Oiskohan kysymyksessä virus tai joku muu kun aina kun menen nettiin ja yleensä sen jälkeen kun käynnistän selaimen niin kone alkaa tehdä jotain juttuja eli ropinaa kuuluu noin 2-3 minuuttia jona aikana kaikki toiminta on hidasta ja se tapahtuu lähes joka kerta kun käynnistän selaimen ollessani netissä ei silloin jos en ole netissä.
Olen tarkistanut koneeni f-securen virusohjelmalla muttei se mitään löytänyt. Windowsin palomuuri on päällä ja virustorjunta ajan tasalla. Vika tuli n. kaksi viikkoa sitten .
PAHA
6
421
Vastaukset
- ................
f-secure.
- Pois Pois
Hankkiudu eroon siitä F-securesta. Jotkut pöljät vielä maksaakin siitä, ja aina kone solmussa ja hidas.
- F2009
Pois Pois kirjoitti:
Hankkiudu eroon siitä F-securesta. Jotkut pöljät vielä maksaakin siitä, ja aina kone solmussa ja hidas.
Mulla ei ole hitausongelmia, älkää yleistäkö pölhökustaat.
- Yhä paska
F2009 kirjoitti:
Mulla ei ole hitausongelmia, älkää yleistäkö pölhökustaat.
Sekoilee mainososioidensa takia ja ei löydä yhtään mitään, haittaohjelmat osaa vetää sen polvilleen ja yleensä saastuneimmissa koneissa onkin F-secure joka ei enää reagoi tuholaisiin mitenkään.
- Miss99
Mulla alkoi sama ongelma kolmisen viikkoa sitten. Tänään syy selvisi: F-secure.
Mun koneessa ja koneen käytössä ei ollut mitään ongelmaa, vaan F-securen vanhentunut ohjelmisto ilmeisesti tökki aika törkeästi.
Tänään tuli F-securen uusin ohjelmistopäivitys, jonka asensin heti: ei mitään häikkää. Enää. (Vähäksi aikaa...)
Mikähän sitten olis parempi virustorjuntaohjelma?
Mulla on Ad-aware, mutta käytän vain manuaalisesti silloin tällöin, F-sökerö siis aktiivisena. Lisäksi koneen mukana tuli Norman mutten oikein usko siihenkään.
Windows XP on käyttis, joten olis kiva saada sellainen fiirusprogrammi joka ei tykkää tosta kyttyrää, kuten F-insecure...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834453Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243208Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392884Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172677Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172529Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432467- 142376
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142055Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717