Mielisairaalan potilas istui osaston käytävällä ja onki pesuvadista. Psykiatri käveli ohi ja kysyi hullulta: "No tuleeko kalaa?". Hullu katsoi vähän hitaasti psykiatria ja vastasi: "Ei pesuvadissa mitään kaloja ole".
Mielisairaala
13
4985
Vastaukset
- mie vua
Tyyppi pääsi mielisairaalasta ja lahjoitti lääkärilleen itsetekemänsä kirjan jonka nimi oli yksinäinen ratsastaja. Ensimmäiseltä sivulta viimeiselle luki: koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti...
- mie vua
Tutkija tuli mielisairaalaan ja kysyi johtavalta lääkäriltä että miten sairaala oli niin täynnä. Lääkäri sanoi:
- Meillä on testi johon tulee vastata loogisesti. Jos on amme ja se pitää tyhjentää vedestä niin mitä näistä kolmesta käyttäisit siihen: käsiä, kauhaa vai ämpäriä.
- Minä käyttäisin ämpäriä. sanoi tutkija.
- Minä ottaisin tulpan pois. Teidän huoneenne on tuo toinen vasemmalla. - mie vua
mie vua kirjoitti:
Tutkija tuli mielisairaalaan ja kysyi johtavalta lääkäriltä että miten sairaala oli niin täynnä. Lääkäri sanoi:
- Meillä on testi johon tulee vastata loogisesti. Jos on amme ja se pitää tyhjentää vedestä niin mitä näistä kolmesta käyttäisit siihen: käsiä, kauhaa vai ämpäriä.
- Minä käyttäisin ämpäriä. sanoi tutkija.
- Minä ottaisin tulpan pois. Teidän huoneenne on tuo toinen vasemmalla.Kumpi onkaan nyt hullu?
- TOHTORI! VATSASSANI ON PERHOSIA!
- HETKINEN. KÄYN HAKEMASSA HAAVINI. mie vua kirjoitti:
Kumpi onkaan nyt hullu?
- TOHTORI! VATSASSANI ON PERHOSIA!
- HETKINEN. KÄYN HAKEMASSA HAAVINI.Miksi kaikki ovat minulle aina niin ilkeitä? Olkaapa nyt vain hyvä ja menkää tiehenne siitä.
Mielisairaalasta. Ensimmäinen oli vähemmän hullu, toinen enemmän. Ensin vähemmänhullu kolisteli. Vartija: Kuka siellä? Vähemmänhullu: Miau! Sitte kolisteli enemmänhullu, vartija: Kuka siellä? Enenmmänhullu: Toinen kissa. HEH HEH HEH...
Mutta mikä on hulu?
Sisätauti ja mielenterveysosastot olivat poikkeusoloissa ihan vieretysten. Siinä 1 hullu keuhkotutinen katseli hullua, joka lähti hiihtämään keskellä parasta kesäpäivää. Mahtaa ne perkele olla hyvät hiihtokelit näin kesällä. Keuhkotautinen kähisi. Vaan mikäs tässä, kun keuhkot ovat kunnosssa. Vastasi hullu.
- tohtori spy
NE JOKKA ON JOUTUNU MIELISAIRAALAAN EI OO MITÄÄ NAURETTAVAA. VAIKKA ITTE JOUDUTTE MIELISAIRAALAAN JOSKUS....
- hauki on kala
Juuri sen takia nämä mielisairaalavitsit ovat parhaita, kun itseä vaivaa keskivaikea masennus ja somaattisin oirein ilmenevä ahdistus, tällöin ymmärtää elämän raadollisuuden!
- HullutLääkärit
Paras vitsi piilee siinä, että hoitohankalakunta eli hoitajat, lääkärit, vartijat jne. ovat suurimpia aivopestyjä hulluja, jotka yleisesti ottaen hoitavat/kaitsevat terveitä. Kerran, kun näet lääkäreiden hullut kasvonilmeet, maailma ei ole koskaan samanlainen kuin aikaisemmin.
- yks hullu.
hoitohankalakunta ??
HOITOHANKALAKUNTA. Onko hoitajat hankalia??
- Juha822222
Tuo ensimmäinen on erinomainen vitsi, vähän on toi hoitajakin pipi päästään haha lol.........
no vitsi vitsi - JK
VAI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289