toisaalta just ne typerimmät ei tajua sitä itsekään, mikä lienee armollista?)

• SE KATKERA EXÄ

ja exänä pusyt ainakin tässä liitossa.Ei sulla ole meidän perheesen MITÄÄN SANOMISTA,
      ......EXÄ OOT JA EXÄKSI JÄÄT.....

• MÄ OON KATKERA

JA OON EKSÄ, JA SIKSI JÄÄN!;)))

• exä on exä

Voi hyvänen aika tuota perhekäsitettä edellisessä jutussa. Jos on erottu, perhe on hajonnut, eikä mies ole enää "ulkoruokinta-aviomies". Nykyinen vaimo on perhesuhteessa mieheensä ja päätökset sen perheen toimintatavoista tehdään siinä parisuhteessa, ei exän kanssa. Lapsia koskevat asiat ovat oma alueensa, joissa exä ja etävanhempi neuvottelevat SOPIMUSTEN PUITTEISSA, mutta kyllä se niin on että exän hallinta-alue on hänen oma kotinsa, ei entisen puolison ja hänen nykyisen kumppaninsa elinpiiri ja koti.
      Jos mies on naisen vaihtanut, niin eiköhän miehen sukukin tiedä, miksi se vaihto on tapahtunut, ja exän kuvitelmat, että nyksää ei hyväksytä, on vain toiveajattelua. Kauheaa hallitsemisenhalua osoittti tuon edellisenkin kirjoittanut eksä. Ei ihme, että eksäksi päätyi!

• kun sut on jätetty ex miehen

suvusta ulkopuolelle, niin luulet et niin muutkin. Meillä ei niin ole, me ollaan aina miehen perheessä toitvottuja, mutta ei ne tulevat uusikot.

• vaikk hankkia

jonkun ulkoharrastuksen?

Siistiytyis tääkin foorumi kun et ois täällä enää lokaa vieraiden naisten niskaan heittämässä.

Kun sut on jätetty,sut on vaan jätetty.Mee hakeen hoitoo jos et arjesta muutoin selviä.
      Oikeesti!

Elä omien sanojesi mukaisesti; "Älä puutu muiden ihmisten perhe elämään!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5301
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      62
      4368
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4281
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3680
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3667
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      44
      3570
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      2825
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2616
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe