onko kellään tietoa toimiiko visa electron barcelonassa ollenkaan? Vai pitääkö hommata visa ettei tarvi kantaa paljoa rahaa mukana...
onko kellään
4
1502
Vastaukset
- Jojo
Muista kuitenkin pitää henkkarit mukana. NiitÄ kysytään AINA!!!
- on paras!
itse, en tykkää liikkua kortin ja henkkarien kanssa varaspelon takia, joten pyrin pitämään riittävästi käteistä mukana-
- P1313
on paras! kirjoitti:
itse, en tykkää liikkua kortin ja henkkarien kanssa varaspelon takia, joten pyrin pitämään riittävästi käteistä mukana-
kun sanot, että toimii, mutta suosittelisin kuitenkin Visa tai Masterin hankkimista, ovat varmempia ulkomailla. Eipä ole yksi tai kaksi kertaa kun Visa Electron jumittaa kassat Suomessakin...
- kortilla
P1313 kirjoitti:
kun sanot, että toimii, mutta suosittelisin kuitenkin Visa tai Masterin hankkimista, ovat varmempia ulkomailla. Eipä ole yksi tai kaksi kertaa kun Visa Electron jumittaa kassat Suomessakin...
Itse asuin vuoden Barcelonassa. Visa electron kortit toimivat joka kerta niin kaupassa kuin metrolippuja ostaessa. Henkkarit on oltava mukana, makso ihan millä kortilla tahansa. Eli visa electron toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830