Nokia 5100

moikiat

Monellako on vielä tämä kestopuhelin aktiiviåalveluksessa....Kerran olen omaani uudet kuoret ostanut tai siihen tuon alaosan heikoin kohta tuntuu olevan tuo latausliitimen läppä aikaa myöten murtuu poikki.Sama homma on 5140i mutta siinä olen huomannut että kotelossa lähtee tosi helpola näppäilukko ois päältä. 5100 Ei niinkään helposti eikä se soittele kellesattuu niikuin 5410 Siinä vähän olen pettynyt tuohon malliin.

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5100nokia

on vielä käytössä,ollut monen monta vuotta,muuta ei oo tarvinnu uusia kun akku.
      Eipä taida mistään merkistä nykyisin löytyä yhtä vahvaa laitetta....tai samsungilta taitaa löytyä.
      Nokialta ei varmasti löydy.
      Heppoisia ovat noksun mallit nykyisin.

• moikiat

nokian 6150 on ihan kesto kapistus kanssa akku uusittu ei muuta ja taas mennään ei mitään jonnin joutavaa hilpetööriä ja löyty taskustakin helposti =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe