Mitkä liikkeet tai kuka tekee Porvoossa rakennekynsiä? Ja minkä hintaista mahtaa olla?
Rakennekynnet
12
7877
Vastaukset
- S^C
Kaverini on hankkinut rakennekynnet Hiushuone Josefinista (Adlercreutzinkatu 22,www.nancys.fi) ja on kehunut sitä paljon. Kynnet on kauniit, ja olen itsekin harkinnut meneväni sine!
- =) =)
Itse käyn laittamassa Rauhankadulla City Hair Teamissa ja olen ollut todella tyytyväinen... kestävät ja kauniit! Olen kokeillut muitakin porvoon paikkoja mutta tähän olen jämähtänyt enkä syyttä!
- älä mene sinne!
Kävin pari kertaa. Ei ole hyvä. Huono jälki vaikka hyvät aineet (LCN). Henkilökunnasta jää paha mieli. Ja kynsien ottaminen ei saa tuoda pahaa, vaan hyvää mieltä.
Joten jätä väliin.- itse yrittäjät
Ettei taas vaan yrittäjät itse kehu ja mollaa toisiaan... Eiköhän asiakas itse osaa todeta millaista jälki ja palvelu on. Tulisi aika pitkä lista jos tässä alkaisi kaikki vastaavat omakohtaiset huonot ja hyvät palvelut listaamaan Porvoossa. Olo Salonki, Pinja, Trend Studio näissä aina ollut hyvä palvelu. Yves Roche,City Hairteam huono palvelu kun yritin omalla äidinkielellä, suomeksi kuulemma osattiin vain palvella. Että kyllä näitä piisaa. Sanoisin että kokeile ja katso, voihan niitä kynsiä huoltaa vaikka joka kerta eri paikassa niin löytyy se sopiva paikka siinä samalla.
- finimini
Caprice-Studio!! super kynnet! www.caprice.fi
- Hanulii
Carpice on todella ammattitaitoinen mutta niiiiiiiin hidas, nimim. huollossa istunut 4,5 tuntia...
- Kynsifani
Hanulii kirjoitti:
Carpice on todella ammattitaitoinen mutta niiiiiiiin hidas, nimim. huollossa istunut 4,5 tuntia...
Itse käyn kynsientekijällä parturi-kampaamo Merituulessa. Todella taitava tekijä ja saa myös koristeluja. Hinnatkin on edulliset.
- jeij!!
minä kävin daydreamissa ja ihanat kynnet sain! suosittelen kaikille! ruotsiksi ja suomeksi palvelua! www.daydream.fi
- amazon2
Hi, Vanha kaupunkissa, Happy Nails, laitta rakennetkynnet uudet on 50 euro.
osoite: Rihkamatori , R-kioski lähellä. - paras!
mä suosittelen city hair teamiä! ekat kynnet maksaa paljon, mutta todella kestävät! itellä kun olen kaikki kynnet jyrsiny niin sai kynteni näyttämään mielettömän pitkiltä, kun taas toisessa paikassa jätettiin sellaisiksi tyngiksi! suosittelen tuota paikkaa :) kynsien laittajakaan ei turhia jauha kynsiä tehdessään! (ärsyttävää jos joku kyselee ja höpöttää koko ajan).
- Geelit
Porvooseen on avattu Susannas Nail salon, älä mene ainakaan sinne. Geelikynsiä menin hakemaan, mutta näytti kyllä siltä että laittoivat akryylit. Paikka näytti epäsiistiltä.Työvälineitä ei desinfioitu asiakkaiden välillä, sain useamman vertavuotavan kohdan, jotka tulehtuivat. Tekijä sanoi tehneensä kynsiä 9 vuotta mutta epäilen suuresti. Maksoin luottokortilla, lisäsivät luottoyhtiölle menevän osuuden laskuun. En aoi mennä uudelleen tähän paikkaan.
- naikkonen2
Mä kävin tossa Susannas Nail Salonissa ja oli mullakin eka ja vika kerta. Kävin laittamassa kestopigmentit silmiin. Neula meni läpi luomesta aiheuttaen sentin mittaisen haavan mun silmämunaan. Onnekseni en tullut sokeaksi. Kävin tietty lääkärissä ja lääkärintodistuksella sain rahani takaisin. Tietty ennen sitä piti soittaa kuluttaja-asiamiehelle, koska muuten eivät olisi halunneet edes korvata ja syyttivät minua siitä haavasta. Omistaja väitti, että olisin itse kotona saattanut neulalla aiheuttaa haavan silmään. Kun kerroin sitten haastavani oikeuteen ja soitin kuluttaja-asimiehelle, niin oli toinen ääni kellossa. Niin joo ja sno vielä, että mun silmät on poikkeuksellisen herkät ja kysy, et miksi ihmeessä menin laittamaan pigmentointia jos kerran sattuu näin paljon yms :D. Joo ja mullekin sanoivat, että koskaan aijemmin ei oo käyny näin ja et oli tosiaan se sama eli 9v kokemus :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516753Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414564HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972617- 1351908
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321549Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3931496- 141359
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76992Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki17974