Mielisairaala

hulu

Mielisairaalan potilas istui osaston käytävällä ja onki pesuvadista. Psykiatri käveli ohi ja kysyi hullulta: "No tuleeko kalaa?". Hullu katsoi vähän hitaasti psykiatria ja vastasi: "Ei pesuvadissa mitään kaloja ole".

13

5291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vua

      Tyyppi pääsi mielisairaalasta ja lahjoitti lääkärilleen itsetekemänsä kirjan jonka nimi oli yksinäinen ratsastaja. Ensimmäiseltä sivulta viimeiselle luki: koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti...

      • mie vua

        Tutkija tuli mielisairaalaan ja kysyi johtavalta lääkäriltä että miten sairaala oli niin täynnä. Lääkäri sanoi:
        - Meillä on testi johon tulee vastata loogisesti. Jos on amme ja se pitää tyhjentää vedestä niin mitä näistä kolmesta käyttäisit siihen: käsiä, kauhaa vai ämpäriä.
        - Minä käyttäisin ämpäriä. sanoi tutkija.
        - Minä ottaisin tulpan pois. Teidän huoneenne on tuo toinen vasemmalla.


      • mie vua
        mie vua kirjoitti:

        Tutkija tuli mielisairaalaan ja kysyi johtavalta lääkäriltä että miten sairaala oli niin täynnä. Lääkäri sanoi:
        - Meillä on testi johon tulee vastata loogisesti. Jos on amme ja se pitää tyhjentää vedestä niin mitä näistä kolmesta käyttäisit siihen: käsiä, kauhaa vai ämpäriä.
        - Minä käyttäisin ämpäriä. sanoi tutkija.
        - Minä ottaisin tulpan pois. Teidän huoneenne on tuo toinen vasemmalla.

        Kumpi onkaan nyt hullu?
        - TOHTORI! VATSASSANI ON PERHOSIA!
        - HETKINEN. KÄYN HAKEMASSA HAAVINI.


      • mie vua kirjoitti:

        Kumpi onkaan nyt hullu?
        - TOHTORI! VATSASSANI ON PERHOSIA!
        - HETKINEN. KÄYN HAKEMASSA HAAVINI.

        Miksi kaikki ovat minulle aina niin ilkeitä? Olkaapa nyt vain hyvä ja menkää tiehenne siitä.


    • Mielisairaalasta. Ensimmäinen oli vähemmän hullu, toinen enemmän. Ensin vähemmänhullu kolisteli. Vartija: Kuka siellä? Vähemmänhullu: Miau! Sitte kolisteli enemmänhullu, vartija: Kuka siellä? Enenmmänhullu: Toinen kissa. HEH HEH HEH...

    • Mutta mikä on hulu?

    • Sisätauti ja mielenterveysosastot olivat poikkeusoloissa ihan vieretysten. Siinä 1 hullu keuhkotutinen katseli hullua, joka lähti hiihtämään keskellä parasta kesäpäivää. Mahtaa ne perkele olla hyvät hiihtokelit näin kesällä. Keuhkotautinen kähisi. Vaan mikäs tässä, kun keuhkot ovat kunnosssa. Vastasi hullu.

    • tohtori spy

      NE JOKKA ON JOUTUNU MIELISAIRAALAAN EI OO MITÄÄ NAURETTAVAA. VAIKKA ITTE JOUDUTTE MIELISAIRAALAAN JOSKUS....

      • hauki on kala

        Juuri sen takia nämä mielisairaalavitsit ovat parhaita, kun itseä vaivaa keskivaikea masennus ja somaattisin oirein ilmenevä ahdistus, tällöin ymmärtää elämän raadollisuuden!


    • HullutLääkärit

      Paras vitsi piilee siinä, että hoitohankalakunta eli hoitajat, lääkärit, vartijat jne. ovat suurimpia aivopestyjä hulluja, jotka yleisesti ottaen hoitavat/kaitsevat terveitä. Kerran, kun näet lääkäreiden hullut kasvonilmeet, maailma ei ole koskaan samanlainen kuin aikaisemmin.

      • yks hullu.

        hoitohankalakunta ??

        HOITOHANKALAKUNTA. Onko hoitajat hankalia??


    • Juha822222

      Tuo ensimmäinen on erinomainen vitsi, vähän on toi hoitajakin pipi päästään haha lol.........
      no vitsi vitsi

    • JK

      VAI IIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe