..sijoitusyhtiöineen joka napsii kaikki hyvät sijoitusyksiöt Helsingistä? Alkaa jo vähän ärsyttämään, kun peruskorjatusta ei ehdi tekemään ensimmäistäkään tarjousta, kun se jo häviää markkinoilta.
Onko se Sarasvuo
10
365
Vastaukset
- Ei tosiaankaan OLE!
Uskokaa nyt urpot!
- luonnollisesti...
Tuhnu odottaa -70% rajaa, kun rahamiehille riittää jo -7%, jolloin kohonneen vuokratason myötä tuotto on jo riittävä.
Mutta ei hätää, eihän se asunto mihinkään häviä, siihen pääsee vuokralle. Helsingissä kaksion saa jo vaatimattomalla 1100 euron kuukausittaisella käyttömaksulla. - olen yrittänyt
teille varoittaa pari vuotta.
Alennukseen tulee ainostaan epäkuranttia paskaa ja niistäkin vain ne jotka on omistajan osalta ns. pakko myydä.
Mutta tuhnuhan on toisaalta tottunut asumaan läävässä, joten ehkä tämä epäkurantti paska sitten kelpaakin tuhnulle. Mene ja tiedä.- helsingin keskustassa
tuskin muualla. Aina on markkinoilta asunto löytynt kun sellaisen olen halunnut ostaa ;) Niin kotimaassa, kuin ulkomaillakin. Olen varma, että niin on jatkossakin, tosin en ole kovin rajoittunut tyyppi ;)
- yksiöitä.
helsingin keskustassa kirjoitti:
tuskin muualla. Aina on markkinoilta asunto löytynt kun sellaisen olen halunnut ostaa ;) Niin kotimaassa, kuin ulkomaillakin. Olen varma, että niin on jatkossakin, tosin en ole kovin rajoittunut tyyppi ;)
Ihan kiwasti löytyy, ei mitään ongelmaa =)
http://www.oikotie.fi/ - sanoin
helsingin keskustassa kirjoitti:
että epäkurantti paska riittää toisille...
- ...
sanoin kirjoitti:
että epäkurantti paska riittää toisille...
...nimittäin jutun aiheeksi.
"Epäkuranttia paskaa" kattaa aika hyvin sinun kirjoituksesi. - kirjoitus ei
... kirjoitti:
...nimittäin jutun aiheeksi.
"Epäkuranttia paskaa" kattaa aika hyvin sinun kirjoituksesi.näytä olevan edes sitä.
byybyhähähähääh
- on vain
300 yksiötä Helsingissä. Koitin 50:een noista tehdä tarjouksen, mutta olivat perhana ehtineet jo mennä. Nyt ei ole enää motivaatiota edes soitella välittäjille. Asuntomyynnin superkevät on alkanut!
- Callopala
Ja jos tuosta otetaan huonot alueet ja putkiremppakypsät ja ekan kerroksen kämpät pois, niin ei jää juurikaan mitään.
I rest my case.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723