Kerta vielä!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja se on...

sen.. SAATANAN PASKIAISEN LIKINÄKÖISEN FINNINAAMAISEN TEINI RUNKKARIN viiminen kerta.

Kun mä joudun heräämään keskellä yötä siihen, että se..

A. Kolistelee rappukäytävässä
B. Räkii sinne rappukäytävään..
C. Hakkaa kaiteita
D. Hakkaa oveaan (kun ei saa sitä auki)
E. Huutaa kavereilleen TAI kiroilee itsekseen
F Kaataa naulakon / tms. kotonaan
G. Huudattaa musiikkia
H. LAULAA!!!!
I. HUUTAA!!!!
J. ULISEE!!!!
K. Huudattaa telkkaria kovalla
L. Pelaa jonkun pallon kanssa sisällä
M. Naputtelee keskellä yötä lattioita tms.

Siis tätä tapahtuu n. 2-3 krt viikossa Keskellä YÖTÄ.

Itse teen 3-vuorotyötä ja asun kaverin alakerrassa. Vituttaa taas aivan helvetisti kun tää saatanan teini apina piti sellaiset 3h!!! sellasta VITUN HUUTO/"LAULUA" Soolo alkoin klo 0100 ja kaveri todennäköisesti tipahti klo 0345, koska silloin tuli hiljasta.

5

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa olla

pipo vähän tiukalla

• jjhksdfjhkdfjhksdjhkasdkl

Sähän olet kolmivuorotyössä, miten sä tiedät mitä siellä kotona yöllä tapahtuu kun olet harvaseyö pois kotoa? Sä varmaan olet myös tottunut valovmaan öisin ja nukkumaan päivällä.Kolmivuorotyö ei ole mikään syy puuttua naapurin puuhiin. Tulethan säkin iltavuorosta ties kuinka myöhään ja jos teillä kuuluu noin hyvin niin varmaan sunkin tulemises kuuluu yhtälailla.

• idea

Totta. Puhut asiaa.

Täytyy seuraavaks tänää hakata ulko-ovea ja hyppiä rappuset kotiovelle saakka sit myös muistaa hakata sitäkin vähän.. ihan vaan varmuuden vuoksi. Voisin muuten katsoa tänää jonkun leffan ja tietty niitä kotiteatterisarjan kai'uttimia pitää kuunnella kovalla. käydä välillä parvekkeella tupakalla..ja -> pamauttaa ovi kiinni voimalla. Ja mennä pitkän suihkun kautta nukkumaan. Olen siis kotona vasta 2230-2245.

Ja kiva kun nyt jatkossa voin alkaa tallustella korkkarit jalassa mennessäni aamuvuoroon -> 0500 laminaattilattialla.

Pitäähän naapureiden myös ymmärtää mua, että mähän teen vaan 3-vuorotyötä ja se on vaan elämää.

ps. en jaksa odottaa seuraavia pitkiä (5pv:n) vapaita jotka mulla alkaa. KESKELLÄ VIIKKOA. Taidanpa pitää parin päivän pirskeet silloin.

Tuskin ketään haittaa :) Niinhän ne itsekin pitävät :)

• Käy lääkärissä?

Ei kenenkään tarvitse yöllä kuunnella metelöintiä. Soita poliisi jos naapuri ei muuten hiljene. Päivällä saa pitää jos jonkinmoista meteliä ilman että siihen voidaan puuttua.

• sille urpolle

kerro hänelle hellät tunteesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe