Nuorten tappelut

Mielipiteitä janoava

Miksi nuoret miehet tappelevat niin mielellään... Puhun omasta kokemuksesta. Yläasteella oli lähes joka välitunti nahkarotsisten kundien välillä käsikähmää ja painimista ja joskus jopa kunnon tappelujakin. Vähemmän muiden kesken, mutta nahkarotsisten välillä oli lähes aina...

Vastailkaa tähän omia mielipiteitänne asiasta.

12

2416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo

      johtu varmaan niistä nahkatakeista. Ne levittää jotain säteilyy

      • rockergrrl

        No justiisa nii....
        ja mikskähä just nahkarotseista tullee jotai säteilyy olevinaan?!
        huhheijjaa,taitaa omasta takistas tulla!


      • noh jos nyt vastaan
        rockergrrl kirjoitti:

        No justiisa nii....
        ja mikskähä just nahkarotseista tullee jotai säteilyy olevinaan?!
        huhheijjaa,taitaa omasta takistas tulla!

        siitä ko ollaan teinejä ja testosteroni virtaa villinä ja on ihan pakko uhota ja näyttää kimuleille että löytyy munaa..toisaalta ko sillä ois mitään väliä kimmoille,mutta ko sitä vaan kuvittelee kaikkea..ja mitä vanhemmaksi tullaan ni nahkatakkikundit on sitte baarien edustoilla muiluttamassa muita ja toisiaan ja jne..no ainaki täälä päin!..eikä sais yleistää mutta noh..päästän läpi tämän kerran..


      • rockergrrl
        noh jos nyt vastaan kirjoitti:

        siitä ko ollaan teinejä ja testosteroni virtaa villinä ja on ihan pakko uhota ja näyttää kimuleille että löytyy munaa..toisaalta ko sillä ois mitään väliä kimmoille,mutta ko sitä vaan kuvittelee kaikkea..ja mitä vanhemmaksi tullaan ni nahkatakkikundit on sitte baarien edustoilla muiluttamassa muita ja toisiaan ja jne..no ainaki täälä päin!..eikä sais yleistää mutta noh..päästän läpi tämän kerran..

        ...no miun mielest ainaski "kova jätkä" on just tosi jeessi eikä mittään muuta..
        nii ja ei saiskaan yleistää,Aina jos joku rokkari tekee jotai ni siitä otetaan hirvee numero,mut jos joku muu nii ei mitn..!


      • mjaah
        rockergrrl kirjoitti:

        ...no miun mielest ainaski "kova jätkä" on just tosi jeessi eikä mittään muuta..
        nii ja ei saiskaan yleistää,Aina jos joku rokkari tekee jotai ni siitä otetaan hirvee numero,mut jos joku muu nii ei mitn..!

        no siis ja niihän se on.,kyllä renttujätkä puree paremmin..ainaki meikään! :) asennetta pittää olla mutta ei sitte liian kans tai yli...


      • Master
        mjaah kirjoitti:

        no siis ja niihän se on.,kyllä renttujätkä puree paremmin..ainaki meikään! :) asennetta pittää olla mutta ei sitte liian kans tai yli...

        Mitä se asenne oikeen on? Sitä ettei alistu naisen tossun alle! Sanokoon naiset mitä sanovat mutta kokemuksesta lähes jokainen nainen alitajuisesti nauttii kun heille tungetaan patukkaa niin syvälle kurkkuun että vedet valuu silmistä ja pelkää tukehtuvansa miehensä penikseen. Ainahan jotain vastalauseita kuulee ja äkäilyä jälkeenpäin, mutta jos ne eivät nauttisi niin olisin varmaan saanut syytteen jo kymmeniä kertoja ja tullut jätetyksi sen sijaan että minä laitan naiset kiertoon.


    • ---

      ei oo muutakaa tekemistä

      • Yks tappelija

        munaa... Jos joku tulee sanomaan mulle jotain, mikä saa tunteet kiehumaan, niin kyllä mä siinä vaiheessa en katso, minkä kokoinen kaveri on vastassa. Tappelu on miesten laji, jossa otetaan mittaa toisistaan ja nahkarotsi tekee siitä vielä mahtavampaa, koska jotenkin nahkarotsista tulee vielä voimakkaampi olo, mitä se olisi ilman nahkarotsia...


    • iso ja tylsä

      Kyllä tyttöjen nyt vaan pitäs myöntää että sellaset "kovat"jätkät on vaan parempia kuin perus nössöt.
      Nyrkki heiluu ja turpasauna käy kaikki pelkää/kunnioittaa kovinta jätkää=valtaa, naiset haluavat miehiä joilla on valtaa.(tämä on se kohta josta ei voi kiistellä)

      Kovin jätkä saa eniten naisia jos turpavärkki miellyttää edes pikkasenkaan.

    • Jef

      Lapsellista ja naurettavaa penikoiden könyämistä on yläasteelaisten tappelu. Eikä kenenkään tappelu ole viisasta. Tappeleminen osoittaa tappelijan olevan henkisesti häiriintynyt (ainakin minun standardien mukaan) ja henkisesti kypsymätön. Vielä jaksaa pistää vihaksi minuakin, miten idioottimaisia kouho-uhoajia ovat yläasteelaiset kovaääniset pojannassikat.

    • Virtanen

      eiköhän se ole sitä kun ei ole mitään vastuuta elämästä..

      kyllä sitä vanhemmalla iällä rauhoittuu kun pitää lapset hoitaa ym...

      ..joillain valitettavasti jää vain levy päälle..

    • Anonyymi

      Nahkatakki ja musta väri siinä kunnon ainekset tappeluun. Ei muslimit sopeudu suomeen siks jstkuvasti tappelevat äkisti kiihtyvät nollasta sataan. Mitä koraani opettaa sitäkö että nyrkin ojossa. Hihhhh hehhh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe