Haluaisin vain varottaa tähän hotelliin meneviä. Kuvat joita näet finnmatkojen oppaassa on todella kaukana todellisuudesta. Esim. Katolla on uima-allas mutta aurinkotuoleissa ei ole pehmusteita ja jos on niin ne on ihan risat. Uima allas aluetta käytetään varastona/roskahuoneena. Huoneissa on muurahaisia. Liikenne on aivan älytön. Parveekkeelle ei mahdu istuun muuten kuin peräkkäin ja silloinki vain 2 henkeä. Sisäpihalla on vain kuolleita palmuja ruostuneissa öljytynnyreissä. Siis ihan järkyttävä hinta finnmatkoilla tähän läävään.
Asun yleensäkin vain 2 tähden hotelleissa ku siellä ei kuiten tule käytyä ku nukkumassa mutta tämä oli siis kaiken huippu!!
Ainoa positiivinen asia oli, että rannalle oli kivenheitto... Ihmettelen miten finnmatkoilla voi olla tuollainen hotelli ja siihen hintaan..Kuvat on uskomatonta kusetusta eikä todellakaan vastaa todellisuutta.
Hotelli Kition, Larnaka
4
1145
Vastaukset
- naapurissa
Kyseisen hotellin lähellä on Sun halla-hotelli, joka myös Finnmatkoilla. Kiinnititkö huomiota tähän hotelliin? Entä viereinen rakennustyömaa, josta finnmatkat ilmoittivat että saattaa häiritä joitakin huoneistoja???
- se sama
Vaikuttu ihan ok:lta ainakin ulkoapäin. Just siinä rannalla missä hotelli on on tosiaankin kovasti rakennustoimintaa. Tiedä mihin aikaan alkavat paukuttaa, että aamullahan tuo saattaa häiritä..En muista ihan tarkalleen oliko juuri sun hallin viereinen rakennus myöskin siihen aikaan rakennusvaiheessa.
- Dionyssos
se sama kirjoitti:
Vaikuttu ihan ok:lta ainakin ulkoapäin. Just siinä rannalla missä hotelli on on tosiaankin kovasti rakennustoimintaa. Tiedä mihin aikaan alkavat paukuttaa, että aamullahan tuo saattaa häiritä..En muista ihan tarkalleen oliko juuri sun hallin viereinen rakennus myöskin siihen aikaan rakennusvaiheessa.
Olen monena vuotena käyttänyt sun-hall hotellia lomaillessani Larnakassa ja itsellä ei ole kuin positiivista sanottavaa ko.hotellista.Kyproksella kuten muuallakin etelänmaalla usein takapihaa tms. käytetään "varasto"alueena johon survotaan ylimääräiset kalusteet ym mutta ei minua ole haitannut allasosaston kamat,ja mitä risoihin aurinkopatjoihin tulee niistä kannattaa valittaa aina itse hotellille jos se on vaivan näköistä.Itse olen etsinyt sen ehjän aina ja nauttinut lomastani.Mikään 5-tähden hotelli Kition ei ole mutta ajaa asiansa.Sijainnin kannalta miinusta ja plussaa...eli miinuksena se että sijaitsee risteysalueella jossa liikennettä piisaa suurkaupungin tapaan 24h vuorokaudessa,kaikkeen tottuun myös siihen.Ja parvekkeita on erikokoisia huoneistoista riippuen.Huonoimmassa tapauksessa jos halvalla matkustaa yksiöön saa justiinsa näköalan sisäpihalle,mutta yleensä vaihtokin onnistuu seuraavanapäivänä jos hotellissa on tilaa.plussana kaikki on kävelymatkan päässä,rannat,ostoskadut,kuppilat ym ym.Hotelli sun-hall on korkatasoisempi kuin kition ja hieman kalliimpi.Huoneita on rajoitetulla näköalalla merelle tai ilman.Kyproksellakin rakennetaan ja korjataan vanhaa joten rakennustyömaat ovat nykypäivää.mitään suurempaa haittaa niistä ei ole.Lomalle kannattaa jättää se turha nipotus suomeen ja nauttia lomasta pienistä muurahaisista huolimatta joita saattaa huoneessa olla.tulevat leivänmurujen,makean ym perässä hanakasti.ja kotikonstina suolaa reitille tai paikallisesta kaupasta raidia.Ja torakoita saattaa näkyä sillon tällöin ja jos oiken pelkää niitä kannattaa valot pitää päällä sekä viemärit kiinni.missään etelänmaassa olot eivät ole suomenkaltaisia joten se kannattaa ottaa jo huomioon matkaa valittaessa ja suunnitella matka sen mukaan!
- se sama
Dionyssos kirjoitti:
Olen monena vuotena käyttänyt sun-hall hotellia lomaillessani Larnakassa ja itsellä ei ole kuin positiivista sanottavaa ko.hotellista.Kyproksella kuten muuallakin etelänmaalla usein takapihaa tms. käytetään "varasto"alueena johon survotaan ylimääräiset kalusteet ym mutta ei minua ole haitannut allasosaston kamat,ja mitä risoihin aurinkopatjoihin tulee niistä kannattaa valittaa aina itse hotellille jos se on vaivan näköistä.Itse olen etsinyt sen ehjän aina ja nauttinut lomastani.Mikään 5-tähden hotelli Kition ei ole mutta ajaa asiansa.Sijainnin kannalta miinusta ja plussaa...eli miinuksena se että sijaitsee risteysalueella jossa liikennettä piisaa suurkaupungin tapaan 24h vuorokaudessa,kaikkeen tottuun myös siihen.Ja parvekkeita on erikokoisia huoneistoista riippuen.Huonoimmassa tapauksessa jos halvalla matkustaa yksiöön saa justiinsa näköalan sisäpihalle,mutta yleensä vaihtokin onnistuu seuraavanapäivänä jos hotellissa on tilaa.plussana kaikki on kävelymatkan päässä,rannat,ostoskadut,kuppilat ym ym.Hotelli sun-hall on korkatasoisempi kuin kition ja hieman kalliimpi.Huoneita on rajoitetulla näköalalla merelle tai ilman.Kyproksellakin rakennetaan ja korjataan vanhaa joten rakennustyömaat ovat nykypäivää.mitään suurempaa haittaa niistä ei ole.Lomalle kannattaa jättää se turha nipotus suomeen ja nauttia lomasta pienistä muurahaisista huolimatta joita saattaa huoneessa olla.tulevat leivänmurujen,makean ym perässä hanakasti.ja kotikonstina suolaa reitille tai paikallisesta kaupasta raidia.Ja torakoita saattaa näkyä sillon tällöin ja jos oiken pelkää niitä kannattaa valot pitää päällä sekä viemärit kiinni.missään etelänmaassa olot eivät ole suomenkaltaisia joten se kannattaa ottaa jo huomioon matkaa valittaessa ja suunnitella matka sen mukaan!
Tässähän nyt on kyse vain ja ainoastaan siitä miten tuotetta eli tässä tapauksessa hotelli kitionin markkinoinnista by finnmatkat ja sen hinta/laatu suhdetta. Itse en ollut finnmatkojen matkalla vaan reittilennolla ja otin huoneen ihan muuta kautta koska sukulaisella oli syntymäpäivät ja he asuivat tässä ko. hotellissa. Meitä oli isompi porukka eli näin 5 erinlaista huoneistoa eri puolilla rakennusta. Finnmatkojen hinta yli 700 euroa lokakuussa on kyllä todella suolainen hotellin tasoon verrattuna. Ja kuten sanottua majoitun itse aina 2tähden hotelleissa joten kaiken näköstä on tullu nähtyä joten ihan tyhjää sanoa nipotuksesta. Ikävää, että sait sen kuvan, ilmeisesti en osaa ilmaista itseäni tarpeeksi hyvin. Matkustelen vapaa-ajalla melkoisesti mutta harvemmin charter lomalla kun saan edullisia lentolippuja työn kautta joten olen tutustunut hotelleihin ympäri maailmaa eli tiedän mitä yleensä on odotettavissa. Kuten jo mainitsin hotellille yleensä aivan sama, siellähän tulee vain nukuttua. Paha mieli tuli syntymäpäivä sankarin puolesta joka melkein purskahti itkuun nähdessään hotellin livenä. Vastassa oli likanen huone, risa sohva ja todellisuus joka ei vastannut mitenkään esitteen kuvia. Kyse on siis finnmatkojen virheellisestä markkinoinnista ko. kohteeseen.
Se muuten vielä, että hotellissa on todella miellyttävä palvelu ja pienellä vaivalla ja päivän kovalla työllä henkilökunta saisi paikat siihen kuntoon, että ei tarvis hävetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481