Yliluonnolinen hd

hd elämä

Jos hd:llä ajaa, niin mitä tapahtuu ?

21

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •    

Ihme.

• kasvaa

Kyrpä kasvaa kymmenen senttiä ja se vähäinen järki mitä oli sitä ennen vähenee sen kymmenen senttiä.

• tapahtuupi

tapahtuupi niin että teitä onnettomia poikii rupee heh heh heeeeeee vituttamaaaan häää

• hulluenska

jees tussu rupee tuoksuu.joo ja paljon.ja sitä pitää panna

• sinun tyttöystäväsi

näin tapahtuu kun harrikalla ajelee.käynnistän pyörän ja nautin mitä mahtavimmista pyörän äänistä.loksautan vaihteen päälle ja menen baanalle,fiilis mahtava.tämmöinen läski karvainen pahalta haiseva melkein viisikymppinen äijä nauttii kovasti.näen söpön tytön tienposkessa liftaamassa ja otan kyytiin.matka jatkuu ja yhtäkkiä tuo kaunis nuori huoran alku kiinni mun munissa.hemmetti eikun tien poskeen ja panen häntä pyöräni päällä ihraiselle kullillani sinun TYTTÖYSTÄVÄÄSI.tyttö kiittää kovasti kyydeistä ja palaa luoksesi

• road kingillä

Kyllä riittää paljon miesseuraa kun cruisaa road kingillä.
      On muskelihomoja, alistujia ja fat boy, skönda, superanaltrapp, scream like hog tyyppejä tarjolla.

Road king mies on maccho ja saa minkä miehen vaan !
      Tom of finland rules with hd.

• homma sulla

hähää joo hyvä juttu sulle että village people homma toimii.eikun nahka lakki päähän ja menoks.itsellä toisenlainen suuntautuminen joten musta huoraasi et saa. ähäkutti.

• puppelilta
        homma sulla kirjoitti:

hähää joo hyvä juttu sulle että village people homma toimii.eikun nahka lakki päähän ja menoks.itsellä toisenlainen suuntautuminen joten musta huoraasi et saa. ähäkutti.

Sä kuulostat puppelilta !

Mua kiinnostaa kovasti tollaset neitsytpojut.
        Pidä varasi, mä haluun olla sulle se eka kova jorma.

• ei ole
        puppelilta kirjoitti:

Sä kuulostat puppelilta !

Mua kiinnostaa kovasti tollaset neitsytpojut.
        Pidä varasi, mä haluun olla sulle se eka kova jorma.

siihen susta ei ole,syö kaurapuuroa ensin vielä 20 vuotta.minähän olen se joka puikottaa muijaasi karvaperse.joten se sun perheestä mulle riittääkin.sä voit panna sitä sun pikku veljeäsi,niinkuin olet tehnytkin pelle

• on tuollainen
        ei ole kirjoitti:

siihen susta ei ole,syö kaurapuuroa ensin vielä 20 vuotta.minähän olen se joka puikottaa muijaasi karvaperse.joten se sun perheestä mulle riittääkin.sä voit panna sitä sun pikku veljeäsi,niinkuin olet tehnytkin pelle

kerrot itsestäsi ?

• oletkin
        on tuollainen kirjoitti:

kerrot itsestäsi ?

vielä yökastelija.sait trauman kyn yllätit äitisi minun pahalta haisevan karvaperseen kanssa.tosin kyllä se sun äitisi vittu haisi niin pahalta että hajun pois pesemiseen meni yksi vuosi.vaikka en olekkaan kuin paskainen harrikkamies.mutta sitä sun äitis hajua hyi helvete

• ihan samanlaisia
        oletkin kirjoitti:

vielä yökastelija.sait trauman kyn yllätit äitisi minun pahalta haisevan karvaperseen kanssa.tosin kyllä se sun äitisi vittu haisi niin pahalta että hajun pois pesemiseen meni yksi vuosi.vaikka en olekkaan kuin paskainen harrikkamies.mutta sitä sun äitis hajua hyi helvete

kun mun vaimo aina pahalla päällä kun on kuukautiset.

• juttuja
        oletkin kirjoitti:

miten se on sun karvaperseen kansssa noin käytännössä?

• ollaanki
        ihan samanlaisia kirjoitti:

kun mun vaimo aina pahalla päällä kun on kuukautiset.

menkää hemmettiin täältä jos ei oikeesti asiaa

• kanssa kävi niin että
        juttuja kirjoitti:

miten se on sun karvaperseen kansssa noin käytännössä?

äitis pyyhki sen jo

• oon muuten kans
        kanssa kävi niin että kirjoitti:

äitis pyyhki sen jo

pannu kännissä ton pojun mutsii. hyi helevetti ku sitä joskus voi olla juovuksissa.

• että se
        oon muuten kans kirjoitti:

pannu kännissä ton pojun mutsii. hyi helevetti ku sitä joskus voi olla juovuksissa.

on toi kuppa sulla jo edenny pitkälle

• sääkin
        oon muuten kans kirjoitti:

joo kännissä olin minäkin,eihän sitä haisuliinia muuten olis voinut panna.otetaan sille

• keinot on voi keksiä

On kuumalla hikistä ja kylmällä kylmää. Siksi mä en kehtaa juuri ajaa. Parempi mennä autolla.

• on mulle tärkee

Se hd on mulle niin tärkee.
      Illalla peittelen sen aina rievun alle ettei pölyydy.
      Sissybarin laitoin siihen pehmeän, niin voin tallissa yhtyä mun hd kanssa, Kyllä se on kivaa

• for ewer

mä pidän ain aköntiiä. Siitä muistuu hd mieleenja se tukee muin poikuutta.
        Köntti on mun in.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe