Jos hd:llä ajaa, niin mitä tapahtuu ?
Yliluonnolinen hd
21
1672
Vastaukset
Ihme.
- kasvaa
Kyrpä kasvaa kymmenen senttiä ja se vähäinen järki mitä oli sitä ennen vähenee sen kymmenen senttiä.
- tapahtuupi
tapahtuupi niin että teitä onnettomia poikii rupee heh heh heeeeeee vituttamaaaan häää
- hulluenska
jees tussu rupee tuoksuu.joo ja paljon.ja sitä pitää panna
- sinun tyttöystäväsi
näin tapahtuu kun harrikalla ajelee.käynnistän pyörän ja nautin mitä mahtavimmista pyörän äänistä.loksautan vaihteen päälle ja menen baanalle,fiilis mahtava.tämmöinen läski karvainen pahalta haiseva melkein viisikymppinen äijä nauttii kovasti.näen söpön tytön tienposkessa liftaamassa ja otan kyytiin.matka jatkuu ja yhtäkkiä tuo kaunis nuori huoran alku kiinni mun munissa.hemmetti eikun tien poskeen ja panen häntä pyöräni päällä ihraiselle kullillani sinun TYTTÖYSTÄVÄÄSI.tyttö kiittää kovasti kyydeistä ja palaa luoksesi
- road kingillä
Kyllä riittää paljon miesseuraa kun cruisaa road kingillä.
On muskelihomoja, alistujia ja fat boy, skönda, superanaltrapp, scream like hog tyyppejä tarjolla.
Road king mies on maccho ja saa minkä miehen vaan !
Tom of finland rules with hd.- homma sulla
hähää joo hyvä juttu sulle että village people homma toimii.eikun nahka lakki päähän ja menoks.itsellä toisenlainen suuntautuminen joten musta huoraasi et saa. ähäkutti.
- puppelilta
homma sulla kirjoitti:
hähää joo hyvä juttu sulle että village people homma toimii.eikun nahka lakki päähän ja menoks.itsellä toisenlainen suuntautuminen joten musta huoraasi et saa. ähäkutti.
Sä kuulostat puppelilta !
Mua kiinnostaa kovasti tollaset neitsytpojut.
Pidä varasi, mä haluun olla sulle se eka kova jorma. - ei ole
puppelilta kirjoitti:
Sä kuulostat puppelilta !
Mua kiinnostaa kovasti tollaset neitsytpojut.
Pidä varasi, mä haluun olla sulle se eka kova jorma.siihen susta ei ole,syö kaurapuuroa ensin vielä 20 vuotta.minähän olen se joka puikottaa muijaasi karvaperse.joten se sun perheestä mulle riittääkin.sä voit panna sitä sun pikku veljeäsi,niinkuin olet tehnytkin pelle
- on tuollainen
ei ole kirjoitti:
siihen susta ei ole,syö kaurapuuroa ensin vielä 20 vuotta.minähän olen se joka puikottaa muijaasi karvaperse.joten se sun perheestä mulle riittääkin.sä voit panna sitä sun pikku veljeäsi,niinkuin olet tehnytkin pelle
kerrot itsestäsi ?
- oletkin
on tuollainen kirjoitti:
kerrot itsestäsi ?
vielä yökastelija.sait trauman kyn yllätit äitisi minun pahalta haisevan karvaperseen kanssa.tosin kyllä se sun äitisi vittu haisi niin pahalta että hajun pois pesemiseen meni yksi vuosi.vaikka en olekkaan kuin paskainen harrikkamies.mutta sitä sun äitis hajua hyi helvete
- ihan samanlaisia
oletkin kirjoitti:
vielä yökastelija.sait trauman kyn yllätit äitisi minun pahalta haisevan karvaperseen kanssa.tosin kyllä se sun äitisi vittu haisi niin pahalta että hajun pois pesemiseen meni yksi vuosi.vaikka en olekkaan kuin paskainen harrikkamies.mutta sitä sun äitis hajua hyi helvete
kun mun vaimo aina pahalla päällä kun on kuukautiset.
- juttuja
oletkin kirjoitti:
miten se on sun karvaperseen kansssa noin käytännössä?
- ollaanki
ihan samanlaisia kirjoitti:
kun mun vaimo aina pahalla päällä kun on kuukautiset.
menkää hemmettiin täältä jos ei oikeesti asiaa
- kanssa kävi niin että
juttuja kirjoitti:
miten se on sun karvaperseen kansssa noin käytännössä?
äitis pyyhki sen jo
- oon muuten kans
kanssa kävi niin että kirjoitti:
äitis pyyhki sen jo
pannu kännissä ton pojun mutsii. hyi helevetti ku sitä joskus voi olla juovuksissa.
- että se
oon muuten kans kirjoitti:
pannu kännissä ton pojun mutsii. hyi helevetti ku sitä joskus voi olla juovuksissa.
on toi kuppa sulla jo edenny pitkälle
- sääkin
oon muuten kans kirjoitti:
joo kännissä olin minäkin,eihän sitä haisuliinia muuten olis voinut panna.otetaan sille
- keinot on voi keksiä
On kuumalla hikistä ja kylmällä kylmää. Siksi mä en kehtaa juuri ajaa. Parempi mennä autolla.
- on mulle tärkee
Se hd on mulle niin tärkee.
Illalla peittelen sen aina rievun alle ettei pölyydy.
Sissybarin laitoin siihen pehmeän, niin voin tallissa yhtyä mun hd kanssa, Kyllä se on kivaa- for ewer
mä pidän ain aköntiiä. Siitä muistuu hd mieleenja se tukee muin poikuutta.
Köntti on mun in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733