Apua mitä

oikein teen

olen vieläkin niin lätkässä entiseen esimieheeni ja vielä pahempi kun hän ei osoittanut minuun minkäänlaista mielenkiintoa.
Yritin hänelle antaa oman salaisen känykkänumeroni ja kotinumeroni ja eräitä kertoja ehdottelin tapaamista - mutta ei. Jopa navigaattoriseurantaa ehdotin hänelle että voisi sillä tavalla saada yhteyden jos ikävä yllättäisi.
Mitä hyvät ihmiset minä teen. tämä on aivan kauheaa?

21

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niskasta kiinni

ja käyttäydy kuten aikuiset, äläkä höperehdi tuolla tavalla.

• saatavilla:

soita heti 112

• Rocellii

kauankos sitä on sitten kestänyt ?

varohan ettet joudu häirinnästä tilille :)

• Enkeli-trio

ja kasva aikuiseks :)
      Taitaa muutama vuas puuttuu viäl :)

• vanhuus

liian äkkiä kun pysyy lapsenmielisenä taikka ei tule se paljon puhuttu uusi lapsuus järkytyksenä kun ei ole sitä toista vaihetta välissä.
        Eivät kaikki ihmiset osaa olla vakavamielisiä ja minkäs sille voi jos on tällaiseksi syntynyt.
        Hulluna on hyvä olla ja hirressä oloonkin kuulemma tottuu vaikka ne pari ensimmäistä päivää saattaa olla vaikeita.

• alima

johan on taas uskomaton provo, hahaa

• täytyy*

välillä ollakin, eikö niin mutta ne täytyy oppia erottamaan joukosta?

• katsella muualle

Ei tupata kun ei tykätä, sanoi vanha kansa viisaudessaan. Esimiesparka, aiotko ehkä ahdistella häntä niin, että hänen on pakko sanoa suoraan mitä ajattelee sinusta ja ehdotuksistasi? Katso uuteen suuntaan ja huomaa mahdollisesti sinusta kiinnostuneet ihmiset.

• neuvottelut!

AINA löytyy tekosyy!

• vaikka 6 käskyä???

Luuletko todella pystyväsi ihan kaikkia vedättämään?

Häpeä kun tulet pelleilemään fiksujen naisten kustannuksella.

Oletat tekeväsi meille kiusaa, mut tyttö pieni sitä et pysty, olet ollut kenties lelu ja mies valitsi perheensä.

Sen pitäisi opettaa, ainakin et varoo sekaantumasta naimisissa oleviin miehiin, kas kun me vaimot ollaan loppupelissä "tosi rakkaita".

Nainen joka on tyrkky, on miehelle myrkky!

• provoni

tosissasi.
        Tätä juuri olen tarkoittanut tämän maan tiukkanutturaisilla tosikoilla.
        Oletko onnellinen makuukammarissasi ihan oikeesti kun täytyy ryhtyä noin puolustuskannalle?

• olen lopen

kyllästynyt tuollaisiin vihjailuihin täällä, lue sinä lehdestä loput mitä minä ajattelen sinunlaisista bitseistä!

• vielä****

sinulta kaikkitietävä nirppanokka, kuka tässä on tyrkyttänyt ja mitä jos saan luvan kysyä?
        Itse olen kirjoitellut täällä muutaman vuoden tekstiä kuten muutkin palstalla olijat.
        Se mitä minun yksityiselämässäni tapahtuu tai on tapahtumatta ei kuulu sinulle enempää kuin muillekaan tämän palstan itseään enkeleiksi kutsuville moraalinvartijoille.
        Vahtikaa vain niitä omia ukkojanne ja kattiloitanne siellä omissa marttapiireissäne ettei ne oikeat "syöjättäret" vie niitä ukkojanne tuolla oikeassa maailmassa missä minä en ole liikkunut muuta kuin pakolliset kuviot kuten kauppareissut yms. että silleen.
        Jos joku muuta väittää on "valehtelija".

• anonyymille

ihmiselle tuollaista syyttelevää tekstiä, sulla täytyy olla kanttia tehdä se omalla nimelläsi eikä heittää 10 käskyä silmille puskista!

• kar61

mahtaako historiastasi ola haittaa,
      jos sinulla on huono maine, ei OK. miehet tartu enää sellaisiin.

• on se niin kauhiaa, että..

P.s. kikatuttaako?

• hölmöilet oikein

urakalla. Ehkäpä juuri se heikentää ratkaisevasti viehätysvoimaasi.

• aloittaja

pienen pieni muistutus sille kohde henkilölle ettei koskaan pidä sekaantua alaistensa yksityiselämään!!!!!!!!!!

• jälleen kerran niin
        aloittaja kirjoitti:

pienen pieni muistutus sille kohde henkilölle ettei koskaan pidä sekaantua alaistensa yksityiselämään!!!!!!!!!!

tippaleipäkiemuraisesti sössitty että tulitpa ampuneeksi nuolen omaan takalistoosi.

• sössitty
        jälleen kerran niin kirjoitti:

tippaleipäkiemuraisesti sössitty että tulitpa ampuneeksi nuolen omaan takalistoosi.

eihän täällä netissä voi ketään satuttaa, niinhän mulle on jankutettu viimeiset vuodet????????

• takalistosi
        sössitty kirjoitti:

eihän täällä netissä voi ketään satuttaa, niinhän mulle on jankutettu viimeiset vuodet????????

on sen verran tukevaa tekoa ettei se nuoli siinä satu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe